Historien bag . Er anno da jeg ikke vil udstille børnehaven, vi er meget glade for det men har lige brug for luft.
Idag da jeg aflevere min dreng i børnehaven, trækker pædagogen mig til side. Hun fortæller, at igår var min dreng blevet fundet på parkeringspladsen af en anden mor på vej hjem. Hun tar ham med ind i børnehaven og får fat i de voksne.
pædagogen fortæller, at der på tidspunktet var lidt kaos på legepladsen, hun var ved at give ungerne frugt og der var rigtig mange som blev hentet og den anden pædagog havde travlt med at holde styr på hvem der gik hjem.
hun mente han nok var smuttet ud med en af de andre som blev hentet ( han havde været inde i børnehaven måske for at drikke eller tisse ) hun havde det skidt med hvad der var sket , og jeg tog det egenligt meget pænt, og sagde det var godt han ikke var gået derfra .
men da jeg cykler hjem begynder jeg at tænke mere over det , ikke at det ændre noget . Men pu ha hvor godt han blev fundet . Togbanen ligger lige op ad , hvilket han er meget fascineret af . Og der ligger en vej klods op af børnehaven ( vejen ud af byen ) hvor bilerne kører rimeligt stærkt .
kan mærke panik tankerne kommer , set det sker igen. Tænk hvis hende moderen ikke havde opdaget ham . Pædagogerne havde ikke opdaget han var væk. Ikke jeg kan bruge det til en dyt fis for der skete jo ikke noget .
P.s min dreng er 3 .
Anmeld