Frk-S skriver:
Tak
Ja det er ikke sjovt, når man i 9 måneder har planlagt og glædet sig til at opleve det! Også ryger det i vasken, men sket er sket. Det værste er bare at folk ikke mener man har født rigtigt! For det passer ikk! ;(
Altså uanset om man selv har fået barnet ud igennem fødselskanalen og født selv, er dit barn jo blevet født
Det har vel fødselsdag som alle os andre 
Om man har født selv. Eller om der skulle hjælp til, ja det er forskellige former for fødsler, der er tre forskellige , naturlig, vaginal, og ks, ALLE disse fødsler , er fødsler!!
Hvis nogen siger du ikke har født rigtig, jamen hvad er rigtig ??? Største delen af fødsler ender efterhånden i ks, enten ønsket eller uønsket, eller også får kvinden en masse smertestillende, hvorfor er den vaginale den rigtige ???
jeg har født naturligt, og fordi der ikke er ret mange der vælger det, jamen så får jeg da også smidt i hovedet at jeg er unormal og sindsyg fordi jeg ikke ville have noget til at tage smerterne 
Man bliver sku ked af det når man får krediteret sin fødsel.. For uanset hvad, er det følelses ladet og den største oplevelse 
Dit barn er født lige så meget som alle andre børn ! Husk det 
Men kan sagtens forstå du gerne ville føde selv, det er en fantastisk oplevelse !
Anmeld