Lort!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

Kløver

Anonym skriver:

Har ikke været nede og kigge, det er måske frygten for at de er væk og jeg så skal tænke i andre baner

Øv må ikke være rart, måske du skal bede ham om klar besked, give ham lidt tid til at svare. Men at han må vælge og vise om han vil de her ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

Anonym trådstarter

SÅ! Skrev han en sms
hvor han skriver:

At han er syntes det træls vi hele tiden bliver uvenner hvor jeg svarer at jeg også syntes det er hårdt og ikke kan mere.

ham: hvad så?
jeg: ikke noget?
ham: hvad så med mine ting?
jeg : de står ude som aftalt?
ham : håber de står der endnu, henter dem nu

Samtalen sluttede der !

Anmeld

12. maj 2013

Silas&Mille

Anonym skriver:

SÅ! Skrev han en sms
hvor han skriver:

At han er syntes det træls vi hele tiden bliver uvenner hvor jeg svarer at jeg også syntes det er hårdt og ikke kan mere.

Samtalen sluttede der !

Du er bedre tjent uden ham, når han er sådan et fjols.

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Silas&Mille skriver:

Du er bedre tjent uden ham, når han er sådan et fjols.

Savnede ihvertfald noget mere i hans sms'er ! øv bøv . Det virker som om JEG skal svarer ham på hvad der skal ske...Syntes ærlig talt ikke det er mig der skal noget som helst.

Anmeld

12. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Savnede ihvertfald noget mere i hans sms'er ! øv bøv . Det virker som om JEG skal svarer ham på hvad der skal ske...Syntes ærlig talt ikke det er mig der skal noget som helst.

Hvorfor denne venten på hinanden.

Skriv hvad du føler. skriv hvis du er tosset på ham at du er det. Hvis du er ked af det så skriv det.

Skriv du godt vil have at I får talt sammen hvor I får talt om hvad I forventer af hinanden.

Hvis du ikke vil miste ham, så skriv det. Men at tingene så skal ændre sig.

Vær ærlig

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Hvorfor denne venten på hinanden.

Skriv hvad du føler. skriv hvis du er tosset på ham at du er det. Hvis du er ked af det så skriv det.

Skriv du godt vil have at I får talt sammen hvor I får talt om hvad I forventer af hinanden.

Hvis du ikke vil miste ham, så skriv det. Men at tingene så skal ændre sig.

Vær ærlig

Med den måde han behandler mig på, har jeg ikke lyst til andet end at han træder til ?

Anmeld

12. maj 2013

nielsen80

Anonym skriver:

SÅ! Skrev han en sms
hvor han skriver:

Samtalen sluttede der !

Ej undskyld jeg kommer med et lidt hårdt svar her...men helt ærlig hvor gamle er I lige. Det lyder som den måde jeg kommunikeret på i mine tidlige teenageforhold. I venter BARN sammen, nu må I altså begge lige tage jer sammen. Og når jeg siger dig også, mener jeg et svar som "ikke noget" også ikke mere, bare ikke fungere - i det hele taget tages sådan en samtale ikke på sms, meni person, hvor man snakker, ser hinanden i øjene m.m.

Aftal en tid hvor I kan sætte jer ned og snakke tingene igennem - måske I ikke skal være sammen, men I er dælme nødt til at finde en måde at samarbejde på unanset hvad....og I er nødt til at snakke sammen i person og ikke bare over sms.

Måske du har retten mest på din side fordi han har gjort dit og dat, men ved du hvad, du venter et barn med ham, og barnet har ikke bedt om at komme til, så både dig og ham er simpelthen nødt til at blive voksne, tage ansvar og agere derefter! Og det kan kræve man måske glemmer sig selv og hvem der har ret, og gør hvad der er bedst for sit barn...og det er et godt samarbejde med dens far.

Anmeld

12. maj 2013

Anonym skriver:

Med den måde han behandler mig på, har jeg ikke lyst til andet end at han træder til ?

han kan jo ikke læse tanker. Du har selv været med til at skabe det forhold du har. Det er ikke kun manden der bærer ansvaret her, selvom han er en røv. Du skrev selv at du lader som ingen ting og lader ham komme ind i varme.

Man bliver nogle gange nødt til at hive sig ud af offerrollen.

Undskyld for mine hårde ord. Men jeg synes virkelig det er barnligt at ingen af jer skriver. Det er så teenage agtigt.

I skal til at have barn sammen, så må du bare være den voksne og bede om en voksen snak hvor I får afklaret hvordan jeres forhold skal se ud i fremtiden eller om der overhovedet skal være et forhold.

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Ej undskyld jeg kommer med et lidt hårdt svar her...men helt ærlig hvor gamle er I lige. Det lyder som den måde jeg kommunikeret på i mine tidlige teenageforhold. I venter BARN sammen, nu må I altså begge lige tage jer sammen. Og når jeg siger dig også, mener jeg et svar som "ikke noget" også ikke mere, bare ikke fungere - i det hele taget tages sådan en samtale ikke på sms, meni person, hvor man snakker, ser hinanden i øjene m.m.

Aftal en tid hvor I kan sætte jer ned og snakke tingene igennem - måske I ikke skal være sammen, men I er dælme nødt til at finde en måde at samarbejde på unanset hvad....og I er nødt til at snakke sammen i person og ikke bare over sms.

Måske du har retten mest på din side fordi han har gjort dit og dat, men ved du hvad, du venter et barn med ham, og barnet har ikke bedt om at komme til, så både dig og ham er simpelthen nødt til at blive voksne, tage ansvar og agere derefter! Og det kan kræve man måske glemmer sig selv og hvem der har ret, og gør hvad der er bedst for sit barn...og det er et godt samarbejde med dens far.

Det er da helt iorden, kan ikke bruge andet end ærlige svar til noget!
jeg vil give dig ret i at vores måde og kommunikere på er rigtig tam ja MEN jeg kan intet gøre!!
Han skal ligesom også ville snakke med mig, og sidde overfor mig, og bla bla bla! og det siger han at han ikke er god til, alt det der med følelser, gider sku heller ikke være røvslikkeren som plager efter hans opmærksomhed!! det kan simpelthen ikke være rigtigt!!

Man er vel to til at ville noget - og når han ikke syntes han er god til at snakke om tingene, hvad mere kan jeg så gøre!

Ja vi skal have barn sammen, og det er dybt latterligt at vi så ikke kan kommunikere, men for guds skyld lad være med at begynde på at barnet ikke har valgt osv, for det er jeg ude mærket godt klar over ?

Vores kommunikation ændre sig nok også automatisk fordi det SKAL den, fordi så er der andre boller på suppen!!

men som det ser ud nu, står jeg med det hvide flag !!

Anmeld

12. maj 2013

Anonym skriver:

Det er da helt iorden, kan ikke bruge andet end ærlige svar til noget!
jeg vil give dig ret i at vores måde og kommunikere på er rigtig tam ja MEN jeg kan intet gøre!!
Han skal ligesom også ville snakke med mig, og sidde overfor mig, og bla bla bla! og det siger han at han ikke er god til, alt det der med følelser, gider sku heller ikke være røvslikkeren som plager efter hans opmærksomhed!! det kan simpelthen ikke være rigtigt!!

Man er vel to til at ville noget - og når han ikke syntes han er god til at snakke om tingene, hvad mere kan jeg så gøre!

Ja vi skal have barn sammen, og det er dybt latterligt at vi så ikke kan kommunikere, men for guds skyld lad være med at begynde på at barnet ikke har valgt osv, for det er jeg ude mærket godt klar over ?

Vores kommunikation ændre sig nok også automatisk fordi det SKAL den, fordi så er der andre boller på suppen!!

men som det ser ud nu, står jeg med det hvide flag !!

Begynder bestemt ikke med at barnet ikke har valgt

Men for guds skyld lad dog være med at tro at bare fordi barnet er der, så ændrer jeres kommunikation og hele forhold sig automatisk. Det sker for de færreste.

Arbejd på det inden. Et barn er aldrig løsningen på forældres problemer.

I behøver som sådan ikke at tale om følelser. Men blot om hvordan i vil have forholdet skal se ud i fremtiden og hvad I forventer af hinanden.

Ring og fortæl hvad DU føler. Fortæl ham at DU godt vil have en samtale, så der kommer mere ro i forholdet og I ikke skal blive uvenner så ofte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.