Det var lige præcist det jeg var ude efter - mange tak fordi du fangede den
jeg var ved at tro at min evne til at kommunikere var gået helt i fløjten 
Jeg mener selvfølgelig ikke at en 3 årig ergammel nok til at stå med ansvaret, det er børnehavens, men jeg ville da klart tage snakken med mit barn og jeg forventer faktisk at begge mine piger ikke går med ud, eller hvis de kommer til det alligevel at de kalder på en pædagog igennem hegnet, så de kan blive lukket ind igen. Vi har snakket om det før, men jeg tror da lige at jeg vil genopfriske det efter den her tråd.
Måske du skulle have formuleret dette istedet for at lægge optil hvad VI gør som forældre.
tænker det må være rart som forældre og sidde med den tro på sine børn når man ikke er tilstede . At de ville kunne mester alle de ting du som forældre har fortalt dem. Jeg har ikke den tro på mit barn, ikke fordi jeg ikke tror på mit barn. Men fordi jeg mener at det er for meget at forvente at en 3 årige.
Jeg som forælder har valgt, ikke at snakke alle tænkelige situationer , der kunne opstå igennem med mit barn. Jeg kan og vil ikke snakke om situationer som jeg ikke ved nogensinde vil opstå .
jeg har snakket med lederen og hun var enig med mig. Det forholder jeg mig til. Men tak for dit input.
som jeg skrev er vi bare ikke enig om hvad man kan forvente at børn på 3 år.
Anmeld