Plastikkirugi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2009

Ox.

Eva skriver:

præcis og meget enig...min kirurg hun opererer slet ikke de unge piger med luksusproblemer, hun fedtsuger ikke tykke mennesker osv...det har jeg stor respekt for og hun kunne virkelig godt forstå mig og mine valg-smiler
Knus Eva.

Ja nemlig, jeg kunne heller aldrig drømme om at gå til en kirug før jeg selv havde prøvet alt hvad jeg kunne for at smide kiloene, står jeg så tilbage med en mave der hænger fordi den ikke kan strammes ordentligt op, jamen så kunne jeg nemt finde på det
Det lyder som en god og fornuftig kirug du har haft dig!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

Honningblomst

SussieOx skriver:

Ja nemlig, jeg kunne heller aldrig drømme om at gå til en kirug før jeg selv havde prøvet alt hvad jeg kunne for at smide kiloene, står jeg så tilbage med en mave der hænger fordi den ikke kan strammes ordentligt op, jamen så kunne jeg nemt finde på det
Det lyder som en god og fornuftig kirug du har haft dig!

Knus

Hun er også helt suveræn og giver ikke falske forhåbninger...hun er helt ærlig og viser både billeder af det værste og det pæneste man kan forvente...og så er stemningen der bare så god og rar.

Mine bedste anbefalinger til Roskilde Privathospital og Anna Jørgensen...

Anmeld

1. juli 2009

MoarViborg

Jeg har absolut intet imod plastikkirurgi! Jeg har aldrig selv fået lavet noget, men er bestemt ikke afvisende overfor at få puttet lidt i de slappe ammebryster når engang jeg er færdig med at få børn

Jeg synes der er mange ting der er så meget værre end plastikkirurgi- Rygning f.eks (undskyld til rygerne, at det altid er jer der skal figurere dårlige eksempler)- ved plastikkirurgi skader man i det mindste kun sig selv hvis det går galt - og det er yderst yderst sjældent at der er nogle der dør i forbindelse med sådan en operation - jo jo der er en risiko forbundet med narkosen, men det er der da også hver eneste gang vi sætter os ud i bilen og kører en tur - og det er da et valg vi er rigtig mange der tager flere gange om dagen! Så hvis vi virkelig vil gøre alt for at undgå at vores børn kommer til at stå uden en mor, så tror jeg i virkeligheden at vi helt skulle isolere os indendøre

Anmeld

1. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

SussieOx skriver:

Jeg synes plastikkirugi er helt okay, men dog ikke i alle tilfælde, jeg må indrømme at de her helt unge piger der får lavet bryster, læber osv, går mig på, for jeg mener ikke forstanden til at tage en sådan beslutning er der i en så tidlig alder.

Er man derimod voksen, og har levet et liv med ting der har generet en meget, og har gennemtænkt det, jamen så er det fint, man skal jo have det godt med sig selv både fysisk og psykisk for også at kunne give sig selv 100% tror jeg ...

Der er jo også folk der kommer ud for ting igennem livet, der gør at man måske mere eller mindre HAR brug for en plastikoperation

jeg fik lavet mine i en alder af 18 år, og det var bestemt gemmen tænkt...jeg havde det vildt dårligt... jeg var ved en kirog som syntes jeg sku gøre det hvis jeg ville få det bedre med mig selv.og han ku godt forstå jeg ville ha det gjort. de er lavet så de passer præsist til min krop.. jeg har bestemt ikke fortrudt det...

Anmeld

1. juli 2009

Honningblomst

karina22 skriver:

jeg fik lavet mine i en alder af 18 år, og det var bestemt gemmen tænkt...jeg havde det vildt dårligt... jeg var ved en kirog som syntes jeg sku gøre det hvis jeg ville få det bedre med mig selv.og han ku godt forstå jeg ville ha det gjort. de er lavet så de passer præsist til min krop.. jeg har bestemt ikke fortrudt det...

Og det er jo bare noegt i som du kunne have fået taget ud igen...værre er det jo ikke-smiler
Men godt du er glad for dem...har du før og efter billeder...hvis du da vil vise dem-smiler
knus Eva..

Anmeld

1. juli 2009

MaleneG

Jeg synes det er helt okay at man får foretaget disse indgreb, hvis det er noget som køre en psykisk og fysisk ned.
Dog synes jeg ikke at det er okay hvis det er for at forhindre alderdommen, en dame på 60 år, skal altså ikke have svulmende læber, en barm som strutter af dolly parton, og et forvrænget botox fjæs! Det er grimt, og høre ingen steder hjemme.

Anmeld

1. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

Eva skriver:

Og det er jo bare noegt i som du kunne have fået taget ud igen...værre er det jo ikke-smiler
Men godt du er glad for dem...har du før og efter billeder...hvis du da vil vise dem-smiler
knus Eva..

jeg har dem liggende et eller andet sted, men aner faktisk ikke lige hvor de er pt... men hvis de dukker op må du gerne se dem..

Anmeld

1. juli 2009

Honningblomst

karina22 skriver:

jeg har dem liggende et eller andet sted, men aner faktisk ikke lige hvor de er pt... men hvis de dukker op må du gerne se dem..

Det vil jeg meget gerne-smiler- du må jo lige skrive hvis du finder dem
knus..

Anmeld

1. juli 2009

Honningblomst

MaleneG skriver:

Jeg synes det er helt okay at man får foretaget disse indgreb, hvis det er noget som køre en psykisk og fysisk ned.
Dog synes jeg ikke at det er okay hvis det er for at forhindre alderdommen, en dame på 60 år, skal altså ikke have svulmende læber, en barm som strutter af dolly parton, og et forvrænget botox fjæs! Det er grimt, og høre ingen steder hjemme.

Det kan jeg heller ikke forstå..men det er nok bare fordi jeg ikke synes rynker er grimme, tværtimod syned jeg at man bliver smukkere med alderen..
Men det er mærkeligt at sådan en som Annie Fønsby og ja, Michael Jackson ikke kunne og kan se at det jo bare ser monsteragtigt ud...men det er jo de færreste hvor det er sådan..tror der er mange der ikek fortæller noget, netop for at undgå alle de fordomme...smiler
Knus Eva.

Anmeld

1. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

Eva skriver:

Det vil jeg meget gerne-smiler- du må jo lige skrive hvis du finder dem
knus..

det gør jeg... kigger lige efter dem i morgen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.