Jeg kender udemærket den følelse!! Men jeg ser mig ikke set ned på dog.
Jeg havde veer i hundred år (ca 2 døgn) og 16 af timerne var vestorm der drænede min krop fuldstændig.( havde epi, men den lå forkert, og jm reagerede slet ikke. Så uprofessionelt) Jeg nåede de 10cm med lidt hjælp fra et vedrop, fordi kroppen gik i stå! Meeeen, så ville drengen ikke samarbejde ned igennem bækkenet og vi måtte på operationsbordet, med ny epidural dog men det kunne vist være lige fedt for jeg fik det så dårligt og panikkede da jeg lå der. Kastede op og rystede for vildt.. Puha
Havde det SÅ fint med beslutningen i situtationen, for jeg kunne ikke mere. Men efterfølgende har det forfulgt mig. Jeg mangler noget. synet af ham da han lige kommer ud, få ham på brystet, far klipper navlestreng, den første amning og i det hele taget at nærstudere ham mens vi ligger hud mod hud.
Jeg så ham først efter han var blevet tørret, vejet, målt og svøbt ind i et lagen. Første amning har jeg fået fortalt, var på opvågningsstuen, men det husker jeg ikke. Jeg var bare brugt og lidt i chok efter kejsersnittet. Og jeg tror først vi lå hud mod hud oppe på barselsgangen. Ja, jeg husker faktisk ikke meget af det første døgn, fordi jeg var TRÆT, forvirret og ked over situationen ( mit fødselsforløb blev håndteret SÅ dårligt, men det gik først op for os på barselsgangen.) og havde kæmpe smerter efter ks'et.
mange omkring mig siger de ville være blevet skræmt af en sådan fødsel og bede om pks anden gang. Men jeg VIL føde!! jeg mangler det så meget! og i øvrigt har jeg jo fundet ud af hvad der virker på min krop ift smertelindring osv, så hvis det skulle blive en lang fødsel igen, så ved jeg hvad der skal gøres 
Anmeld