Frk-S skriver:
Lidt information først, jeg fik veer kl. 04.53, var på sygehuset kl. 7.00, lå på fødestuen med presseveer med det samme da jeg kom, kl 07.57, falder min piges hjerterytme fordi jeg har så ondt og får holdt pause med at presse da hendes hoved er ude, dvs, hendes hjerterytme falder fordi jeg holder pause og giver slip så hun bliver kvalt, jeg bliver så kørt til aks, på ingen tid, får fuld narkose, så ved ingenting!
Jeg havde drømt om hvor dejlig en fødsel jeg ville få, hvor skønt det er at få lagt sit barn op til sig & at faren kunne klippe navlestrengen over, men nej, intet af det lykkelige skete, så hende først 3 timer efter hun er født!

Har så en del bekendte der har født siden da (Det er 8 måneder siden med mig), og jeg bliver så jaloux og ked, fordi de har klaret en fødsel, og jeg føler at folk ser ned på mig, (for jeg har jo ikke født rigtigt!
)
Her til september starter vi PB nr 2, så håber jeg kan bevise for alle og ikke mindst mig selv at jeg faktisk godt kan føde på normalvis, selvom det var akut & at det var et uheld, så hader jeg mig stadig for det den dag idag! 

Er der andre der har været ude for lign?
Hmm... Jeg havde veer i 48 timer, livmoderen gik i krampe og var faktisk en rigtig sur omgang.. Endte i akut kejsersnit og hun blev også direkte indlagt på børne afd. Pga stress og så hende først mange timer efter..
Jeg er så gravid med nr.2 nu her og skal føde om 60 dage.. Jeg har det bare modsat a dig.. Jeg har snakket planlagt kejsersnit lige siden den første, fordi jeg ik turde og risikere der skete noget mere alvorligt og også fordi jeg ik orker den samme omgang igennem igen..
Så det jo lige modsat af dig.. Jeg føler mig ik snydt eller dårligere end andre fordi jeg fik kejsersnit, jeg er bare glad for at hun er sund og rask...
Jeg tror man skal passe meget på sine forventninger, ønsker og håb angående fødsel for det kan sagtens ende uden 'fødsel' også bliver man enormt skuffet og er måske også der lettere ved fødsels dep.
Håber du kan slappe mere af og tage tingene som de kommer uden at forvente for meget af dig selv.. Kan jo være man er i en uheldig situation igen..
Held og lykke med det