Hvis der er nogen der pisker en stemning op, så er det hende...
Min kæreste bliver nød til hver gang og markere overfor hende at hun skal stoppe hendes ævl, hun siger at vi gider hende ikke osv osv,
Og jeg sagde FAKTISK pænt i baggrunden at jeg ikke skulle have besøg, sagde jo til hende at jeg havde sagt nej til min lillesøster, så kan jeg på ingen både bare tillade mig og sige, ja N i kommer bare...
Jeg snakkede med min storesøster om det igår, hun sagde at det er fair jeg siger nej, Jeg bruger 2-4 timer hver nat på Julie pga hun ikke kan sove i den varme, og jeg bruger meget energi på at få hende til at sove...
Hun kunne ikke se noget galt i det...
Nu ved i jo ikke hvordan hun er.... Kan tydelig mærke jeg bliver dømt på det groveste, at det er min skyld, at det er mig der pisker en stemning op osv.., Jeg sagde pænt at jeg ikke skulle have besøg, N siger jo så i røret til sin søn hidsigt, at så gider hun da slet ikke komme, efterfølgende siger ringer hun til sin søn senere mens han er i byen og siger til ham, at jeg kunne fandme godt have noget overskud til at få gæster, at det er noget pjat med mig at jeg er træt, for det bliver man ikke bare sådan af 2-4 timer pr nat...
Jeg tror hun har glemt hvordan det er at have børn...
Hun starter altid hets op imod mig, og det startede da jeg blev gravid.
Jeg var rigtig skidt i min graviditet, og der var noget tam tam, jeg blev hjemme da jeg vidste jeg skulle bruge tiden på toilettet.. Så siger hun til sin familie, mens hendes høre på det, "Dorthe er ikke gravid, hun tager pis på os"
A. Blev sur på hende og spurgte hvorfor hun sagde det, ja det vidste hun egentlig ikke, men det var hvert fald ikke noget der passede....
Hun begyndte at tro på det da hun kunne se maven, da jeg viste hende billederne sagde hun "Der er da ikke noget der, du tager jo pis på mig" Og man kunne sagtens se bebsen der...
Sådan noget finder jeg mig slet ikke...
Når de så endelig er herude, og jeg fortæller at jeg har snakket med kommunen om et og andet - og så har fortalt det hele, kan hun sidde og sige, "Dorthe hvor har du den historie fra, det passer jo ikke" I kor siger A og hans far til N, Nu stopper du, alt det kommune halløj har ændret sig siden du var ung..
Der er nok ikke nogen som kan følge i noget af det, jeg er jo blevet dømt til at det er mig der pisker en stemning op....!!!!!!!!