Lommepenge USA - hvor meget skal man regne med ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2013

bøllen

Dianabk skriver:

Min kæreste og jeg skal afsted i små 4 uger til september hvor vi har 3 uger hvor vi køre rundt på vest kysten og til sidst 5 dage i new York. Vi bruger pr pers. ca 30.000+ og det er med alt inkl.

Tak for svar . Det lyder af meget eller ?? Når du siger til alt er det så til leje af bil, overnatning mm ?? Eller 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

Miss-86

bøllen skriver:

Ej det lyder lækkert , hvor skal I hen ??

og dejligt I fik bestilt de billetter 

Vi satser som min på 50000 og kan vi spare mere sammen er det fint

Vi skal til Minnesota.

Min svigerfamilie har tit taget derover og her til aften fortalte min svigermor, at da de var 2 voksne og 2 børn afsted i tre uger brugte de omkring 50.000.- ..

Anmeld

3. juli 2013

bøllen

Miss-86 skriver:

Vi skal til Minnesota.

Min svigerfamilie har tit taget derover og her til aften fortalte min svigermor, at da de var 2 voksne og 2 børn afsted i tre uger brugte de omkring 50.000.- ..

Bliver spændende. Kender ikke lige til minnesota 

ved du om det er kun lomme penge ?? Shopping eller også mad m.m

Anmeld

3. juli 2013

Miss-86

Bliver spændende. Kender ikke lige til minnesota 

ved du om det er kun lomme penge ?? Shopping eller også mad m.m

Ja, blir spændende ..
Vi skal derover fordi min kæreste har sin familie der

Det er incl. alt - Mad, Bil, Moteller, indgange osv

Anmeld

4. juli 2013

Dianabk

bøllen skriver:

Tak for svar . Det lyder af meget eller ?? Når du siger til alt er det så til leje af bil, overnatning mm ?? Eller 

Jep, det er med bil, overnatninger, benzin, mad, shopping og fly billetter.

Anmeld

9. juli 2013

FamilenStorm

bøllen skriver:

Når nu man ikke kan få det bedste, må man nøjest med det næst bedste . Og det er da heller ikke så skidt endnu  der er selvfølgelig lige det med billetterne .. Hvor meget koster fly billetter alene ?? ( bare nysgerrig )

lyder som der ryger et par Nike sko eller 10 med hjem her  Med 3 unger og mor der skal have styret lysterne ryger der nok en DEL penge der .

ja det er den mest optimale løsning for os. Vi har 2 sensitive drenge, samt jeg døjer med kroniske smerter. Så den løsning er det bedste for os, med en fast base. Så der ikke bliver så mange skift. Ja der går en del tid i bilen, men vi har GOD tid så håber det bliver nogenlunde. Også en vigtig faktor for vores familie så alle kan følge med. Og så håber jeg afstanden i Florida er overkommelig i forhold til andre steder i USA  Men ved det jo ikke.

TJEK  - Miami zoo  Er på listen ( takker )

vi skal i begge dele , har nok hørt om de pakker. Ved du hvor de købes ? Nogen siger man skal købe hjemme fra andre siger man skal vente for der er penge at spare derover .

kennedy space center ?? Det har min mand på sin liste . Det ser spændende ud og med 3 drenge ( + far ) går turen nok også dertil ..

jamen de er nu 11,11 og 3. Den lille når at bliver knap 4,5 inden vi skal afsted. Og de store knap 12. Det kender jeg ikke lige ..  Ligger det ved Disney land ??

ja for Søren inden du får set jer om sidder I i flyveren. Ikke tosset. Det bliver spændende ikke mindst nu i skal have børnene med. Har nok hørt om wallmart , vi efterspurgte autostol til den lille god rejseselskabet hun sagde vi skulle tage derhen fordi de har ALT . 

Wallmart har nemlig alt ja VI skal også forbi efter en autostol til bettemanden når vi kommer derover.. Og hvis vi er heldige kan vi retunere den igen når ferien er slut Deres bytteservice skulle være helt genial

Jamen vi fandt nogle forholdsvis billige billetter.. De kan dog fås lidt billigere, men vi gik også efter en så kort som muligt rejsetid, nu hvor vi har de to med.. Men vil råde jer til at begynde at kigge på dem senest i december og så holde øje med priserne.. For der kan være penge at spare.. Men vi flyver over Machster til lige omkring de 14.000kr for os alle sammen.. Elias koster jo ikke det vilde da han er så lille.. Men synes stadig det er lidt halv dyr.. Men sådan er det

Universiel Studies ligger her 1000 Universal Studios Plaza, Orlando, FL 32819, United States, ikke helt ved siden af... Men det er også en fed park for de lidt større..

Bliver da fedt at køre rundt i sådan en camper.. Så kan man nemlig også bare ligge og kører rundt og ikke skal stresse efter en hel masse... Hvis i bare skal ud på en dejlig køretur, er der altid turen til key west.. Vi har ikke selv taget den, da det er en lang tur, men der skulle være sindsygt flot der..

Der er jo også Ever Glades.. som er et kæmpe natur areal hvor man kan kører igennem og gå nogle små ruter.. Men det er hvis man er til natur og sådan.. Der kan også være chance for at se nogle alligatorer..

Det var Kennedy spacecenter ja.. Det var det det hed.. Det vil helt sikkert være noget for dem..

Ihh hvor jeg glæder mig helt vildt lige nu, når man sidder og skriver om det

Anmeld

9. juli 2013

bøllen

FamilenStorm skriver:

Wallmart har nemlig alt ja VI skal også forbi efter en autostol til bettemanden når vi kommer derover.. Og hvis vi er heldige kan vi retunere den igen når ferien er slut Deres bytteservice skulle være helt genial

Jamen vi fandt nogle forholdsvis billige billetter.. De kan dog fås lidt billigere, men vi gik også efter en så kort som muligt rejsetid, nu hvor vi har de to med.. Men vil råde jer til at begynde at kigge på dem senest i december og så holde øje med priserne.. For der kan være penge at spare.. Men vi flyver over Machster til lige omkring de 14.000kr for os alle sammen.. Elias koster jo ikke det vilde da han er så lille.. Men synes stadig det er lidt halv dyr.. Men sådan er det

Universiel Studies ligger her 1000 Universal Studios Plaza, Orlando, FL 32819, United States, ikke helt ved siden af... Men det er også en fed park for de lidt større..

Bliver da fedt at køre rundt i sådan en camper.. Så kan man nemlig også bare ligge og kører rundt og ikke skal stresse efter en hel masse... Hvis i bare skal ud på en dejlig køretur, er der altid turen til key west.. Vi har ikke selv taget den, da det er en lang tur, men der skulle være sindsygt flot der..

Der er jo også Ever Glades.. som er et kæmpe natur areal hvor man kan kører igennem og gå nogle små ruter.. Men det er hvis man er til natur og sådan.. Der kan også være chance for at se nogle alligatorer..

Det var Kennedy spacecenter ja.. Det var det det hed.. Det vil helt sikkert være noget for dem..

Ihh hvor jeg glæder mig helt vildt lige nu, når man sidder og skriver om det

Returnere autistisk  Hvordan ?? Kan man levere brugt tilbage ?? Jeg overvejede at give den væk når vi er færdige .. Vi skal jo ikke have den med hjem igen.

det var blot for nysgerrighedens skyld  Vi har bestilt en samlet pakket fra et rejseselskab . Hvor det hele er i , fly, overnatning i new York , autocamper . Kan godt forstå i vægter en kort tur med ungerne. Håber også vores er , vi skal flyve fra Billund til Frankfurt . Fra franfurt  til new York.

ok den må vi lige prøve at google og se hvad det er for noget  Dejligt med alle disse forslag 

Ja det er den bedste løsning for vores familie . Vi skal så vidt jeg ved hele vejen rundt . Så turen går også til key West 

Det vil jeg notere ned på listen .

ja kan jeg ski godt forstå . Det bliver da også bare så fedt. vi glæder os også rigtig meget. 

Anmeld

13. november 2013

bøllen

FamilenStorm skriver:

Det må du meget gerne ?

Primium outlet er tøj, smykker, tasker. Parfumer osv på.. Der er alt fra North face, Calvin Clein, Hugo Boss, Guess, Nike, Addidas, Lacoste osv.. Kan ikke huske dem alle.. Men hver mærke har deres egen butik.. Vi går altid shop amok derovre.. Der er i hvertfald penge at spare :-)

Vi har været der ovre et par gange efterhånden, er skønt med en bosat ven derovre.. De bor i Orlondo :-) De har købt et hus der er stort
, så der er plads til man kan komme på besøg og bo hos dem.. Det gør det lidt billigere da det så kun er fly, mad og lommepenge man skal tænke på..

Kører i til Miami? Så kan jeg nemlig anbefale noget billig overnatning på Clay hotel mener jeg det hedder.. Det ligger godt i forhold til Miami Beach og shopping :-)

Synes også der er længe bare til september.. Men der er virkelig også noget at glæde sig til.. :-)

Så er vi ved at planlægge vores tur , og kom i den forbindelse til at tænke på denne tråd.

hvordan mon jeres tur er gået ?

Anmeld

13. november 2013

bøllen

FamilenStorm skriver:

Det må du meget gerne ?

Primium outlet er tøj, smykker, tasker. Parfumer osv på.. Der er alt fra North face, Calvin Clein, Hugo Boss, Guess, Nike, Addidas, Lacoste osv.. Kan ikke huske dem alle.. Men hver mærke har deres egen butik.. Vi går altid shop amok derovre.. Der er i hvertfald penge at spare :-)

Vi har været der ovre et par gange efterhånden, er skønt med en bosat ven derovre.. De bor i Orlondo :-) De har købt et hus der er stort
, så der er plads til man kan komme på besøg og bo hos dem.. Det gør det lidt billigere da det så kun er fly, mad og lommepenge man skal tænke på..

Kører i til Miami? Så kan jeg nemlig anbefale noget billig overnatning på Clay hotel mener jeg det hedder.. Det ligger godt i forhold til Miami Beach og shopping :-)

Synes også der er længe bare til september.. Men der er virkelig også noget at glæde sig til.. :-)

Så er vi ved at planlægge vores tur , og kom i den forbindelse til at tænke på denne tråd.

Anmeld

13. november 2013

FamilenStorm

bøllen skriver:

Den gik super godt, bare alt for hurtigt

Vi var ude at shoppe og i Disney world.. Det var så stort at se vores datter da hun mødte Anders sine og minnie Hun snakker stadig om det

Ellers var det mest bare en slap af ferie for vores vedkommende, da vi havde vores søn på 8 mdr på det tidspunkt. Så varmen og han sat lidt begrænsninger, forstået på den måde at vi syntes også det ville være synd hvis han bare skulle være fastspændt i en klapvogn i 10 dage, hvis du kan følge mig..

Hvor langt er i nået med planlægningen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.