Hvordan er jeres forhold til svigermor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2009

wamse

Her er der INTET kontakt til mine svigerfamilie lige pt. Jeg synes min svigermor er et ondskabsfuldt menneske, og indtil hun ændre en bestemt opførsel så er der ingen kontakt.
Lærke har ikke set eller hørt fra dem siden d. 21/12 08. Jeg går bestemt ikke ind for at Lærke skal have kontakt til hendes farmor koste, hvad det vil. Lige py kan jeg ikke se, hvad min datter kan få af positivt ud af samvær med hendes farmor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2009

Sweet1978

De svigerforældre jeg har nu er de bedste i verden og har taget imod mig og deres pap-børnebørn med kyshånd. Men kender alt for godt til trælse svigermekaniker, blev skilt fra Nadias far pga. hans mor. Hun ville simpelthen ikke slippe ham og lade ham blive voksen. Hun gik og rettede på mig for at jeg skulle gøre alt godt nok for hendes lille søn. Vi prøvede at flytte væk, men han skulle stadig på arbejde i den by de boede i, så hun hentede ham ved toget og kørte ham på arbejde og retur igen så hun stadig havde daglig kontakt og magt over ham. Vi gik i parterapi og han kunne godt se at den var gal og indrømme hvordan han mor var, men nægtede at konfrontere hende. Så han valgte sin mor frem for mig. Han flyttede til bage i en lejlighed tæt på sin mor og hun styrer stadid hans liv. Og desværre også til dels Nadias når hun er der. Nadia spurgte mig faktisk lige den anden dag hvad jeg synes om farmor, og jeg måtte svare at jeg ikke kunne li hende men at det ikke skulle påvirke deres forhold, men jeg kendte godt svaret "jeg kan heller ikke lide hende - hun er træls". For her det sidste halve år hvor Nadia jo desværre har boet fast hos Carsten er der kommet rigtig mange grimme historier om hvordan hun bliver behandlet af farmor. Jeg kunne kun sige at farmor jo kom ud af min familie da jeg blev skilt fra hendes far, men at hun altid ville være en del af hendes (Nadia's) og at de måtte prøve at komme overens.

Anmeld

5. juli 2009

Vinker

Jeg har altid frygtet det med svigerforældre, men jeg har bare været så heldig at få nogle utroligt søde, hjælpsomme og stille og rolige svigerforældre som absolut ikke er belastende på nogen måde. De er nærmere lidt for forsigtige. De er varme og kærlige og nemme at snakke med.
Min svigermor er faktisk bedre til at ringe og huske at spørge til ting i vores liv end mine egne forældre er.
Jeg kan bestemt ikke klage!

Mine svigerforældre bor ca 100km væk fra os så vi er der altid med overnatning og det går altid fint. Nyder at være heroppe og blive forkælet lidt. Vi er faktisk hos dem lige nu!

Er ked af at høre at du har været så uheldig med din svigermor. Det er typisk at de der mødrer ikke helt kan accepterer at deres lille søn har en anden kvinde i deres liv end deres mor. Ja sådan har jeg det også pt. med min lille søn. Der er absolut ikke nogen der er lige så god til ham som hans mor - jeg blir et sviger-monster!!!!!!!! Ej jeg vil tage mig hårdt i tøjlerne i håb om at blive en god svigermor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.