FruStolpe skriver:
Jeg har fulgt med på sidelinien, og har også læst hele tråden.
Det må da stoppe nu hva. Ej men altså hvis manden ikke kan se at det er nødvendigt at kommunikerer så må han da sejle sin egen sø.
Du kan da umuligt blive ved at ligge på knæ for ham. Hvis ikke han kan se problemet, er det måske i virkeligheden fordi han IKKE VIL se det ??
Jeg mener helt seriøst ikke du skal bruge mere krudt på ham, hvis han kommer krybende så kan du da overveje om du vil tage samtalen. Ellers synes jeg ikke der er meget at arbejde videre på.
Tænk/brug din energi på bebs og hvad der venter. Så kan det jo være at han kommer til fornuft et sted i mellem.
Stort
herfra
Jeg droppede det også igår, han sendte så mig en besked hvor han skriver at han bare gerne vil være sammen med mig, hvor jeg så forklare ham at når vi ikke kan leve med hinandens behov og holdninger, kan vi heller ikke leve med hinanden uden at det går galt igen og igen, fordi vi ER dårlige til at kommunikere.
der svarer han jo så at han jo bare er træt af at skændtes over alle muligt små ting..
Hvor jeg så skriver at det er det der ender ud i diskutioner, fordi at det han synets er ''småting'' faktisk er ting der går mig på, eller fylder meget inde i mig..
og det eneste han så skrev det til var : Ja men :/ ?
-Altså jeg syntes jeg prøver og prøver og prøver

-Og det sidste han så skrev lidt efter er at han skal sove, fordi han skal i skole imorgen, men at vi skal snakke når han har fri..
Anmeld