Lort!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

C-Dog

Pak dit lort selv mester, det ligger nede foran vinduerne!
Ps, Din pik er lille og skæv!! Enjoy your freedom!!
Man skal sku ikke finde sig i noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

jje

Sidder lige og forsøger ikke at grine højt over hans barnlige opførsel.
Hvorfor fanden skal DU pakke hans lort? Det kan han sgu selv gøre, hvis I ikke skal være sammen, så må han lære at klare sig selv, også selvom det betyder at pakke med tømmermænd.
Idiot!

Hm fordi jeg ikke har lyst til at se på ham ? Og det er klart nemmest for mig bare lige at pakke hans småting, stille dem ud, og så færdig bom! Behøver hverken snakke eller se drengen

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

FrkHamilton skriver:

HæhæPak dit lort selv mester, det ligger nede foran vinduerne!
Ps, Din pik er lille og skæv!! Enjoy your freedom!!
Man skal sku ikke finde sig i noget.

Hæ hæ har pakket dem og stiller dem ned omlidt. så slipper jeg for ar snakke med ham og kigge på ham !!
Og jeg er heller ikke hjemme ?!

Anmeld

12. maj 2013

Dot D

Anonym skriver:

Hæ hæ har pakket dem og stiller dem ned omlidt. så slipper jeg for ar snakke med ham og kigge på ham !!
Og jeg er heller ikke hjemme ?!

Du har ikke tilfældigvis fuldendt den - med en ny lås, så han ikke kan komme ind med sin nøgle

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

DDee

Du har ikke tilfældigvis fuldendt den - med en ny lås, så han ikke kan komme ind med sin nøgle

Det er min lejlighed! - Så han har slet ingen nøgle hehe!! har en reserve men den har min mor...

Anmeld

12. maj 2013

Maria-s

Er du helt med på at du kunne risikere at eskalere en situation som gør du bliver alenemor?.... Hvad hvis hans venner opildner ham, som du bliver opildnede herinde?...

der er vel en grund til I har valgt at skulle have et barn sammen?

bare lige en iagttagelse fra sidelinjen......

jeg siger ikke deter ok at han går i byen hver weekend, men få nu snakket om det stille og roligt 

Anmeld

12. maj 2013

Dot D

Anonym skriver:

Det er min lejlighed! - Så han har slet ingen nøgle hehe!! har en reserve men den har min mor...

Perfekt...

Jeg vil lige sige, at jeg kan sagtens forstå, at han lige skal løbe hornene af sig. Sådan er der mange mænd, der reagere, MEN det jeg ikke synes er i orden, det er at han bruger den mod dig i hans fuldskab

De mænd, der reagere sådan, de "ved" det nemlig som regel ikke selv, og kan ikke forklare det. Så jeg tror, at han har hørt det fra en, og så vælger at bruge den som en fantastisk dårlig undskyldning

Så lad ham søle lidt i sin kommende egen-medlidenhed, så tror jeg nok, at han skal komme til fornuft, og så må han mande sig op

Kan du have en rigtig god dag

Anmeld

12. maj 2013

Kay

hmmm havde nu ik pakket hans ting... men ud skulle de nok komme   ud og stå ved hoveddøren og så kunne han få røde øre når han kom hjem

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

ssnsEr du helt med på at du kunne risikere at eskalere en situation som gør du bliver alenemor?.... Hvad hvis hans venner opildner ham, som du bliver opildnede herinde?...

der er vel en grund til I har valgt at skulle have et barn sammen?

bare lige en iagttagelse fra sidelinjen......

jeg siger ikke deter ok at han går i byen hver weekend, men få nu snakket om det stille og roligt 

V har snakket om det tusinde gange! og i hans hoved skal jeg ikke blande mig i hvornår og hvor tit han skal drikke sig fuld
Og når så jeg siger jeg ikke syntes det er ok vil han bare have sine ting? Det er 2-4.gang nu.
Hvad kan jeg andet gøre??

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Jameddesskska

Perfekt...

Jeg vil lige sige, at jeg kan sagtens forstå, at han lige skal løbe hornene af sig. Sådan er der mange mænd, der reagere, MEN det jeg ikke synes er i orden, det er at han bruger den mod dig i hans fuldskab

De mænd, der reagere sådan, de "ved" det nemlig som regel ikke selv, og kan ikke forklare det. Så jeg tror, at han har hørt det fra en, og så vælger at bruge den som en fantastisk dårlig undskyldning

Så lad ham søle lidt i sin kommende egen-medlidenhed, så tror jeg nok, at han skal komme til fornuft, og så må han mande sig op

Kan du have en rigtig god dag

Jamen det skal slet ikke undre mig at der sidder en eller anden hveps et sted og fylder ham med unødvendig info !!
-Fatter ikke selv hans tankegang!!
Tror desværre ikke hans holdning til druk og møg ændre sig..

Tak skal du have, du må også have en god dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.