Min dreng blev fundet på parkeringspladsen i børnehaven !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2013

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Nu går fortolkning netop ud på at tyde ting udfra hvad der ikke står. Så det gjorde jeg. Forstår ikke hvorfor du hidser dig op, da jeg svarede første gang kunne jeg ikke se noget andet indlæg, derfor svarede jeg som jeg gjorde. Vi er jo netop enige, ikke? 

Nu skal denne tråd ikke handle om fortolkning, men tror folk herinde ofte har travlt med at tolke det der IKKE står, stedet for at læse hvad der rent faktisk står.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

Lullaby

Anonym skriver:

Jeg er skam helt rolig. Syntes bare det er en god ide og læse tråden inden man svare. Kan iøvrigt ikke se der er noget særligt ophidsede ved mit svar . 

Som sagt, da jeg svarede var der helt tomt så jeg kunne ikke læse noget jo. Men altså, synes det her er dumt at diskutere. Godt din søn er okay. 

Anmeld

16. maj 2013

4xGreve

Anonym skriver:

Historien bag . Er anno da jeg ikke vil udstille børnehaven, vi er meget glade for det men har lige brug for luft. 

Idag da jeg aflevere min dreng i børnehaven, trækker pædagogen mig til side. Hun fortæller, at igår var min dreng blevet fundet på parkeringspladsen af en anden mor på vej hjem. Hun tar ham med ind i børnehaven og får fat i de voksne.

pædagogen fortæller, at der på tidspunktet var lidt kaos på legepladsen, hun var ved at give ungerne frugt og der var rigtig mange som blev hentet og den anden pædagog havde travlt med at holde styr på hvem der gik hjem.

hun mente han nok var smuttet ud med en af de andre som blev hentet ( han havde været inde i børnehaven måske for at drikke eller tisse ) hun havde det skidt med hvad der var sket , og jeg tog det egenligt meget pænt, og sagde det var godt han ikke var gået derfra .

men da jeg cykler hjem begynder jeg at tænke mere over det , ikke at det ændre noget . Men pu ha hvor godt han blev fundet . Togbanen ligger lige op ad , hvilket han er meget fascineret af . Og der ligger en vej klods op af børnehaven ( vejen ud af byen ) hvor bilerne kører rimeligt stærkt .

kan mærke panik tankerne kommer , set det sker igen. Tænk hvis hende moderen ikke havde opdaget ham . Pædagogerne havde ikke opdaget han var væk. Ikke jeg kan bruge det til en dyt fis for der skete jo ikke noget .

P.s min dreng er 3 .

Det lyder præcis som min datters børnehave du beskriver men hold da op hvor må det ha været en hård besked at få og stakkels pædagoer det må være en rigtig hård besked at skulle give selvom der ikke skete noget! 

Stort  Til dig og er glad for at der heldigvis intet skete 

Anmeld

16. maj 2013

2721

Puha :-0
Det kan jeg da godt forstå du har det skidt med!
Jeg synes det er rigtig fint at pædagogen fortæller dig det.
Måske burde de gøre mere ud af at understrege for forældrende vigtigheden i at sikre sig at der ikke smutter andre børn ud når man bringer og henter.
Da det jo i bund og grund er en forældre der ikke har været opmærksom nok.
Dejligt den mor var så opmærksom.
Kæmpe stort knus kan godt forstå du ikke har det helt godt med situationen!

Anmeld

16. maj 2013

Anonym trådstarter

4xGreve skriver:

Det lyder præcis som min datters børnehave du beskriver men hold da op hvor må det ha været en hård besked at få og stakkels pædagoer det må være en rigtig hård besked at skulle give selvom der ikke skete noget! 

Stort  Til dig og er glad for at der heldigvis intet skete 

I øjeblikket da vi snakkede , var det egenlig ok . Men da jeg cyklede hjem og tænkte nærmere over det fik jeg mine panik tanker. Ikke i form af vrede men mere " ej pu ha " 

jeg kender min dreng han ville højt sandsynlig været gået sin vej, og togbanen ligger 5 M fra børnehaven.

og frygter da lidt det kan ske igen, de er meget ude. Og nu hvor sommeren ( forhåbenlig ) nærmere sig er de ude hver eftermiddag. Og så er der jo chance for det sker igen.

vi er super glade for børnehaven og bebrejder på ingen måde personalet. Men er chokeret over at andre ikke er mere opmærksomme når de forlader børnehaven . Og det syntes jeg der skal lidt fokus på med den tid vi går i møde, idet de jo ofte vil være ude på afhentningstidspunktet

Anmeld

16. maj 2013

Anonym trådstarter

2721 skriver:

Puha :-0
Det kan jeg da godt forstå du har det skidt med!
Jeg synes det er rigtig fint at pædagogen fortæller dig det.
Måske burde de gøre mere ud af at understrege for forældrende vigtigheden i at sikre sig at der ikke smutter andre børn ud når man bringer og henter.
Da det jo i bund og grund er en forældre der ikke har været opmærksom nok.
Dejligt den mor var så opmærksom.
Kæmpe stort knus kan godt forstå du ikke har det helt godt med situationen!

snakkede efterfølgende med manden og han tog det knap så fint. Vi blev enig om at jeg skulle tage en snak med pædagogerne når jeg henter, netop om at der måske lige skal fokus på afhentning ( andre forældre ) så dette ikke sker igen. Med den tid vi går i møde er de jo ofte ude på afhentning tidspunktet så de kan ikke holde øje med døren. 

Anmeld

16. maj 2013

2721

Anonym skriver:

snakkede efterfølgende med manden og han tog det knap så fint. Vi blev enig om at jeg skulle tage en snak med pædagogerne når jeg henter, netop om at der måske lige skal fokus på afhentning ( andre forældre ) så dette ikke sker igen. Med den tid vi går i møde er de jo ofte ude på afhentning tidspunktet så de kan ikke holde øje med døren. 

Lyder som en god ide. Det andet er da alt for utrygt.
Øv, at det skulle ske når nu i havde fundet så da en god bh.

Anmeld

16. maj 2013

Anonym trådstarter

2721 skriver:

Lyder som en god ide. Det andet er da alt for utrygt.
Øv, at det skulle ske når nu i havde fundet så da en god bh.

Pædagogerne er uden skyld bebrejder ikke dem noget. Men syntes der skal fokus på det, så det netop ikke sker igen. 

Anmeld

16. maj 2013

2721

Anonym skriver:

Pædagogerne er uden skyld bebrejder ikke dem noget. Men syntes der skal fokus på det, så det netop ikke sker igen. 

Det er jeg godt klar over
Det er jo en uopmærksom forældre.
Håber de vil sætte ekstra fokus på problemet overfor forældrene

Anmeld

16. maj 2013

Anonym trådstarter

2721 skriver:

Det er jeg godt klar over
Det er jo en uopmærksom forældre.
Håber de vil sætte ekstra fokus på problemet overfor forældrene

Tar en snak med dem, så må vi se. Håber de kan se ideen i det. Ellers er jeg nok ikke helt tryg. Er bange for han går sin vej hvis det skulle ske igen ( og ikke bliver opdaget )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.