Hej.
Jeg har et fantastisk forhold til både min mor og svigermor.
Svigermor er bestemt sin egen, men hun har taklet det hele rigtig godt og det samme har JEG.
Min svigermor har kun min mand, som barn og det er ret tankevækkende, hvilke "magt" jeg har haft og har der.
Tænk hvis jeg så mig sur på hende over en eller andel lille bagatel (som det ofte er, i MINE øjne, når piger hader deres svigermødre!!) Så havde hun ingen kontakt til sit ene barn og sine eneste børnebørn.
Men min svigermor acceptere forskelligheder og vores liv og måde at gøre tingene på. Men hun er bestemt ikke stille. Hun spørger tit hvorfor vi gør som vi gør. Eller nærmest kritisere mig. Janem så må jeg jo bare forklare hende hvorfor.
Jeg elsker hende højt, men ihh hvor kan jeg også være gal og irriteret på hende.
Men jeg acceptere nok min svigermor extra meget, idet jeg godt ved, hvad plads, jeg selv får, når jeg engang får børnebørn. Jeg har nemlig også ene drenge og bliver altid farmor - mandens mor!
Og som set så mange gange før, er svigermor ikke særlig vellidt og skal træde på listefødder og have fløjlshansker på - konstant.
Føj!!
Forhåbentligt et tankevækkende indlæg.

Kloster
Anmeld