Anonym skriver:
Det er da helt iorden, kan ikke bruge andet end ærlige svar til noget!
jeg vil give dig ret i at vores måde og kommunikere på er rigtig tam ja MEN jeg kan intet gøre!! 
Han skal ligesom også ville snakke med mig, og sidde overfor mig, og bla bla bla! og det siger han at han ikke er god til, alt det der med følelser, gider sku heller ikke være røvslikkeren som plager efter hans opmærksomhed!!
det kan simpelthen ikke være rigtigt!!
Man er vel to til at ville noget - og når han ikke syntes han er god til at snakke om tingene, hvad mere kan jeg så gøre!
Ja vi skal have barn sammen, og det er dybt latterligt at vi så ikke kan kommunikere, men for guds skyld lad være med at begynde på at barnet ikke har valgt osv, for det er jeg ude mærket godt klar over
?
Vores kommunikation ændre sig nok også automatisk fordi det SKAL den, fordi så er der andre boller på suppen!!
men som det ser ud nu, står jeg med det hvide flag !!
Synes bestemt ikke du skal plage om hans opmærksomhed - men synes du skal gå langt for, at han melder ud, hvad han har tænkt sig og hvilket forhold han vil have når barnet kommer. Jeg synes bestemt sagtens du kan ringe og sige, at du synes I er nødt til at snakke om, hvordan I skal håndtere det hele, når nu barmet kommer. Jeg ville bestemt ikke turde satse på, at det bare automatisk ændrer sig, når barnet kommer til verden, for det er altså ikke sikkert.
Han bliver jo ikke lige pludselig bedre til at kommunikere fordi du føder....og når barnet kommer, er der jo endnu flere ting I skal kunne snakke om end nu.
Så synes bestemt du skal ringe, og sig han er nødt til at finde tid til at snakke om fremtiden - evt giv ham de punkter du gerne vil snakke om, så han kan forbedre sig. Det kunne måske hjælpe ham, hvis han har problemer med at snakke følelser. Sørg for at få styr på, hvilken rolle han skal spille i dit barn og dit liv i fremtiden. Det skylder du både dig selv og dit barn!
Anmeld