Eva skriver:
Hvad bygger du dine udsagn på...er det en undersøgelse du refererer til eller er det bare din egen mening....
Jeg tror bestemt ikke det er lykke mennesker tror de finder, men større livskvalitet, velvære og et bedre syn på sin krop og det får man altså helt sikkert...
Det bedste jeg har gjort er at få lavet mine bryster, jeg har fået det så meget bedre omkring min krop og kan lide hvad jeg ser...smiler
Og mit selvværd har faktisk ændret sig---før havde jeg meget brug for accept fra mænd når jeg var i byen feks...men nu ved jeg at jeg er dejlig som jeg er og ikke har brug for nogen skal sige det...og det er helt sikkert fordi jeg er blevet tilfreds med det jeg ser.
Men lykken, er jo en anden størrelse som har grundlag i andet end bare det ydre..
KNus Eva..
Jeg tror ikke, du forstå mit point, selv om du skulle vide det meget godt

Du har også skrivet en gang, at der også var sket noget med din psyke, at der var en ændring i dig. Så kirurgi har ikke gjord andet end at bare "runde" den der ændring. Jeg vil også gøre det, hvis det var nødvendig.
Nu, hvis du synes, at alt er noget l*rt, at du ikke finder en bedre liv for dine bryster er blivet for dårlige, hvis du synes, at folk ikke vil have noget at gøre med dig, for du ikke ser godt ud. Hvis du synes, at der ikke sker mere i dit liv, for din krop ikke er godt nok. Så ville du blive dårligt overrasket.
Men som du sagde et par gange før, du har allerede fået meget ud af dit liv, du vidste, hvad du har haft brug for og du skulle bare have en krop for at nyde det hele end og mere og ikke for at få "fixed" dit liv.
Og ja, jeg har læst om det flere gange. Psykologer i USA har rigtig mange patienter, som har det ligeså dårlig som før operationen. De fand ud af det, at mange unge mennesker tror, at deres liv vil bare blive bedre med en bedre krop. Men man skal have det bedre med det hele, ikke kun kroppen. Kan I huske den der "The Swan"? Der er også nogle artikler, hvor de skriver at mange af deres konkurrenter gik tilbage til deres liv og de har haft ligeså dårlig en før.
Anmeld