Cris skriver:
hvis du kunne kæmpe så hård, for at selv tabe dig med motion og kost, så tror jeg, at mentalt var du meget stærk i forvejen, ikke? Der skete et eller andet i dit liv som gjord, at du ville finde ud af dig selv. Du har stærke mening og du har fuldstandig styr på dine børn, og hvad det er bedst for dem og bliver ikke i tvivl om, om dine evner som mor og som kvinde. Så du forventede ikke, at livet vil blive lyserød bare fordi din krop blev bedre. Dit liv var allerede på vej til at være godt. Du ville bare har mere nydelse af din krop og du tog beslutning og du har det bedre endu.
I USA er der bare mange undersøgelser, flere i Europa. Men fenomena med at tro, at med et bedre krop er på vej til et bedre liv er meget international... Prøve at se, hvor mange ikke turde at ligge i bikini på stranden, hvor faktisk alle sammen er ligeglad om, hvordan du ser ud, for man går ikke på stranden til at dømme andre. Especielt yngre piger. Efter 25 eller 30 er man mere sig selv (de fleste af gange)
Det er nok rigtigt,,,synes bare det er synd og meget overraskende hvis man tror at det ydre retter det indre...men det er måske sådan det er for nogle.
Jeg har ikke selv ville vise mig ved stranden og har faktisk aldrig haft en bikini før nu...men ved sørme ikke om det er mine løftede bryster der er skyld i ændringen eller bare min egen udvikling, det er det måske nok.
Hmm, du fik mig lige til at tænke en masse her, tak for det-smiler...
Vil lige tænke lidt over det...
Knus til dig og god dag..
Eva, som ikem søger et ungt udseende, men bare harmoni...smiler
Anmeld