"Du aner jo ikke hvordan en fødsel er"!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2013

gonefishing

Frk-S skriver:

Tak for at dele din historie, jeg fik skam hjælp, gik til psykolog i 3 måneder, og jeg var kommet mig, syntes jeg selv også. Men så tråder folk lige i det også gør det ondt igen!

Kan jeg godt forstå! Jeg ville ha haft det på samme måde hvis jeg havde fået det af vide.
Du må bare huske på at om du ikke føder normalt, ikke ammer eller ikke kunne være der fra starten af, så betyder det ikke at du ikke kan være/er en god mor! det lærte jeg, og det er den der holder mig til det positive sind. Når jeg ser på min datter som aldrig blev ammet, som jeg ikke fødte normalt og ikke var ved de første mange timer, og så ser hvordan kun jeg kan trøste hende, hvordan hun kalder på mig første (og hvis jeg ikke lige har tid, SÅ kalder hun på far), alle sådan ting gør at jeg ved i sidste ende er det sku ligegyldigt om man ikke føder normalt eller ikke kan amme.

Jeg kan sige dig at jeg læste om en mor hvis dreng hadet hende og slog hende, og kun ville far, jeg var dengang sikker på at min datter ville vokse op og blive sådan, fordi jeg ikke var der for hende og binde det bånd, som alle får af vide at man kun kan binde LIGE efter fødselen.

Men det er noget pjat!!! husk det!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

baby012

Frk-S skriver:

Tak Ja det er ikke sjovt, når man i 9 måneder har planlagt og glædet sig til at opleve det! Også ryger det i vasken, men sket er sket. Det værste er bare at folk ikke mener man har født rigtigt! For det passer ikk! ;( 

Altså uanset om man selv har fået barnet ud igennem fødselskanalen og født selv, er dit barn jo blevet født  Det har vel fødselsdag som alle os andre 

Om man har født selv. Eller om der skulle hjælp til, ja det er forskellige former for fødsler, der er tre forskellige , naturlig, vaginal, og ks, ALLE disse fødsler , er fødsler!! 

Hvis nogen siger du ikke har født rigtig, jamen hvad er rigtig ??? Største delen af fødsler ender efterhånden i ks, enten ønsket eller uønsket, eller også får kvinden en masse smertestillende, hvorfor er den vaginale den rigtige ??? 

jeg har født naturligt, og fordi der ikke er ret mange der vælger det, jamen så får jeg da også smidt i hovedet at jeg er unormal og sindsyg fordi jeg ikke ville have noget til at tage smerterne 

Man bliver sku ked af det når man får krediteret sin fødsel.. For uanset hvad, er det følelses ladet og den største oplevelse 

Dit barn er født lige så meget som alle andre børn ! Husk det 

Men kan sagtens forstå du gerne ville føde selv, det er en fantastisk oplevelse !  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.