Lort!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

Kløver

Anonym skriver:

Ved ikke hvad du forventer, men jeg mener vi har snakket ud

-Det var det svar jeg fik det til, altså jeg syntes det er svært at blive ved

Ja kan godt se det er op af bakke

Så må du jo ærligt spørge ham hvad hans forventninger er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Skrev også hvad hans forventninger er?
og der svarer han : ingenting ligenu.

Jeg syntes ikke rigtig det føre til noget, jeg prøver virkelig, og sidder kun og bliver indebrændt over hans svar, som om det hele går ud over ham .

Anmeld

12. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Maja84 skriver:

så skriv at DU ikke har snakket ud. Du ved ikke engang hvor I står i forhold til hinanden og i forhold til at i skal være forældre. ring til ham. Sig du godt vil mødes og tale med ham.

Anmeld

13. maj 2013

FruStolpe

Anonym skriver:

Ved ikke hvad du forventer, men jeg mener vi har snakket ud

-Det var det svar jeg fik det til, altså jeg syntes det er svært at blive ved

Jeg har fulgt med på sidelinien, og har også læst hele tråden.

Det må da stoppe nu hva. Ej men altså hvis manden ikke kan se at det er nødvendigt at kommunikerer så må han da sejle sin egen sø.

Du kan da umuligt blive ved at ligge på knæ for ham. Hvis ikke han kan se problemet, er det måske i virkeligheden fordi han IKKE VIL se det ??

Jeg mener helt seriøst ikke du skal bruge mere krudt på ham, hvis han kommer krybende så kan du da overveje om du vil tage samtalen. Ellers synes jeg ikke der er meget at arbejde videre på.

Tænk/brug din energi på bebs og hvad der venter. Så kan det jo være at han kommer til fornuft et sted i mellem.

Stort  herfra

Anmeld

13. maj 2013

Lizette86

Jeg vil bare sende dig et knus, og be dig sætte dig lidt,

og lade være med blive alt for opslugt af hvad vi har af meninger..:-)

det er dit valg og dit liv... :-) tænk det hele godt igennem

håber I begge finder en god løsning. Held og lykke herfra

Anmeld

13. maj 2013

sandramor

FruStolpe skriver:

Det må da stoppe nu hva. Ej men altså hvis manden ikke kan se at det er nødvendigt at kommunikerer så må han da sejle sin egen sø.

Du kan da umuligt blive ved at ligge på knæ for ham. Hvis ikke han kan se problemet, er det måske i virkeligheden fordi han IKKE VIL se det ??

Jeg mener helt seriøst ikke du skal bruge mere krudt på ham, hvis han kommer krybende så kan du da overveje om du vil tage samtalen. Ellers synes jeg ikke der er meget at arbejde videre på.

Tænk/brug din energi på bebs og hvad der venter. Så kan det jo være at han kommer til fornuft et sted i mellem.

Stort  herfra

ku ikke være mere enig

nu har jeg også læst alle indlæggene.....

altså gu er det da skide træls at han opfører sig som en klaphat

og du kan som nogen råder dig til blive ved med at hive fat i ham og forlange at få ham i tale og sige hvad DU gerne vil sige......

Den mening er jeg dog ikke lige for.... jeg sys du skal lade ham være.... lad ham sejle sin egen sø...... du har gjort dit til at han ikke er i tvivl om at du gerne vil løse det her..... men sys bare heller ikke du skal ligge og tigge og bede ham.....
muligt som en skrev at han var fuld og man derfor siger dumme ting.... men jeg mener IKKE man siger sådanne ting uanset hvor fuld man er.......!!!!

Du skal ikke løse det her på bekostning af dig selv og på at han IGEN bare får lov til at valse ind i dit liv som det passer ham.....
Du skal bare passe og pleje dig selv og bebse.... og så må han sku finde ud af hvad han vil og ikke vil og så skal han sku forstå at sådan kan man bare ikke opføre sig og forvente at du glædeligt tager ham tilbage igen.....

stoooort

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Stort  herfra

Jeg droppede det også igår, han sendte så mig en besked hvor han skriver at han bare gerne vil være sammen med mig, hvor jeg så forklare ham at når vi ikke kan leve med hinandens behov og holdninger, kan vi heller ikke leve med hinanden uden at det går galt igen og igen, fordi vi ER dårlige til at kommunikere.

der svarer han jo så at han jo bare er træt af at skændtes over alle muligt små ting..

Hvor jeg så skriver at det er det der ender ud i diskutioner, fordi at det han synets er ''småting'' faktisk er ting der går mig på, eller fylder meget inde i mig..

og det eneste han så skrev det til var : Ja men :/ ?

-Altså jeg syntes jeg prøver og prøver og prøver

-Og det sidste han så skrev lidt efter er at han skal sove, fordi han skal i skole imorgen, men at vi skal snakke når han har fri..

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

Jaja! Han ville snakke når han fik fri ved 15 tiden, og har intet hørt endnu .

Anmeld

13. maj 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Jaja! Han ville snakke når han fik fri ved 15 tiden, og har intet hørt endnu .

Øv øv:/ jeg ville bare lade ham være indtil han selv tog kontakt. Ka være han skal ha lov at savne dig lidt før han opdager hvad han har mistet

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

Anonym23 skriver:

Øv øv:/ jeg ville bare lade ham være indtil han selv tog kontakt. Ka være han skal ha lov at savne dig lidt før han opdager hvad han har mistet

Ja det kan godt være, syntes bare det et svært ikke at virke irriteret, når han kontakter mig når HAN lige har tid og lyst, og det er sådan jeg føler det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.