Jeg har et ret afslappet forhold til plastikkirurgi, har selv fået fedtsuget mine yder- og inderlår i 2002. Ikke fordi det var vildt meget- 1 liter ialt, men det betød SÅ meget for mig at få det gjort...... Havde de der "puder" under røven som danner ridebukselår- de var så ikke så store MEN de var der og nok til at genere mig grænseløst!!!!!!
Jeg var ikke i fuld bedøvelse under operationen......
Er simpelthen så glad for jeg har fået det gjort og jeg vil- engang efter et evt 3. barn (har 2 nu) gerne ha lavet mine bryster.......
Første gang gik jeg fra B til E-skål og ned i en C. Anden gang fra C til F og tilbage i C, så ret vildsomt og det er da ikke gået ubemærket hen......
Mine bryster har altid været noget af det jeg har været allermest glad for, så det har været rigtig træls at se dem miste fylde for hver gang- heldigvis er de ikke så store, så de hænger ikke, men mangler bare fylde, og hver dag strejfer det mine tanker at de ser ud som de gør.... Så ingen tvivl om de skal laves......
De skal ikke være mega store eller noget, vil bare gerne ha et flot fast barm der sidder hvor den skal.....
Nu hr jeg været helt ufattelig heldig med mit maveskind efter 2 graviditeter med mange kg (+ 25 kg og +31 kg) for jeg ejer ikke et strækmærke til trods for mavemål på 120 og 130 cm og to store unger.....
Men jeg ved jo ikke hvordan det ville se ud efter en 3'er og kommer det til at se træls ud- ja så kunne jeg skam også finde på at få det lavet:-)
Synes det er ren uksus vi lever i en verden hvor det kan lade sig gøre at rette op på den slags.......
Selvfølgelig er der risiko, men det er der jo ved alting...... Og det er jo utrolig få af de operationer der går galt......
For mig er det ekstremt når vi kommer over i utallige ansigtsløft, full body lift osv......
Anmeld