Plastikkirugi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2009

Honningblomst

karina22 skriver:

det gør jeg... kigger lige efter dem i morgen..

Super-smiler- tak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

Ox.

karina22 skriver:

jeg fik lavet mine i en alder af 18 år, og det var bestemt gemmen tænkt...jeg havde det vildt dårligt... jeg var ved en kirog som syntes jeg sku gøre det hvis jeg ville få det bedre med mig selv.og han ku godt forstå jeg ville ha det gjort. de er lavet så de passer præsist til min krop.. jeg har bestemt ikke fortrudt det...

Tror da bestemt heller ikke det er ALLE unge der ikke kan tage en sådan beslutning, men nu er 18 heller ikke så ufatelligt ungt igen, tænker nu mere på de piger der er omkring de 15, synes ikke man kan tage sådan en beslutning i så ung en alder.

Og som jeg også skrev til sids, er der nogle der har været igennem ting i livet, som gør at man mere eller mindre har brug for en sådan operation , og her har du så været et af de tilfælde

Anmeld

1. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

karina22 skriver:

det gør jeg... kigger lige efter dem i morgen..

jeg har lige fundet før billederne... så må jeg lige tage nogen efter billeder... nu har jeg jo fået barn, så de sidder ikke lige så godt.. hi hi...
ser lige om jeg kan nå at ligge dem ind senere, eller kommer de ind i morgen... skriver lige koden når albummet er oprettet..

Anmeld

1. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

SussieOx skriver:

Tror da bestemt heller ikke det er ALLE unge der ikke kan tage en sådan beslutning, men nu er 18 heller ikke så ufatelligt ungt igen, tænker nu mere på de piger der er omkring de 15, synes ikke man kan tage sådan en beslutning i så ung en alder.

Og som jeg også skrev til sids, er der nogle der har været igennem ting i livet, som gør at man mere eller mindre har brug for en sådan operation , og her har du så været et af de tilfælde

er helt enig, 15 år så skal man ikke have det lavet, der er da også unge på 18 der heller ikke skal da der er mange der bare vil have større for opmærksomhedens skyld..

Anmeld

1. juli 2009

Honningblomst

karina22 skriver:

jeg har lige fundet før billederne... så må jeg lige tage nogen efter billeder... nu har jeg jo fået barn, så de sidder ikke lige så godt.. hi hi...
ser lige om jeg kan nå at ligge dem ind senere, eller kommer de ind i morgen... skriver lige koden når albummet er oprettet..

Nu ikke stresse smukke....du skriver bare når du får lagt dem ind...
Knus og dejlig aften til dig...

Anmeld

1. juli 2009

Ox.

karina22 skriver:

er helt enig, 15 år så skal man ikke have det lavet, der er da også unge på 18 der heller ikke skal da der er mange der bare vil have større for opmærksomhedens skyld..

Helt sikkert, tror detsværre det er ved at blive et stigende fænomen ved mange unge ..

Men er glad for du forstod hvad jeg mente, kan helt sikkert godt forstå dit valg

Anmeld

1. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

Eva skriver:

Nu ikke stresse smukke....du skriver bare når du får lagt dem ind...
Knus og dejlig aften til dig...

tak tak og i lige måde..

Anmeld

1. juli 2009

Honningblomst

SussieOx skriver:

Helt sikkert, tror detsværre det er ved at blive et stigende fænomen ved mange unge ..

Men er glad for du forstod hvad jeg mente, kan helt sikkert godt forstå dit valg

Ej, tror I virkelig det...det er da skræmmende og stakkels de piger som får ødelagt en ellers smuk barm...men der synes jeg faktisk kirurgerne har et ansvar og burde sige nej...men penge penge penge..
KNus Eva..med helt almindelige bryster som vidst ikke får den store opmærksomhed, men jeg elsker dem-smiler

Anmeld

1. juli 2009

Honningblomst

karina22 skriver:

tak tak og i lige måde..

Tak...

Anmeld

1. juli 2009

Miamaja

Eva skriver:

Alt i livet er et valg...og man må og skal huske vi er forskellige.
Det er nemt at sige man ikke ville udsætte sig for plastikkirurgi hvis man ikke har en ødelagt krop.
Jeg kan til hver en tid forstå de kvinder og mænd der vælger det fordi deres krop er ødelagt, præcis som min var...jeg har endnu ikke mødt et menneske der ikke kunne forstå mit valg.
Risikoen er uendelig lille ved de indgreb jeg har fået, så jeg har ikke et sekund været i tvivl.
Men igen, vi tager alle vores valg...jeg ville feks aldrig lade mit barn vokse op i et land som usa...og sådan er vi så forskellige.
Må jeg spørge hvilke indgreb det er du mener er så farlige? Hvilke erfaringer og viden har du?
Knus Eva...som synes det er skønt at man som menneske kan rettes op hvis man er blevet ødelagt..om det så er af graviditeter eller overvægt...men lige præcis der er det måske også svært for dig, da du ikke har oplevet din krop blev ødelagt ved adoption.

hej eva. jeg kan godt forstaa du har faaet lavet det du har, og jeg er sikker paa du har undersogt det grundigt.

Personligt kunne jeg maaske godt faa plastikkirugi. ikke nu. men senere i livet f.eks min mor fik taget noget af hendes ojenlaag af (ikke ansigtsloftning som jeg aldrig ville have) da hendes ojenlaege mente det for hendes syn og hun ser friskere ud efter det. det kan jeg godt forestille mig. alt med maade. fedtsugning er en mere alvorlig operation som kraever stor ekspertise fra laegens side- det kan man laese sig til.

jeg har laest mig til lidt af hvert og der er en risko ved alle operationer. ja, vi er forskellige men jeg kan ikke lige se hvad det har at gore med hvor man lader sine born vokse op.

Men her er min mening om at lade mit barn vokse op i usa: jeg er lykkelig for mit barn vokser op i et andet land og ogsaa have  mulighed for ogsaa at bo i danmark, og gor det et par maaneder om aaret, og er to sproget og faar set en masse af begge verdener og faar et bredt kendskab til en masse kulture og mennesker. jeg kan kun se plusser ved det. hvorfor ville du aldrig lade dine born vokse op i usa?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.