Plastikkirugi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2009

Tina2

Eva skriver:

Ja, det fik jeg da i hvert fald...helt normalvægtig og jeg fik det lavet og bare den lille...betalt 23000kr ud af 27000kr...nemt og billigt, så det ville du også sagtens kunne...intet skal godkendes, andet end hos kirurgen.
Knus..

Ok, fedt nok... Ku da være man sku overveje det HVIS nu *ss*

Har som sagt ok hud på maven men man kan da godt se det har været strukket ud, uden at det er grimt eller noget, men får vi nu en mere, blir det jo helt sikkert ikke pænere.....
Og kunne man nu få betalt så meget af en operation for at få det fjernet, ja så ville jeg da bestemt ha det lavet helt pænt igen:-)

Du var i fuld narkose, ik?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

Honningblomst

Cris skriver:

hvis du kunne kæmpe så hård, for at selv tabe dig med motion og kost, så tror jeg, at mentalt var du meget stærk i forvejen, ikke? Der skete et eller andet i dit liv som gjord, at du ville finde ud af dig selv. Du har stærke mening og du har fuldstandig styr på dine børn, og hvad det er bedst for dem og bliver ikke i tvivl om, om dine evner som mor og som kvinde. Så du forventede ikke, at livet vil blive lyserød bare fordi din krop blev bedre. Dit liv var allerede på vej til at være godt. Du ville bare har mere nydelse af din krop og du tog beslutning og du har det bedre endu.

I USA er der bare mange undersøgelser, flere i Europa. Men fenomena med at tro, at med et bedre krop er på vej til et bedre liv er meget international... Prøve at se, hvor mange ikke turde at ligge i bikini på stranden, hvor faktisk alle sammen er ligeglad om, hvordan du ser ud, for man går ikke på stranden til at dømme andre. Especielt yngre piger. Efter 25 eller 30 er man mere sig selv (de fleste af gange)

Det er nok rigtigt,,,synes bare det er synd og meget overraskende hvis man tror at det ydre retter det indre...men det er måske sådan det er for nogle.
Jeg har ikke selv ville vise mig ved stranden og har faktisk aldrig haft en bikini før nu...men ved sørme ikke om det er mine løftede bryster der er skyld i ændringen eller bare min egen udvikling, det er det måske nok.
Hmm, du fik mig lige til at tænke en masse her, tak for det-smiler...
Vil lige tænke lidt over det...
Knus til dig og god dag..
Eva, som ikem søger et ungt udseende, men bare harmoni...smiler

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Ok, fedt nok... Ku da være man sku overveje det HVIS nu *ss*

Har som sagt ok hud på maven men man kan da godt se det har været strukket ud, uden at det er grimt eller noget, men får vi nu en mere, blir det jo helt sikkert ikke pænere.....
Og kunne man nu få betalt så meget af en operation for at få det fjernet, ja så ville jeg da bestemt ha det lavet helt pænt igen:-)

Du var i fuld narkose, ik?

Jo, jeg var i fuld narkose og det var en virkelig god oplevelse, så det skal du ikke frygte, lige nu er jeg dog en smule handicappet med dræn i og det hele...
Knus..

Anmeld

2. juli 2009

Tina2

Eva skriver:

Jo, jeg var i fuld narkose og det var en virkelig god oplevelse, så det skal du ikke frygte, lige nu er jeg dog en smule handicappet med dræn i og det hele...
Knus..

Det lyder godt:-) Har været i narkose før, men var ikke da jeg fik fedtsuget mine lår, da fik jeg en rygmarvsbedøvelse.....
Ulempen ved den er jo at man KAN få den der voldsomme hovedpine efterfølgende, og den fik jeg desværre:-(

Ku slet ingen steder være og havde det SÅ skidt..... Så dagen efter var jeg inde på skadestuen og få taget blod ud af armen og sprøjtet ind PRÆCIST hvor hullet i ryggen fra bedøvelsen var, så det kunne blive lukket, og så forsvandt hovedpinen også.... Men frygter den lidt, hvis jeg engang skulle ha den igen..... Det var godt nok slemt, og det første døgn efter operationen ku jeg slet ikke glæde mig over den......

Hvor lang tid tog operationen?

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Det lyder godt:-) Har været i narkose før, men var ikke da jeg fik fedtsuget mine lår, da fik jeg en rygmarvsbedøvelse.....
Ulempen ved den er jo at man KAN få den der voldsomme hovedpine efterfølgende, og den fik jeg desværre:-(

Ku slet ingen steder være og havde det SÅ skidt..... Så dagen efter var jeg inde på skadestuen og få taget blod ud af armen og sprøjtet ind PRÆCIST hvor hullet i ryggen fra bedøvelsen var, så det kunne blive lukket, og så forsvandt hovedpinen også.... Men frygter den lidt, hvis jeg engang skulle ha den igen..... Det var godt nok slemt, og det første døgn efter operationen ku jeg slet ikke glæde mig over den......

Det skal du ikke være nervøs over...maven laves i fuld narkose og man kan jo altid bede om ful, det koster bare det mere.
Det tog 1½ time, så det var jo ikke så lang tid synes jeg..smiler
Knus..

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Det skal du ikke være nervøs over...maven laves i fuld narkose og man kan jo altid bede om ful, det koster bare det mere.
Knus..

Anmeld

2. juli 2009

Tina2

Eva skriver:

Knus..

Nej det lyder da ikke så slemt.... Tog vistnok lige omkring 2½ timer da jeg blev opereret....

Glæder mig rigtig meget til at se før og efterbilleder af dine mave:-)

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Nej det lyder da ikke så slemt.... Tog vistnok lige omkring 2½ timer da jeg blev opereret....

Glæder mig rigtig meget til at se før og efterbilleder af dine mave:-)

Nej, det er ikke meget....mine bryster tog vidst også to-tre timer...jeg er selv meget spændt på at se det, kan jo ikke rigtig se så meget endnu, desværre...
Knus..

Anmeld

2. juli 2009

Tina2

Eva skriver:

Nej, det er ikke meget....mine bryster tog vidst også to-tre timer...jeg er selv meget spændt på at se det, kan jo ikke rigtig se så meget endnu, desværre...
Knus..

Hvornår skal du ha forbinding/plastre af maven så du kan se det?

Med mine lår gik der nu også lidt tid inden man kunne se det endelige resultat, men det var værd at vente på:-)
Men hooooold da op så blå/sorte/ lilla de var i lang tid, he he.....

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Hvornår skal du ha forbinding/plastre af maven så du kan se det?

Med mine lår gik der nu også lidt tid inden man kunne se det endelige resultat, men det var værd at vente på:-)
Men hooooold da op så blå/sorte/ lilla de var i lang tid, he he.....

Jeg skal have dræn ud i morgen og så skal jeg have taget sting efter 10 dage og i de dage må jeg ikke tage bad....øvøv...og så er det ellers elastikbukser dag og nat i tre måneder...så tålmodighed...og øv med alle mine bikinier...
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.