Lort!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Hvorfor er du sikker på det?

Fordi det plejer han at gøre, han kommer ikke og banker på min dør, og beder mig lytte, eller snakke ud, det er som om han forventer jeg kommer til ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jamen der har han kontaktet mig nogle timer efter, eller nogle dage efter, og har hver gang bare budt ham ind i varmen, som om intet var sket

Jamen så har du jo selv været med til at skabe det her forhold. Jeg kan ikke forstå hvorfor du ikke siger: den her lades jeg ikke som ingenting. Den her gang kræver jeg dialog. 

Jeg kan ikke se hvad du får ud af at smide hans ting ud når du ved det ikke vil få den helt store indvirkning på ham. 

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jamen så har du jo selv været med til at skabe det her forhold. Jeg kan ikke forstå hvorfor du ikke siger: den her lades jeg ikke som ingenting. Den her gang kræver jeg dialog. 

Jeg kan ikke se hvad du får ud af at smide hans ting ud når du ved det ikke vil få den helt store indvirkning på ham. 

Jeg gør bare som han vil have det. og jeg lader ham IKKE bare komme ind i varmen denne gang, det er forskellen..

Anmeld

12. maj 2013

Isabella_mor

Anonym skriver:

Ja venter også og ser tiden an nu
Kan jo ikke tvinge ham til noget.. men vil heller ikke bare tage imod og ødelægge mig selv.

det skal du heller ikke... 

Anmeld

12. maj 2013

barelillemig

hvorfor er det nu også at mænd bruger det med at de skal være far, så de må leve livet ud mens de kan. selfølgelig skal de også have et liv efter. Men hvad med at der ik er særlig meget tid at det kommer til at være kun os to? vores liv samen kommer til at forandres drastiskt. Men vi kommer jo til at se vores venner stadig og leve vores "enkelte" liv bagefter.

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

En opdatering -->
Har stadig intet hørt fra ham og tror heller ikke han har hentede hans ting, så har jeg hvertfald ikke bemærket det..

Anmeld

12. maj 2013

Mumto3

Anonym skriver:

En opdatering -->
Har stadig intet hørt fra ham og tror heller ikke han har hentede hans ting, så har jeg hvertfald ikke bemærket det..

Hvor vildt! Spændende hvornår kan kommer eller om han bare venter på at du ringer og beder om godt ord igen

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

JKKoKonKontKontaKontak

Hvor vildt! Spændende hvornår kan kommer eller om han bare venter på at du ringer og beder om godt ord igen

Kontakter ham ihvertfald ikke..HAN bad om sine ting?

Anmeld

12. maj 2013

Kløver

Anonym skriver:

Kontakter ham ihvertfald ikke..HAN bad om sine ting?

Har han hentet sine ting

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

vævæværværennened

Har han hentet sine ting

Har ikke været nede og kigge, det er måske frygten for at de er væk og jeg så skal tænke i andre baner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.