Hvordan er jeres forhold til svigermor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2009

Pige2009

Zafir skriver:

Vores forhold til svigermor er sådan nogenlunde Hun er en dejlig kærlig farmor, men hendes problem er, at hun er sådan en type, man ikke kan få et STRAIGT svar fra... Det er sådan noget njaa, njeej, jooo, måske agtig hele tiden... Suk...

Også skal vi høre om pengeproblemer og at de ikke har råd til en skid, selvom de kunne tage og æde deres mursten, da de selv med finanskrise har et par mill i huset, de sagtens kunne spise

I perioder ringer hun flere gange om dagen, også siger man: svigermor jeg har jo ikke tid også siger hun nååååååå jamen blablablablabla... hehe.

(men det er en typisk mor ting)...

Generalt er hun sød og vil ikke trænge sig på, men går lidt i panik over småting og bliver lidt let stresset. vi må tage mange beslutninger omkring deres økonomi, indkøb osv. efter min svigerfar blev syg, så kan hun ikke overskue det hele.

Men hun er ikke den slags der pludselig står på dørtrinet og man skal sige: Hvad laver du derudoe i regnen svigermor, så gå dog hjem Den slags er hun ikke...

Hun er mere den der der ligger på telefonsvaren, fra det brune punktum.
'Ja... Hej det er mor!! osv... ' (sådan er min egen mor nu også hehe)

Smiler. Sikke en skøn beskrivelse af svigermor. Hun lyder da til at være sød, men lettere forvirret. Godt hun har jer

Knus Linda 25+5, som ingen svigermor har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
linda2009 skriver:

Smiler. Sikke en skøn beskrivelse af svigermor. Hun lyder da til at være sød, men lettere forvirret. Godt hun har jer

Knus Linda 25+5, som ingen svigermor har

Jamen hun er sød og kærlig

Men som med alle andre mødre, svigermødre, papmødre, så kan hun være belastende til tider og man siger jo til sig selv: SÅDAN VIL JEG AAAAAAAAAAALDRIG være overfor Idun....

Men det må jeg jo se på om 25 år - om jeg kan holde!! hehe...

NOT 

Anmeld

2. juli 2009

Pige2009

Zafir skriver:

Jamen hun er sød og kærlig

Men som med alle andre mødre, svigermødre, papmødre, så kan hun være belastende til tider og man siger jo til sig selv: SÅDAN VIL JEG AAAAAAAAAAALDRIG være overfor Idun....

Men det må jeg jo se på om 25 år - om jeg kan holde!! hehe...

NOT 

Ha, ha. lige præcis. Det er lidt ligesom med børn. Man siger, sådan vil jeg aldrig være som mor osv. og alle andre siger bare vent til du selv får børn...

Anmeld

3. juli 2009

Betina88

Jeg har et godt forhold til mine svigerforældre . Gudskelov for det ..

Anmeld

3. juli 2009

Miamaja

min svigermor er saadan en meget konservativ fin dame a la martyr agtig og siger hvad hun mener eller taenker, og saa har hun rengoringsvanvid. man kan spise af deres gulv.

alle er lidt hunderad for hende selv min mand. hehe.. jeg har ogsaa respekt for hende. men vi har et ok forhold. hun har altid husket min fosdag og jeg faar altid det samme.. et gavekort paa 1000 kr - det synes jeg er gavmildt men ligesaa flot er det hun altid husker min fosdag selvom hun har 5 born og 9 borneborn at huske paa

Anmeld

3. juli 2009

Diana...

Ej undskyld men jeg ser altså overhoved ikke noget i den samtale der er forkert. Jeg synes det er sødt hun har noget tøj og synes det er en ærlig sag at man siger at der så går 3 uger og man ved hvor hurtigt de små vokser i den alder så jeg forstå hende faktisk godt.

Faktisk synes jeg at det jer der pisker en stemning op i den samtale. 

Jeg ved faktisk ikke hvordan mit forhold er til min svigermor og svigerfar lige pt. De ringet for lidt siden til min mand for at fortælle at de synes jeg var DOVEN fordi Claus (min mand) støvsuger her hjemme det blev jeg meget ked af men så er den heller ikk længere de fik at vide at jeg vidste de havet det sådan og så er den skid glemt her. Men jeg har ikke set dem siden så ved ikke hvordan de har det.

Jeg synes det er SÅ vigtigt med familien for vores børn skyld så selv om de ikke bryder sig om at Claus støvsuger og min opdragelse til Lucas jamen så ryger det ind og ud igen. for jeg skal ikke være uvenner med dem..

Anmeld

3. juli 2009

MaleneG

Mit forhold til svigermor er i store træk ganske godt
Vi snakker godt sammen, og tager tit ud og nyder vores hobby sammen (heste)
Dog skuffede hendes opførelse mig enormt meget da vi fortalte om baby, og hun havde været negativt stemt overfor det indtil igår, hvor det viser sig at alt hendes negative stemning bygger på hun troede jeg skulle forsætte med at gå i skole efter jeg havde født, hvilket jeg jo ikke skal, og det har vi aldrig givet udtryk for at jeg skulle så meget mystisk.
Men hvertfald så blev de sure miner, vendt til glæde nu da hun kunne se at alle brikkerne faktisk faldt i hak, som vi jo glædeligt at prøvet at forklare hende
Så nu er den gode gamle svigermor tilbage med sin glæde, og smil
En dejlig dame, som til tider glemmer at lytte ordentlig efter hvad man siger i hendes forvirring

Anmeld

3. juli 2009

Lise

Jeg har desværre ingen svigermor, da hun døde alt for tidligt - før jeg kom ind i billedet! Men jeg ville ønske at jeg havde mødt hende, har kun hørt godt...

Min svigerfar er en rar gammel mand (81) som ikke blander sig for meget, men vi ser ham jævnligt, og han er meget interesseret i sine børnebørn.

Min kæreste har et fint og afslappet forhold til mine forældre, og de er også gode til at være der, være interesseret og engageret, uden at blande sig på den trælse måde.

Anmeld

3. juli 2009

xx

I starten havde jeg et okay forhold til mine svigerforældre, men det blev dårligere og dårligere med tiden og nu kan jeg ikke fordrage nogen af dem. Det er en længere historie, men min mand har droppet alt kontakt til dem pga deres behandling af vores datter.....de kunne ikke acceptere at han valgte at være far for en pige der ikke biologisk var hans. De har heller aldrig mødt deres yngste barnebarn, s, som er næsten 7 måneder...

Anmeld

3. juli 2009

Mca<3

Har fået super super gode og søde svigerforældre  Dem kunne man ikke ønske bedre ...

Men jeg har virkelig prøvet at have de mest forfærdelige - falske nærmest farlige svigerforældre ,,,

Det kan man specielt mærke nu da deres søn døede og de prøvede og stadig prøver at rippe alt fra deres børnebørn som er de eneste arvinge

Lige nu slås vi med X svigerfars advokat   Føj Føj for satan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.