Lort!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

Anonym trådstarter

barelillemig skriver:

huff står i en lignende situation, men det er bare mig der har lyst at pakke hans ting og be ham skrede.

hvad er det med at alle drenge tror deres liv vil ende? så de må ud og drikke hver weekend? det er jo ik sådan det forgår. og hvad med os? hvad med at vi må sidde her hver weekend og ik ha en skid at lave? ej hvor er det bare træls.

Det er ihvertfald ikke særlig rart
Ja her tror han også det er sidste gang han kommer til at drikke og se sine venner, men jeg gider bare ikke droppes hver gang han modsiger mig, savner også lidt at han viser mig at han faktisk gerne vil det her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

Isabella_mor

Anonym skriver:

Min kæreste har de sidste 3 måneder været sammen med vennerne hver weekend!
Idag vil han så igen ud til en kammerat og de skal bare hygge drikke lidt. Han vil komme hjem og sove! Jeg ringer ham så op for at sige godnat da jeg er træt og så fortæller han mig at han er fuld og sidder oppe ved nogle andre, jeg har ALTID skulle fortælle hvis jeg gik et andet sted hen, men gælder åbenbart ikke ham..
Siger så det var da det ikke meningen??
Hvorefter han så siger at han skal have lov til at drikke og skabe sig nu hvor han skal være far ^^

Siger så at den kan han da ikke bare bruge? Og retfærdiggøre at den så skal stå på druk hver weekend..

Så beder han mig fandme pakke alle hans ting og stille dem ud ^^

Hvad ville du så gøre?

jeg havde pakket det.... 

og så må jeg jo se om han ville gøre alvor af det..!!

jeg kan godt se det fra mandens syn. men livet går altså ik i stå selvom man bliver far... eller mor..

men bliver begrænset og det er det... der er jo stadig plads til at kunne tage ud hver for sig eller sammen hos nogle venner osv. hvor man får en lille sjus eller to uden at det behøver skade på nogen måde.

men ja jeg havde pakket lortet... ! 

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

jeg havde pakket det.... 

og så må jeg jo se om han ville gøre alvor af det..!!

jeg kan godt se det fra mandens syn. men livet går altså ik i stå selvom man bliver far... eller mor..

men bliver begrænset og det er det... der er jo stadig plads til at kunne tage ud hver for sig eller sammen hos nogle venner osv. hvor man får en lille sjus eller to uden at det behøver skade på nogen måde.

men ja jeg havde pakket lortet... ! 

Ja har pakket dem, og skrevet til ham idag (hvor han er ædru) at de står ude foran .
-Og er 100% sikker på at han henter dem og smutter igen..

Anmeld

12. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Ja har pakket dem, og skrevet til ham idag (hvor han er ædru) at de står ude foran .

Hvorfor er du sikker på det?

Anmeld

12. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg tager det seriøst fordi det ikke er første gang ?

Hvad har du gjort de andre gange?

Anmeld

12. maj 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Når det ikke er første gang han har truet med det forstår jeg godt du er vred. Han lyder som om han tar dig og sit kommende barn for givet

håber I finder ud af det. nu forstår han at du mener det alvorligt, og hvis det ikk får ham til at komme med en ordentlig undskyldning og opføre sig bedre, så er du helt klart bedre tjent uden, så vidt jeg kan læse ud fra hvad du har skrevet gennem tråden

kom med en opdate på hvordan det går videre

godt du siger fra og tænker på dig selv og din kommende baby!

Anmeld

12. maj 2013

barelillemig

Anonym skriver:

Det er ihvertfald ikke særlig rart
Ja her tror han også det er sidste gang han kommer til at drikke og se sine venner, men jeg gider bare ikke droppes hver gang han modsiger mig, savner også lidt at han viser mig at han faktisk gerne vil det her.

lige præcis sådan jeg har det

Anmeld

12. maj 2013

Isabella_mor

Anonym skriver:

ja så ved du jo så hvor du har ham henne... er det så ikke bedre at få ham ud af vagten nu end at leve med en mand der kan smide en bombe når som helst om at så vil han hellere smutte hver gang der er noget der ikke passer ham??

det skal ikke siges at jeg er fortaler for at man bare skal gå fra sin kæreste osv.. men jeg syntes at når det er som i din situation når han ber om at få sine ting pakket at så skal han da få sine ting pakket... 

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

ja så ved du jo så hvor du har ham henne... er det så ikke bedre at få ham ud af vagten nu end at leve med en mand der kan smide en bombe når som helst om at så vil han hellere smutte hver gang der er noget der ikke passer ham??

det skal ikke siges at jeg er fortaler for at man bare skal gå fra sin kæreste osv.. men jeg syntes at når det er som i din situation når han ber om at få sine ting pakket at så skal han da få sine ting pakket... 

Ja venter også og ser tiden an nu
Kan jo ikke tvinge ham til noget.. men vil heller ikke bare tage imod og ødelægge mig selv.

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Hvad har du gjort de andre gange?

Jamen der har han kontaktet mig nogle timer efter, eller nogle dage efter, og har hver gang bare budt ham ind i varmen, som om intet var sket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.