grinny skriver:
Jeg har også undret mig i meget lang tid, men turde heller ikke helt lave en debat om det, men nu var det på tide 
Forstår ikke hvorfor det skal være en kamp om hvem der er bedst, er vi alle ikke med til at yde noget til vores land på den ene eller anden måde?
Har læst den, den er rigtig god
altså jeg mener jo personligt jeg betaler en del i skat i forhold til indtægt, og jeg gør det da uden at klage påtrods af at jeg da sagtens kunne bruge de penge bedre (hvem kunne ikke godt bruge 1200 om måneden og nogen gange mere, på bedre?)
og hehe jeg lavede jo selv en debat om det en gang, og det var også halvt om halvt på listefødder for var bange for den ville blive rakket ned, men folk svarede overraskende pænt.
og ja synes det er et rigtigt godt indlæg, men der skal nok være nogen som bliver forarget.. jeg bliver dog mere forarget over de som kan lade sig forarge over at man ikke vil lade sig rakke på..
Kender personligt en som både kæmper med at komme sig oven på kræft og samtidigt kæmper med kommunen, man undre sig, men herre gud manden er jo ikke en gang 30, så der er jo mange år endnu til at køre på vedkommende 
Anmeld