grinny skriver:
Haha, forskelligt navn på pengeposen 
Jeg forstår så heller ikke det med at vi er "tabere". Diskuterede det faktisk med nogle stykker på et tidspunkt hvor jeg sagde, at min IQ er hverken blevet højere eller lavere af at jeg er kommet på kontanthjælp, min motivation er derimod røget direkte i vejret
For jeg skal bare ud af det her, op hullet, jeg gider ikke "gemme" mig mere!
Forstår virkelig godt hvorfor du så rødt! Men synes bare det siger mere om personen end om dig!
det gør det bestemt, men han er jo meget hmm indkaneret Venstre mand hvis du forstår hvad jeg mener med det 
(og til alle andre, der er intet galt i at have en anden politiks overbevisning end mig eller andre, så længe det ikke bliver personligt)
og nej sidst jeg tjekkede var jeg bestemt ikke blevet dummere af at gå hjemme heller, og jeg mener bestemt også stadig jeg er ganske okay til at stave, men hvem ved måske jeg en dag bliver ramt af den sygdom som der åbenbart er opstået der må have navnet "jeg får kontanthjælp og derfor er jeg både doven og dum"
jeg vil også gerne ud af systemet, men så længe jeg har daglige spændinger i det meste af ryggen, samt skuldre, og håndled der ikke helt vil som jeg, så kan jeg ikke lige se noget alternativ. men igen man er vel bare så ubegavet at man ikke vil.. lol 
Anmeld