De svigerforældre jeg har nu er de bedste i verden og har taget imod mig og deres pap-børnebørn med kyshånd. Men kender alt for godt til trælse svigermekaniker, blev skilt fra Nadias far pga. hans mor. Hun ville simpelthen ikke slippe ham og lade ham blive voksen. Hun gik og rettede på mig for at jeg skulle gøre alt godt nok for hendes lille søn. Vi prøvede at flytte væk, men han skulle stadig på arbejde i den by de boede i, så hun hentede ham ved toget og kørte ham på arbejde og retur igen så hun stadig havde daglig kontakt og magt over ham. Vi gik i parterapi og han kunne godt se at den var gal og indrømme hvordan han mor var, men nægtede at konfrontere hende. Så han valgte sin mor frem for mig. Han flyttede til bage i en lejlighed tæt på sin mor og hun styrer stadid hans liv. Og desværre også til dels Nadias når hun er der. Nadia spurgte mig faktisk lige den anden dag hvad jeg synes om farmor, og jeg måtte svare at jeg ikke kunne li hende men at det ikke skulle påvirke deres forhold, men jeg kendte godt svaret "jeg kan heller ikke lide hende - hun er træls". For her det sidste halve år hvor Nadia jo desværre har boet fast hos Carsten er der kommet rigtig mange grimme historier om hvordan hun bliver behandlet af farmor. Jeg kunne kun sige at farmor jo kom ud af min familie da jeg blev skilt fra hendes far, men at hun altid ville være en del af hendes (Nadia's) og at de måtte prøve at komme overens.
Anmeld