Min dreng blev fundet på parkeringspladsen i børnehaven !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.423 visninger
67 svar
45 synes godt om
16. maj 2013

Anonym trådstarter

Historien bag . Er anno da jeg ikke vil udstille børnehaven, vi er meget glade for det men har lige brug for luft. 

Idag da jeg aflevere min dreng i børnehaven, trækker pædagogen mig til side. Hun fortæller, at igår var min dreng blevet fundet på parkeringspladsen af en anden mor på vej hjem. Hun tar ham med ind i børnehaven og får fat i de voksne.

pædagogen fortæller, at der på tidspunktet var lidt kaos på legepladsen, hun var ved at give ungerne frugt og der var rigtig mange som blev hentet og den anden pædagog havde travlt med at holde styr på hvem der gik hjem.

hun mente han nok var smuttet ud med en af de andre som blev hentet ( han havde været inde i børnehaven måske for at drikke eller tisse ) hun havde det skidt med hvad der var sket , og jeg tog det egenligt meget pænt, og sagde det var godt han ikke var gået derfra .

men da jeg cykler hjem begynder jeg at tænke mere over det , ikke at det ændre noget . Men pu ha hvor godt han blev fundet . Togbanen ligger lige op ad , hvilket han er meget fascineret af . Og der ligger en vej klods op af børnehaven ( vejen ud af byen ) hvor bilerne kører rimeligt stærkt .

kan mærke panik tankerne kommer , set det sker igen. Tænk hvis hende moderen ikke havde opdaget ham . Pædagogerne havde ikke opdaget han var væk. Ikke jeg kan bruge det til en dyt fis for der skete jo ikke noget .

P.s min dreng er 3 .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

TbCp

Puha :-(
Godt der ikke skete noget!
Men kan godt forstå du har det skidt over det!

Man hører jo ind i mellem at der er børn der kravler over hegnet, det er også sket i min datters børnehave.

Anmeld

16. maj 2013

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Puha :-(
Godt der ikke skete noget!
Men kan godt forstå du har det skidt over det!

Man hører jo ind i mellem at der er børn der kravler over hegnet, det er også sket i min datters børnehave.

Ja har det godt nok lidt skidt ved tanken. Hun mente ikke han var kravlet over , børnehaven er lukket godt af men cykelskur og højt hegn. Hun sagde han var smuttet ud , da en af de andre var blevet hentet ..

Anmeld

16. maj 2013

TbCp

Anonym skriver:

Ja har det godt nok lidt skidt ved tanken. Hun mente ikke han var kravlet over , børnehaven er lukket godt af men cykelskur og højt hegn. Hun sagde han var smuttet ud , da en af de andre var blevet hentet ..

Nå ja Det skulle heller ikke forståes som at jeg troede at han var kravlet over

Når jeg henter min datter er der også tit unger der forsøger at smutte med ud, men så er jeg SKRAPPE DAMEN og gener dem ind igen

Men igen, det var godt at han blev fundet og der ikke skete noget og så kan man håbe at pædagogerne er lidt mere vågne fremover, det må også have været en forskrækkelse for dem.

Anmeld

16. maj 2013

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Nå ja Det skulle heller ikke forståes som at jeg troede at han var kravlet over

Når jeg henter min datter er der også tit unger der forsøger at smutte med ud, men så er jeg SKRAPPE DAMEN og gener dem ind igen

Men igen, det var godt at han blev fundet og der ikke skete noget og så kan man håbe at pædagogerne er lidt mere vågne fremover, det må også have været en forskrækkelse for dem.

Syntes det er skræmmende nogle Ikke Er opmærksomme når de går ud . Pædagogerne har jo ikke en chance når de er på legepladsen, hvis dem der henter ikke holde øje selv.

Anmeld

16. maj 2013

TbCp

Anonym skriver:

Syntes det er skræmmende nogle Ikke Er opmærksomme når de går ud . Pædagogerne har jo ikke en chance når de er på legepladsen, hvis dem der henter ikke holde øje selv.

Præcis!
Tænk hvis det var deres egne unger!

Anmeld

16. maj 2013

Lise

Godt at der ikke skete noget 

Jeg har oplevet mange gange at andre børn prøver at smutte med ud, når man henter. Her mener jeg at man som forældre har et stort ansvar for ikke at lukke nogen børn ud, udover dem man henter. Jeg har altid sørget for at lukke dørene forsvarligt, og de børn der insisterer på at stå i døråbningen og holde døren, også selvom deres forældre er derinde og de er ved at blive hentet, de bliver gennet ind igen. Det håber jeg også alle andre gør. Har dog oplevet nogle gange at den store, mens han har været 5 år, er blevet lukket ud, mens jeg var derinde med den lille, men det er så hvad det er... 

Hvis pædagogerne har 20-40-60+ børn at holde øje med, så er det en umulig opgave også at holde øje med at der ikke er nogen der smutter med andre ud. Det er sgu de andre forældres ansvar. 

Godt at der var en der tog ham med ind, og dejligt at pædagogen tog dig til side og fortalte historien, så du ikke skulle høre den fra den forældre der fandt ham. 

Anmeld

16. maj 2013

Anonym trådstarter

Lise skriver:

Godt at der ikke skete noget 

Jeg har oplevet mange gange at andre børn prøver at smutte med ud, når man henter. Her mener jeg at man som forældre har et stort ansvar for ikke at lukke nogen børn ud, udover dem man henter. Jeg har altid sørget for at lukke dørene forsvarligt, og de børn der insisterer på at stå i døråbningen og holde døren, også selvom deres forældre er derinde og de er ved at blive hentet, de bliver gennet ind igen. Det håber jeg også alle andre gør. Har dog oplevet nogle gange at den store, mens han har været 5 år, er blevet lukket ud, mens jeg var derinde med den lille, men det er så hvad det er... 

Hvis pædagogerne har 20-40-60+ børn at holde øje med, så er det en umulig opgave også at holde øje med at der ikke er nogen der smutter med andre ud. Det er sgu de andre forældres ansvar. 

Godt at der var en der tog ham med ind, og dejligt at pædagogen tog dig til side og fortalte historien, så du ikke skulle høre den fra den forældre der fandt ham. 

Ja godt der ikke skete noget.

kunne ikke være mere enig. Pædagogerne har ikke en chance for at være alle steder . Ansvaret ligger på de forældre der henter. Jeg har ofte stoppet et barn på vej ud, et som også blev hentet . Men har sagt barnet skulle vente på sin forældre. Syntes det er skræmmende , at nogen IKKE er opmærksomme .

er super glad for der intet skete, og en anden mor reagerede. Men tænker alligevel, kan det ske 1 gang kan det også ske 2 gange.

Anmeld

16. maj 2013

Rikkemor89

Nu min dreng selv lige startet i børnehave, men det er da normalt at man er sikker på det kun er ens eget barn der er med ude af døren når man henter (: 

Puha godt der ikke er sket noget, men forstår skam godt at du blev sådan lidt da du cykle hjem..

Anmeld

16. maj 2013

FruK

Uh... 

Det er jo faktisk ikke pædagogernes skyld, hvis der er forældre, som ikke er opmærksomme, når de går derfra. Skræmmende at nogen kan finde på at lade et ekstra barn smutte med ud, når de går, uden at stoppe det. 

Jeg ville nok foreslå børnehaven at hænge en seddel op ved udgangen, som kan minde folk om, at de skal være opmærksomme på det og sørge for at døren er rigtigt lukket når de går og at der ikke smutter nogen med. Burde ikke være nødvendigt - men det er det så åbentbart...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.