Plastikkirugi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2009

Honningblomst

Miamaja skriver:

hej eva. jeg kan godt forstaa du har faaet lavet det du har, og jeg er sikker paa du har undersogt det grundigt.

Personligt kunne jeg maaske godt faa plastikkirugi. ikke nu. men senere i livet f.eks min mor fik taget noget af hendes ojenlaag af (ikke ansigtsloftning som jeg aldrig ville have) da hendes ojenlaege mente det for hendes syn og hun ser friskere ud efter det. det kan jeg godt forestille mig. alt med maade. fedtsugning er en mere alvorlig operation som kraever stor ekspertise fra laegens side- det kan man laese sig til.

jeg har laest mig til lidt af hvert og der er en risko ved alle operationer. ja, vi er forskellige men jeg kan ikke lige se hvad det har at gore med hvor man lader sine born vokse op.

Men her er min mening om at lade mit barn vokse op i usa: jeg er lykkelig for mit barn vokser op i et andet land og ogsaa have  mulighed for ogsaa at bo i danmark, og gor det et par maaneder om aaret, og er to sproget og faar set en masse af begge verdener og faar et bredt kendskab til en masse kulture og mennesker. jeg kan kun se plusser ved det. hvorfor ville du aldrig lade dine born vokse op i usa?

By eller land....lande som usa eller lande som danmark...værdier, risiko for at dø af forurening, vold osv...det var som mere det jeg tænkte på...og i forhold til at skulle være bange for at ens barn blev forældreløs-smiler

Kan godt forstå den med øjenlågene, det var også det eneste jeg ville gøre i mit ansigt og desværre er det noget der er mange af de ældre i familien der har været nød til...karspringninger kunne jeg også godt finde på at få væk..men sund kost og motion er nu det bedste for det meste...

KNus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

Tina2

Jeg har et ret afslappet forhold til plastikkirurgi, har selv fået fedtsuget mine yder- og inderlår i 2002. Ikke fordi det var vildt meget- 1 liter ialt, men det betød SÅ meget for mig at få det gjort...... Havde de der "puder" under røven som danner ridebukselår- de var så ikke så store MEN de var der og nok til at genere mig grænseløst!!!!!!

Jeg var ikke i fuld bedøvelse under operationen......

Er simpelthen så glad for jeg har fået det gjort og jeg vil- engang efter et evt 3. barn (har 2 nu) gerne ha lavet mine bryster.......
Første gang gik jeg fra B til E-skål og ned i en C. Anden gang fra C til F og tilbage i C, så ret vildsomt og det er da ikke gået ubemærket hen......

Mine bryster har altid været noget af det jeg har været allermest glad for, så det har været rigtig træls at se dem miste fylde for hver gang- heldigvis er de ikke så store, så de hænger ikke, men mangler bare fylde, og hver dag strejfer det mine tanker at de ser ud som de gør.... Så ingen tvivl om de skal laves......
De skal ikke være mega store eller noget, vil bare gerne ha et flot fast barm der sidder hvor den skal.....

Nu hr jeg været helt ufattelig heldig med mit maveskind efter 2 graviditeter med mange kg (+ 25 kg og +31 kg) for jeg ejer ikke et strækmærke til trods for mavemål på 120 og 130 cm og to store unger.....
Men jeg ved jo ikke hvordan det ville se ud efter en 3'er og kommer det til at se træls ud- ja så kunne jeg skam også finde på at få det lavet:-)

Synes det er ren uksus vi lever i en verden hvor det kan lade sig gøre at rette op på den slags.......
Selvfølgelig er der risiko, men det er der jo ved alting...... Og det er jo utrolig få af de operationer der går galt......

For mig er det ekstremt når vi kommer over i utallige ansigtsløft, full body lift osv......

Anmeld

1. juli 2009

Tina2

Tina2 skriver:

Jeg har et ret afslappet forhold til plastikkirurgi, har selv fået fedtsuget mine yder- og inderlår i 2002. Ikke fordi det var vildt meget- 1 liter ialt, men det betød SÅ meget for mig at få det gjort...... Havde de der "puder" under røven som danner ridebukselår- de var så ikke så store MEN de var der og nok til at genere mig grænseløst!!!!!!

Jeg var ikke i fuld bedøvelse under operationen......

Er simpelthen så glad for jeg har fået det gjort og jeg vil- engang efter et evt 3. barn (har 2 nu) gerne ha lavet mine bryster.......
Første gang gik jeg fra B til E-skål og ned i en C. Anden gang fra C til F og tilbage i C, så ret vildsomt og det er da ikke gået ubemærket hen......

Mine bryster har altid været noget af det jeg har været allermest glad for, så det har været rigtig træls at se dem miste fylde for hver gang- heldigvis er de ikke så store, så de hænger ikke, men mangler bare fylde, og hver dag strejfer det mine tanker at de ser ud som de gør.... Så ingen tvivl om de skal laves......
De skal ikke være mega store eller noget, vil bare gerne ha et flot fast barm der sidder hvor den skal.....

Nu hr jeg været helt ufattelig heldig med mit maveskind efter 2 graviditeter med mange kg (+ 25 kg og +31 kg) for jeg ejer ikke et strækmærke til trods for mavemål på 120 og 130 cm og to store unger.....
Men jeg ved jo ikke hvordan det ville se ud efter en 3'er og kommer det til at se træls ud- ja så kunne jeg skam også finde på at få det lavet:-)

Synes det er ren uksus vi lever i en verden hvor det kan lade sig gøre at rette op på den slags.......
Selvfølgelig er der risiko, men det er der jo ved alting...... Og det er jo utrolig få af de operationer der går galt......

For mig er det ekstremt når vi kommer over i utallige ansigtsløft, full body lift osv......

Glemte lige at tilføje at det med maveskindet er hvis det blir slapt og ser træls ud..... Det var ikke strækmærker jeg hentydede til, dem kan man jo ikke gøre noget ved alligevel:-)

Anmeld

1. juli 2009

Tina2

- og så vil jeg egentlig gerne høre ang den der dækning fra Danmark, er det KUN hvis man har tabt sig og maveskindet hænger, eller er det også efter en graviditet fx?
Altså hvis mit fx blir slapt og ser træls ud engang, vil de så dække en evt operation? Jeg er ikke overvægtig, fuldstændig normal af vægt.....

Anmeld

2. juli 2009

Miamaja

jeg vil liiige gore opmaerksom paa inden I begynder paa plastikkirugi... alt med maade og stor overvejelse ellers kan man nemt komme til at se saadan ud

Anmeld

2. juli 2009

Cris

Tja, det er bare dejligt, at der findes nogle rigtige gode læger der ude, for at hjælpe os, hvis der er virkeligt brug for det... Ellers hvis man vil "fixe" noget i vores krop med den tro, at livet vil være bedre og at vi vil blive lykkeligere, så er det helt forkert. Så skulle måske arbejde lidt mere på vores psyke og ikke på vores fysisk del af kroppen...

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Glemte lige at tilføje at det med maveskindet er hvis det blir slapt og ser træls ud..... Det var ikke strækmærker jeg hentydede til, dem kan man jo ikke gøre noget ved alligevel:-)

Vil lige indskyde at strækmærker de forsvinder når du får hevet maven ud og fjernet hud, så det kan faktisk rettes...smiler
Knus..

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

Cris skriver:

Tja, det er bare dejligt, at der findes nogle rigtige gode læger der ude, for at hjælpe os, hvis der er virkeligt brug for det... Ellers hvis man vil "fixe" noget i vores krop med den tro, at livet vil være bedre og at vi vil blive lykkeligere, så er det helt forkert. Så skulle måske arbejde lidt mere på vores psyke og ikke på vores fysisk del af kroppen...

Jeg tror faktisk ikke at folk tror de bliver lykkeligere af det...men gladere det blev jeg da i hvert fald. Men lykken kommer indefra og ud, det er vi helt enige om, men et par hængepatter gør jo heller ikke ulykkelige, det er bare virkelig træls og øv..
Knus Eva...som altid har været lykkelig men helt sikkert blev gladere efter min krop blev rettet...

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

Miamaja skriver:

jeg vil liiige gore opmaerksom paa inden I begynder paa plastikkirugi... alt med maade og stor overvejelse ellers kan man nemt komme til at se saadan ud

Det er de færreste der har råd til at blive så ødelagte, tror jeg-smiler

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

- og så vil jeg egentlig gerne høre ang den der dækning fra Danmark, er det KUN hvis man har tabt sig og maveskindet hænger, eller er det også efter en graviditet fx?
Altså hvis mit fx blir slapt og ser træls ud engang, vil de så dække en evt operation? Jeg er ikke overvægtig, fuldstændig normal af vægt.....

Ja, det fik jeg da i hvert fald...helt normalvægtig og jeg fik det lavet og bare den lille...betalt 23000kr ud af 27000kr...nemt og billigt, så det ville du også sagtens kunne...intet skal godkendes, andet end hos kirurgen.
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.