Lort!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.876 visninger
90 svar
151 synes godt om
12. maj 2013

Anonym trådstarter

Min kæreste har de sidste 3 måneder været sammen med vennerne hver weekend!
Idag vil han så igen ud til en kammerat og de skal bare hygge drikke lidt. Han vil komme hjem og sove! Jeg ringer ham så op for at sige godnat da jeg er træt og så fortæller han mig at han er fuld og sidder oppe ved nogle andre, jeg har ALTID skulle fortælle hvis jeg gik et andet sted hen, men gælder åbenbart ikke ham..
Siger så det var da det ikke meningen??
Hvorefter han så siger at han skal have lov til at drikke og skabe sig nu hvor han skal være far ^^

Siger så at den kan han da ikke bare bruge? Og retfærdiggøre at den så skal stå på druk hver weekend..

Så beder han mig fandme pakke alle hans ting og stille dem ud ^^

Hvad ville du så gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

Eliza

Sikke da en gang ævl. 

Den gælder jo så bare SLET ik den anden vej. 

Du kan da ik skabe dig som du vil Bare fordi du skal være mor 

Om han må blive "luftet" eller ej, har jeg ingen mening om, da det må være dig der kan mærker hvornår nok er nok

" men jeg må te mig tosset og skude på hva damen mener i 9 mdr for JEG skal være far" DEN holder ik kammerat 

Anmeld

12. maj 2013

Muhmi

Pakke hans ting og stille ud....

Så kan han LÆRE at han ikke skal sige sådan noget for sjov og/eller han skal tage at blive en ansvarlig voksen nu hvor han skal til at have barn! Det er simpelthen INGEN undskyldning at komme med, at så skal man lige nå det sidste druk inden man bliver far! Bullcrap, plant din røv hjemme hos mig og tag din del af ansvaret, dit grødhovede...

Ikke fordi man ikke må have det sjovt og tage i byen, men så længe han bruger DEN undskyldning, så viser han tydeligt at han ikke helt er opgaven voksen endnu!

Held og lykke

Anmeld

12. maj 2013

Eliza

Og som svar. 

Jeg havde pakker hanS lort og sat det ud. Så kunne han jo komme på sine grædende knæ dagen efter når håret gør ondt og blodet er ude af alchoholen 

på den måde ville jeg stå med trumfen og forklare ham alvoren. 

Kom han ik krybende tja. så måtte jeg jo ta den derfra 

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Rart at læse at det ikke er mig der er en bitch

Anmeld

12. maj 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Han er fuld - og sikkert også under påvirkning af drengerøvssnak, så jeg ville lade den ligge, til han er ædru, og så få afklaret, hvad han egentlig vil. Selvfølgelig skal han ikke på druk hver weekend, men hvis det er hans egentlige ønske, også set med ædru øjne, vil det nok være bedst, hvis han rykker ud. 

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Eliza skriver:

HHvHvoOg som svar. 

Jeg havde pakker hanS lort og sat det ud. Så kunne han jo komme på sine grædende knæ dagen efter når håret gør ondt og blodet er ude af alchoholen 

på den måde ville jeg stå med trumfen og forklare ham alvoren. 

Kom han ik krybende tja. så måtte jeg jo ta den derfra 

Øøøøv! Hvor er jeg dog bare træt af at hans nemmeste løsning er Så pak alle mine ting og stil dem ud
-Men ja pakker dem og stiller dem ud, som han bad om...

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

PPaPakPakkPakkeHan er fuld - og sikkert også under påvirkning af drengerøvssnak, så jeg ville lade den ligge, til han er ædru, og så få afklaret, hvad han egentlig vil. Selvfølgelig skal han ikke på druk hver weekend, men hvis det er hans egentlige ønske, også set med ædru øjne, vil det nok være bedst, hvis han rykker ud. 

Pakker hans ting og stiller dem ud imorgen, hvilket jeg har skrevet til ham . Så må han jo mene hans ord hvis han henter dem og bare går igen ?

Anmeld

12. maj 2013

Eliza

Øøøøv! Hvor er jeg dog bare træt af at hans nemmeste løsning er Så pak alle mine ting og stil dem ud
-Men ja pakker dem og stiller dem ud, som han bad om...

Som den lydige kæreste gør du jo i bund og grund bare hva han har bedt om og så husk at være glad, smilende og totalt overskuds agtig når han kryber i Morgen 

Ja han er da en lort. 

måske han kan finde ud aF at lære det så. 

Og tar han sit bæ med sig, ja så var der sku nok ik noget at komme efter alligevel 

Men mon ik han fanger budskabet og bliver lidt lettere at danse med i fremtiden? 

Længe leve iPhone, baby.dk og fede fingre.  Den Tlf har altså sit eget liv. Håber du fanger meningen alligevel 

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Eliza skriver:

Sikke da en gang ævl. 

Den gælder jo så bare SLET ik den anden vej. 

Du kan da ik skabe dig som du vil Bare fordi du skal være mor 

Om han må blive "luftet" eller ej, har jeg ingen mening om, da det må være dig der kan mærker hvornår nok er nok

" men jeg må te mig tosset og skude på hva damen mener i 9 mdr for JEG skal være far" DEN holder ik kammerat 

Det ER nemlig bare en stor omgang ævl

Og det såre mig faktisk...
kan bare ikke blive ved.
.hvis han har så let ved bare at smutte...Såååå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.