Lort!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

Eliza

Anonym skriver:

Rart at læse at det ikke er mig der er en bitch

Ej du er da ej! Jeg vil ik engang mene den der kan sættes under " hormonel forstyrret" 

jeg (som er så tæt på mine fulde fem som muligt ) var da os gået helt kebab. 

Skal man ha børn skal man sku ik. Fise og fare hver weekend. Og slet ik snak om at pakke ting. 

Sys faktisk du virker overraskende rolig. Havde T stillet den der op for mig da jeg var med rogn, havde jeg nu smækket dørren op og i vildskab kastet alt hva han ejede og Havde ud 

Men jeg var os ret hormonella 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

Eliza

Anonym skriver:

Det ER nemlig bare en stor omgang ævl

Og det såre mig faktisk...
kan bare ikke blive ved.
.hvis han har så let ved bare at smutte...Såååå

Jeps. Du må teste om han har det hele i munden og smutter han, så var han sku nok fluttet på et senere tidspunkt alligevel. 

Så hellere ud (hvis han tar sine ting og gør alvor af sit fulde ævl) 

end når baby er kommet. Hellere kunne indstille sig på en fremtid alene med baby end pludselig at få revet tæppet væk når baby ER kommet. 

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Eliza skriver:

ppræpræpræcpræci

Som den lydige kæreste gør du jo i bund og grund bare hva han har bedt om og så husk at være glad, smilende og totalt overskuds agtig når han kryber i Morgen 

Ja han er da en lort. 

måske han kan finde ud aF at lære det så. 

Og tar han sit bæ med sig, ja så var der sku nok ik noget at komme efter alligevel 

Men mon ik han fanger budskabet og bliver lidt lettere at danse med i fremtiden? 

Længe leve iPhone, baby.dk og fede fingre.  Den Tlf har altså sit eget liv. Håber du fanger meningen alligevel 

Lige præcis finder kun ud af om han vil det her ved at pakkr hans ting og går han, så går han
Hahahaha! Jeg har ingen problemer med at ramme mine taster, det må være alt den træning

Anmeld

12. maj 2013

Eliza

hvaNoahs blev der af trykknap Tlf?? Jeg kunne skide, slå på ttomme, lave en gang boller i karry og sende en fejlfri SMS med lukkede øjne, alt sammen på samme tid. 

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Eliza skriver:

ddehhad

Jeps. Du må teste om han har det hele i munden og smutter han, så var han sku nok fluttet på et senere tidspunkt alligevel. 

Så hellere ud (hvis han tar sine ting og gør alvor af sit fulde ævl) 

end når baby er kommet. Hellere kunne indstille sig på en fremtid alene med baby end pludselig at få revet tæppet væk når baby ER kommet. 

Ja det har du ret i !!
Hm det er vel på tide at lukke øjnene op og pakke den naive tryghedsnarkoman væk

Anmeld

12. maj 2013

Eliza

Ja så må vi håbe han er hurtig til at finde sine nosser og ta sit ansvar. del gerne egn Update med mig i morgen 

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Eliza skriver:

Ej du er da ej! Jeg vil ik engang mene den der kan sættes under " hormonel forstyrret" 

Skal man ha børn skal man sku ik. Fise og fare hver weekend. Og slet ik snak om at pakke ting. 

Sys faktisk du virker overraskende rolig. Havde T stillet den der op for mig da jeg var med rogn, havde jeg nu smækket dørren op og i vildskab kastet alt hva han ejede og Havde ud 

Hahahaha

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Eliza skriver:

HHaHahHahaHahah

Hahahaha dine beskeder får mig til at smile hæhæ !!
Jeg ville nu ønske jeg kunne se positivt på det, men tror bare at de næste mange dage bliver utrolig deprie
Så må sikre mig nogle omkring mig..Syntes det er ufatteligt at han har de holdninger og meninger!!

Anmeld

12. maj 2013

Eliza

din skønne kæreste har ramt trodS alderen ( ja nogen er bare lidt sene i udviklingen) og nu prøver han grænser af. 

Derfor er du os nødtil at sætte de grænser, og hvis ik nu, finder han bare en ny undskyldning når han ikke skal være far men ER far. 

Jeg er ret sikker på han nok skal komme til fornuf.  Især hvis det er noget han har sagt før uden at mærke konsekvenser, andet end at du bliver Ked  Han ved han kan ramme dig deR. 

Husk det er sagt i fuld skab og han sikkert tænker: 

det har jeg sagt før, hun bliver ked og blød som smør i mine hænder (ja jeg ost os været der) 

du er nød til at rette ryggen og være stærk 

Så skal du nok få opdraget den lille trådsige møgunge 

ellers må du skrive privat hvis du har brug for hjælp. Jeg lytter gerne. 

Sætter os gerne en kop mokka over hvis du ik bor for langt palads del Nordsjælland 

Måske en fin ide at lægge ham lidt på is et par timer. 

Anmeld

12. maj 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Min kæreste har de sidste 3 måneder været sammen med vennerne hver weekend!
Idag vil han så igen ud til en kammerat og de skal bare hygge drikke lidt. Han vil komme hjem og sove! Jeg ringer ham så op for at sige godnat da jeg er træt og så fortæller han mig at han er fuld og sidder oppe ved nogle andre, jeg har ALTID skulle fortælle hvis jeg gik et andet sted hen, men gælder åbenbart ikke ham..
Siger så det var da det ikke meningen??
Hvorefter han så siger at han skal have lov til at drikke og skabe sig nu hvor han skal være far ^^

Siger så at den kan han da ikke bare bruge? Og retfærdiggøre at den så skal stå på druk hver weekend..

Så beder han mig fandme pakke alle hans ting og stille dem ud ^^

Hvad ville du så gøre?

Sidder lige og forsøger ikke at grine højt over hans barnlige opførsel.
Hvorfor fanden skal DU pakke hans lort? Det kan han sgu selv gøre, hvis I ikke skal være sammen, så må han lære at klare sig selv, også selvom det betyder at pakke med tømmermænd.
Idiot!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.