Plastikkirugi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2009

Honningblomst

Kristina V skriver:

Nu har jeg ikke undesøgt til bunds i hvordan og hvorledes -mine bryster kan jo ændres sig de næste 15 kg-, men har smidt 16 kg indtil nu, og her er de godt nok forsvundet lidt ind. Så tænkte på noget saltvand.
Men finder helt sikkert en som har styr på det, og som kan vejlede mig til det bedste resultat.

Aiii så er du rigtig sexet nu med sådan en par bukser. Er spændt på at se resultatet hvis der kommer billeder..

Uha ja, der kan ryge meget når man taber sig...de stakkels bryster.
Jeg tabte 30 kg og det var de bestemt ikke glade for...endte op med en lang og flad E-skål.
Hvad str. er dine, er jo ikke sikkert du behøver at putte noget i dem??
Og ja, god idé at undersøge en masse for der er mange forskellige kirurger og ikke alle er lige gode..
Knus Eva...og jo, skal nok lægge billeder ind, kan allerede se mine lår er blevet flotte og lige uden den der bule ude i siden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

Tina2

Eva skriver:

Ja, det var da en bedre årstid...mine lår var jo også bare lige noget der kom med...men overvejer at købe et par ekstra bukser så jeg kan skiftes...indtil videre er mit største problem toilettet...øv min mave går i stå.
Lyder altså ikke rart at tage de her bukser af så, det frygter jeg da lidt...øvøv..
Knus til dig..

Rigtig god ide at købe et par ekstra, for det var godt nok lidt træls, når de sku vaskes.....

Ja det er altså ikke så fedt med de der bundløse bukser, man føler sig altså ikke videre smart, ha ha:-)

Træls med maven, du må spise nogle svesker;-) Det er narkosen som godt kan sætte maven i stå, ik?

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Rigtig god ide at købe et par ekstra, for det var godt nok lidt træls, når de sku vaskes.....

Ja det er altså ikke så fedt med de der bundløse bukser, man føler sig altså ikke videre smart, ha ha:-)

Træls med maven, du må spise nogle svesker;-) Det er narkosen som godt kan sætte maven i stå, ik?

Jeg vil prøve at høre i morgen når jeg skal have dræn ud...om jeg kan købe et par deroppe...så jeg har og ja, det føles så mærkeligt at tisse med bukser på-griner
Jo, det er vidst narkosen og pillerne der stopper maven, har sådan en afførings en her, den bliver jeg nokm nød til at tage,,,øvøv--
Knus..

Anmeld

2. juli 2009

Tina2

Eva skriver:

Jeg vil prøve at høre i morgen når jeg skal have dræn ud...om jeg kan købe et par deroppe...så jeg har og ja, det føles så mærkeligt at tisse med bukser på-griner
Jo, det er vidst narkosen og pillerne der stopper maven, har sådan en afførings en her, den bliver jeg nokm nød til at tage,,,øvøv--
Knus..

Du kan sagtens tage noget afføringshalløj for at få gang i maven igen:-) Og ja, mon ikke du kan købe et par bukser mere... Jeg vænnede mig aldrig til at tisse med bukserne på så langt de fleste gange hev jeg dem en smule ned;-)

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Du kan sagtens tage noget afføringshalløj for at få gang i maven igen:-) Og ja, mon ikke du kan købe et par bukser mere... Jeg vænnede mig aldrig til at tisse med bukserne på så langt de fleste gange hev jeg dem en smule ned;-)

Det tør jeg bare ikke rigtigt når hofter, talje og mave har fået en omgang også...men det er virkelig mærkeligt at have bukser på.
Ved du om man har meget ekstra væske i kroppen efter sådan en operation?
Knus Eva..

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Det tør jeg bare ikke rigtigt når hofter, talje og mave har fået en omgang også...men det er virkelig mærkeligt at have bukser på.
Knus Eva..

Anmeld

2. juli 2009

Miamaja

Rosa skriver:

Jeg synes det kommer an på så meget... Jeg har intet problem med f.eks. at få ordnet bryster der hænger, men når det er opskruet forfængelighed og 20-årige piger der kun kan få selvværd gennem en D-skål... så synes jeg det er en ærgelig tendens. Og nu er det blevet smart at få lavet en "designer vagina".. Det er sgu for langt ude!!! Men at der handler om at "reparere" synes jeg er HELT i orden.

Rosa - som trives med sin lille b-skål...

ahh jeg har ogsaa en lille b- skaal. har altid vaeret glad for deres udseende men ville SAA gerne at de blev en str storre men naegter at faa et eller andet kunstigt i min krop

min mand er (selvom han er amerikaner hehe) meget imod alt kunstigt og synes de er helt perfekte. ja, han laegger da marke til piger med en flot stor barm men ikke de kunstige. han var engang paa date med en med falske bryster og sagde folelsen af dem virkede helt forkert.
jeg tror ogsaa jeg ville bliver edder rasende hvis en mand foreslog mig at faa storre babser.  hehe

Anmeld

2. juli 2009

Tina2

Eva skriver:

Knus Eva..

Det kan du sagtens ha, jeg var ret hævet i starten og han sagde til mig dernede, at det var pga væske- det ville forsvinde efter nogle dage.......

Ja kan nu godt forstå dig med de bukser når du også har fået lavet længere oppe. Mit var jo bare inder- og yderlår......

Anmeld

2. juli 2009

Tina2

Miamaja skriver:

ahh jeg har ogsaa en lille b- skaal. har altid vaeret glad for deres udseende men ville SAA gerne at de blev en str storre men naegter at faa et eller andet kunstigt i min krop

min mand er (selvom han er amerikaner hehe) meget imod alt kunstigt og synes de er helt perfekte. ja, han laegger da marke til piger med en flot stor barm men ikke de kunstige. han var engang paa date med en med falske bryster og sagde folelsen af dem virkede helt forkert.
jeg tror ogsaa jeg ville bliver edder rasende hvis en mand foreslog mig at faa storre babser.  hehe

Synes bestemt heller ikke man skal få lavet noget som helst medmindre man gør det 100% for sin egen skyld......

Synes også det ser tåbeligt ud når piger får lavet kæmpe babser der bare SLET ikke passer til deres krop.....

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

Miamaja skriver:

Jeg har altid været misundelig på piger med flotte bryster der bare sad og ikke var store og vulgære...det er svært at finde tøj og mænd og kvinder de glor på dem, bare ikke rart.
Jeg er vildt glad for mine er blevet almindelige i størrelse...selvom en E skål ikke er lille, så ser de ikke store ud på mig, jeg er jo ret kraftigt bygget.
Knus Eva...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.