Plastikkirugi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg synes det kommer an på så meget... Jeg har intet problem med f.eks. at få ordnet bryster der hænger, men når det er opskruet forfængelighed og 20-årige piger der kun kan få selvværd gennem en D-skål... så synes jeg det er en ærgelig tendens. Og nu er det blevet smart at få lavet en "designer vagina".. Det er sgu for langt ude!!! Men at der handler om at "reparere" synes jeg er HELT i orden.

Rosa - som trives med sin lille b-skål...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

Honningblomst

Rosa skriver:

Jeg synes det kommer an på så meget... Jeg har intet problem med f.eks. at få ordnet bryster der hænger, men når det er opskruet forfængelighed og 20-årige piger der kun kan få selvværd gennem en D-skål... så synes jeg det er en ærgelig tendens. Og nu er det blevet smart at få lavet en "designer vagina".. Det er sgu for langt ude!!! Men at der handler om at "reparere" synes jeg er HELT i orden.

Rosa - som trives med sin lille b-skål...

Ja, hvad er det med at få lavet tissekoner....kan sådan nogle se forkerte ud?? det vidste jeg ikke, gad vide om min er helt forkert-griner
Men lå sammen med en her den anden dag og hun fik lavet tisser, uden hun ville komme mere ind på det...men hvad er det nu der er forkert ved dem?
Knus Eva...som er helt enig i dine betragtninger...

Anmeld

2. juli 2009

Ox.

Eva skriver:

Ja, hvad er det med at få lavet tissekoner....kan sådan nogle se forkerte ud?? det vidste jeg ikke, gad vide om min er helt forkert-griner
Men lå sammen med en her den anden dag og hun fik lavet tisser, uden hun ville komme mere ind på det...men hvad er det nu der er forkert ved dem?

Nej jeg så også en udsendelse om det i fjernsynet, det er skræmmende! En designer vagina .. ej så holder vi altså!

Anmeld

2. juli 2009

Tina2

Eva skriver:

Så et program om det fra england for noget tid siden, og det er HELT vildt som det er fremme nu at få opereret de indre skamlæber mindre, hvis de fx hænger ud over de store......
Den ene man fulgte var en ung pige på 19 år, som altid havde haft store indre skamlæber og hendes storesøster havde drillet hende med det altid- bla omtalt det for fyre hun snakkede med i byen!!!!!!!!

Så hende ku jeg sgu egentlig godt forstå, for hun er sgu da skadet psykisk af den fu*king storesøster!!!!!!!

Anmeld

2. juli 2009

Tina2

Eva skriver:

Jeg skal have dræn ud i morgen og så skal jeg have taget sting efter 10 dage og i de dage må jeg ikke tage bad....øvøv...og så er det ellers elastikbukser dag og nat i tre måneder...så tålmodighed...og øv med alle mine bikinier...
Knus..

Ja det er sgu ikke fedt at sku rende rundt med dem hele sommeren MEN nødvendigt...... Jeg fik det lavet i feb 2002 så det var ikke så slemt at sku gå med dem de flg. 3 mdr.....

Men når de sku af og skylles op kunne jeg sgu godt mærke HVOR effektive de faktisk var!!! Så smed jeg dem på radiatoren for at tørre hurtigere og måtte i mellemtiden holde på mine inderlår når jeg gik rundt hjemme fordi det gjorde sååå ondt:-( Føltes sgu næsten som om huden ikke hang ved resten.....

MEN det var så også det eneste der gjorde ondt, tog ikke så meget som en panodil for smerter ovenpå den operation og den flg tid......

Anmeld

2. juli 2009

Zeta

SussieOx skriver:

Nej jeg så også en udsendelse om det i fjernsynet, det er skræmmende! En designer vagina .. ej så holder vi altså!

Det lyder helt vanvittigt  Jørgen Ege har åbenbart en kollega der også behandler kvinder, det burde forbydes, tænk hvis noget gik galt og man mistede følsomheden, så kan den være nok så pæn og veldesignet, men hvis ikke den dur, så er det jo et ødelagt sexliv forever.....

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Ja det er sgu ikke fedt at sku rende rundt med dem hele sommeren MEN nødvendigt...... Jeg fik det lavet i feb 2002 så det var ikke så slemt at sku gå med dem de flg. 3 mdr.....

Men når de sku af og skylles op kunne jeg sgu godt mærke HVOR effektive de faktisk var!!! Så smed jeg dem på radiatoren for at tørre hurtigere og måtte i mellemtiden holde på mine inderlår når jeg gik rundt hjemme fordi det gjorde sååå ondt:-( Føltes sgu næsten som om huden ikke hang ved resten.....

MEN det var så også det eneste der gjorde ondt, tog ikke så meget som en panodil for smerter ovenpå den operation og den flg tid......

Ja, det var da en bedre årstid...mine lår var jo også bare lige noget der kom med...men overvejer at købe et par ekstra bukser så jeg kan skiftes...indtil videre er mit største problem toilettet...øv min mave går i stå.
Lyder altså ikke rart at tage de her bukser af så, det frygter jeg da lidt...øvøv..
Knus til dig..

Anmeld

2. juli 2009

Kristina V

Eva skriver:

Ja, det var da en bedre årstid...mine lår var jo også bare lige noget der kom med...men overvejer at købe et par ekstra bukser så jeg kan skiftes...indtil videre er mit største problem toilettet...øv min mave går i stå.
Lyder altså ikke rart at tage de her bukser af så, det frygter jeg da lidt...øvøv..
Knus til dig..

Nu spørger jeg måske ret dumt, og har ikke læst hele denne tråd igennem.
Men hva så med bad, når i ska på wc osv? Er det ikke mega pinefuldt??

/Kristina-som godt kunne tænke sig et brystløft, når jeg har smidt de sidste 15 kg.

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

Nu spørger jeg måske ret dumt, og har ikke læst hele denne tråd igennem.
Men hva så med bad, når i ska på wc osv? Er det ikke mega pinefuldt??

/Kristina-som godt kunne tænke sig et brystløft, når jeg har smidt de sidste 15 kg.

Det er de sexede bundløse-griner- der er hul forneden, og trusser udenpå, så det gør ikke ondt. Bad må jeg først om ti dage...lækkert, men må jo vaske mig som jeg nu kan med bukser på...
Brystløft skal du ikek frygte, det gør slet ikke ondt og du er hurtigt ovenpå igen..
Knus..

Anmeld

2. juli 2009

Kristina V

Eva skriver:

Det er de sexede bundløse-griner- der er hul forneden, og trusser udenpå, så det gør ikke ondt.
Brystløft skal du ikek frygte, det gør slet ikek ondt og du er hurtigt ovenpå igen..
Knus..

Nu har jeg ikke undesøgt til bunds i hvordan og hvorledes -mine bryster kan jo ændres sig de næste 15 kg-, men har smidt 16 kg indtil nu, og her er de godt nok forsvundet lidt ind. Så tænkte på noget saltvand.
Men finder helt sikkert en som har styr på det, og som kan vejlede mig til det bedste resultat.

Aiii så er du rigtig sexet nu med sådan en par bukser. Er spændt på at se resultatet hvis der kommer billeder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.