Lommepenge USA - hvor meget skal man regne med ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25.302 visninger
76 svar
4 synes godt om
4. juni 2013

bøllen

Har ikke den store erfarring med udlandsrejser , så prøver lige herinde.

vi er ved at planlægge tur til USA , 1 uge i new York og 3 uger i Florida ( rundrejse ) vi er 2 voksne og 3 børn

hvor meget skal ca regne med pr dag ? Lommepengene skal dække , mad , indgang i parker , shopping mm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

lilledittemor

bøllen skriver:

vi er ved at planlægge tur til USA , 1 uge i new York og 3 uger i Florida ( rundrejse ) vi er 2 voksne og 3 børn

hvor meget skal ca regne med pr dag ? Lommepengene skal dække , mad , indgang i parker , shopping mm

Det er jo rigtig svært at svare på

Det kommer jo an på rigtig mange ting.
Jeg vil sige at jeg brugte 25.000kr på shopping, lidt mad og diverse på 11 dage i New York.

Anmeld

4. juni 2013

bøllen

Ditte_Marie skriver:

Det er jo rigtig svært at svare på

Det kommer jo an på rigtig mange ting.
Jeg vil sige at jeg brugte 25.000kr på shopping, lidt mad og diverse på 11 dage i New York.

ja det er måske. Men tænkte der var nogle med mere rejse erfaring end mig. Der sådan ca viste hvor meget man skal forvente at have med.

Anmeld

4. juni 2013

lilledittemor

bøllen skriver:

ja det er måske. Men tænkte der var nogle med mere rejse erfaring end mig. Der sådan ca viste hvor meget man skal forvente at have med.

Ellers find ud af hvilke ting i gerne vil se de forskellige steder og tjek priserne på nettet - det kan da give lidt overblik.

Mange ting får du også rabat på hvis du bestiller hjemmefra

Anmeld

4. juni 2013

bøllen

Ditte_Marie skriver:

Ellers find ud af hvilke ting i gerne vil se de forskellige steder og tjek priserne på nettet - det kan da give lidt overblik.

Mange ting får du også rabat på hvis du bestiller hjemmefra

Ja det var en mulighed . Ser om der kommer nogle bud, måske der er flere herinde som har været på tur i USA . Og kan fortælle hvad de brugte til snolder 

Syntes at have læst man ikke skal købe hjemmefra  Fordi man skulle kunne købe det billigere derover, kan selvfølgelig ikke lige huske hvor jeg har læst det

Anmeld

4. juni 2013

foto på lærred

Der var en der havde lignene spørgsmål for ikke så længe siden, så hvis du kan finde den gl. tråd var der et par stykker der havde prøvet at være der ovre som gav gode råd.

god tur.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

invitationer til dåb, wallstickers og foto collager.

Anmeld

4. juni 2013

bøllen

foto på lærred skriver:

Der var en der havde lignene spørgsmål for ikke så længe siden, så hvis du kan finde den gl. tråd var der et par stykker der havde prøvet at være der ovre som gav gode råd.

god tur.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Takker , kan godt huske tråden så den. Men er en klovn til at finde de gamle tråde frem  Prøvede at lede men lykkes ikke , så tænkte jeg ville prøve at oprette en ny. ( og håbe der kom bud ) 

Anmeld

4. juni 2013

bøllen

foto på lærred skriver:

god tur.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Og tak  Det bliver så godt . Dog er der længe til men så er der noget at glæde sig til.

Anmeld

4. juni 2013

L&V

bøllen skriver:

Min papfar og søn har været der nogle gange efterhåbden og har brugt omkring 25-30.000 bare de to da de var i mange tema parker som universal og disney world og det bliver hurtigt dyrt

Anmeld

4. juni 2013

bøllen

Månsson skriver:

Min papfar og søn har været der nogle gange efterhåbden og har brugt omkring 25-30.000 bare de to da de var i mange tema parker som universal og disney world og det bliver hurtigt dyrt

Ok tak for svar - hvor lang tid har de været afsted ?

ja der ryger jo nok en del ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.