Frk-S skriver:
Dejligt man ikke er alene! Jeg havde det på samme måde, jeg så hende efer hun var tør, fået tøj på, vejet, og endda lagt på facebook (af svigermor, dvs hele facebook havde set hende før jeg) jeg kommer ned på barselsgangen og ser hende, men er så bedøvet at jeg ikke ligger mærke til hvordan hun ser ud, jeg vil bare sove, så hun ligger og sover på mig i 1 times tid hvor jeg vågner op og spørger min mand, Er det en pige så??
Jeg havde bare drømt om det at få hud mod hud med det samme, at kunne få hende direkte på mig! men nej, desværre.
Eej, jeg var blevet så ked hvis hele verden havde set ham før mig!! Det er sgu lidt respektløst. 
Jeg tror også når folk kommenterer med at det da er ligemeget hvordan han er kommet til verden, så er det fordi man ingen ide har om det. For ja, min søn er lige dejlig om han er taget ved ks eller vaginalt. Men, hvis man ikke er forberedt på et ks, så er det fandme hårdt psykisk! Jeg selv troede aks var sjældent og havde ikke skænket en tanke at det kunne blive mig! Så ja, jeg var i chok! Og jeg føler mig snydt af min krop. Jeg klarede fødslen helt til målstregen, men fik aldrig forløsningen.
Et pks tror jeg helt sikkert er nemmere at finde fred med fordi man er forberedt! Men selvfølgelig er det heller ikke sjovt, hvis det er pga komplikationer og ikke eget ønske. Men, man ved det trods alt på forhånd.
Anmeld