Min dreng blev fundet på parkeringspladsen i børnehaven !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2013

Anonym trådstarter

Rikkemor89 skriver:

Nu min dreng selv lige startet i børnehave, men det er da normalt at man er sikker på det kun er ens eget barn der er med ude af døren når man henter (: 

Puha godt der ikke er sket noget, men forstår skam godt at du blev sådan lidt da du cykle hjem..

Ja det syntes jeg også. Og med tanke på at vi ( forhåbenlig ) går sommeren i møde = mere ude om eftermiddagen . Så er det lidt skræmmende. Sådan noget skulle jo helst ikke ske igen ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

Lise

Rikkemor89 skriver:

Nu min dreng selv lige startet i børnehave, men det er da normalt at man er sikker på det kun er ens eget barn der er med ude af døren når man hentet (:

Ja, heldigvis for de fleste. Men der er altså nogle forældre der bare lukker andre børn med ud, hvis der bliver hentet mange på én gang.. 

Anmeld

16. maj 2013

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Uh... 

Det er jo faktisk ikke pædagogernes skyld, hvis der er forældre, som ikke er opmærksomme, når de går derfra. Skræmmende at nogen kan finde på at lade et ekstra barn smutte med ud, når de går, uden at stoppe det. 

Jeg ville nok foreslå børnehaven at hænge en seddel op ved udgangen, som kan minde folk om, at de skal være opmærksomme på det og sørge for at døren er rigtigt lukket når de går og at der ikke smutter nogen med. Burde ikke være nødvendigt - men det er det så åbentbart...

Det er på Ingen måde pædagogernes skyld . De var på legepladsen . Og de har ingen chance for at holde øje i sådanne situationer . Snakkede med min mand, han tog det knap så pænt. Og vi blev faktisk enig om, at jeg skulle snakke med dem når jeg henter . Netop om at sætte en seddel op. Der kunne jo være sket alverdens ting ( heldigvis skete der intet ) men tænker mere sådan noget må ikke ske, at forældre lukker børn ud .. alene

Anmeld

16. maj 2013

Anonym trådstarter

Lise skriver:

Ja, heldigvis for de fleste. Men der er altså nogle forældre der bare lukker andre børn med ud, hvis der bliver hentet mange på én gang.. 

Ja det er der åbenbart , jo ikke at der giver mening for en selv giver mening for andre . Det lød som det var en bedsteforældre 

Anmeld

16. maj 2013

Lullaby

Jeg synes nu ikke det er pædagogernes skyld. De står jo ikke vagt ved døren. Den forældre der har ladet ham smutte med skulle have dårlig smag.. 

Anmeld

16. maj 2013

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Jeg synes nu ikke det er pædagogernes skyld. De står jo ikke vagt ved døren. Den forældre der har ladet ham smutte med skulle have dårlig smag.. 

Nu står der ingen steder det er pædagogernes skyld

Anmeld

16. maj 2013

Lullaby

Anonym skriver:

Nu står der ingen steder det er pædagogernes skyld

Jeg fortolkede det ud fra din oprindelige besked. Men så er vi enige. 

Anmeld

16. maj 2013

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Jeg fortolkede det ud fra din oprindelige besked. Men så er vi enige. 

Der er ingen grund til at tolke noget som IKKE står der. Ellers er det en god ide og læse tråden  

Anmeld

16. maj 2013

Lullaby

Anonym skriver:

Der er ingen grund til at tolke noget som IKKE står der. Ellers er det en god ide og læse tråden  

Nu går fortolkning netop ud på at tyde ting udfra hvad der ikke står. Så det gjorde jeg. Forstår ikke hvorfor du hidser dig op, da jeg svarede første gang kunne jeg ikke se noget andet indlæg, derfor svarede jeg som jeg gjorde. Vi er jo netop enige, ikke? 

Anmeld

16. maj 2013

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Nu går fortolkning netop ud på at tyde ting udfra hvad der ikke står. Så det gjorde jeg. Forstår ikke hvorfor du hidser dig op, da jeg svarede første gang kunne jeg ikke se noget andet indlæg, derfor svarede jeg som jeg gjorde. Vi er jo netop enige, ikke? 

Jeg er skam helt rolig. Syntes bare det er en god ide og læse tråden inden man svare. Kan iøvrigt ikke se der er noget særligt ophidsede ved mit svar . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.