Hvad hedder jeres børn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2009

Joan ( Smallie )

Min søn hedder Niels Peter Nørbæk vi va ud efter et navn der ikke bliver brugt alt for meget, men var ikke blevet enig om noget da han kom ud.
Da han så kom ud sagde hans far at han lignet en Niels og så skulle han hedde Peter til mellem navn og den var jeg med på.

Da nr. 2 så kom viste vi ikke hvad det var før hun kom ud og navne havde vi slet ikke snakket om. Men inden for 4 timer havde farmand fundet ud af at hun skulle hedde Anne og den første nat jeg lå og kigget på hende fandt jeg ud af hun skulle hedde Marie til mellem navn

Så her er en Niels Peter og en Anne Marie Nørbæk efternavn efter far.
Gode gamle navne

Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

Stine85

Zafir skriver:

Det er da rimelig sejt at være opkaldt efter L.O.C

mange tak
Det vi syntes er sjovest er jo at det er L.O.C der selv har foreslået det.....
Men det er en sjov historie at kunne fortælle vores søn når han bliver gammel nok til at kunne forstå det

Anmeld

1. juli 2009

Ayasmor

TbCp skriver:

På behindthename.com står der om navnet Aya

AYA

Usage: Japanese

Other Scripts: 彩, 綾 (Japanese)

From Japanese "colour" or "design".

Super.. tak skal du have for lige at tjekke det for mig...

Anmeld

1. juli 2009

A.

min søn hedder Mathinus Alexander Kristensen og jeg vidste at han skulle har det navn side njeg blev gravid..og det er kun 3 personner med ham i dk med det navn

Anmeld

1. juli 2009

Cris

tass21 skriver:

Ja da jeg var gravid brugte jeg oseaner a tid på a kigge navne til den lille, og der jo flere tusind a vælge imellem... Så tænkte hvad hedder jeres bárn/børn og hvorfor lige det...

Min pige hedder

Feluca Papaya Werum Nilsson

valgt fordi jeg ville have noget specielt som ikke mange hed og noget jeg selvfølgelig syntes er smukt.  Har desværre ikke kunne finde nogen betydning a navnet Feluca, men det italiensk....

Må jeg lige spørge dig, hvor kommer der navnet Papaya fra? Jeg har aldrig hørt fra et barn, som hedder Papaya... det er jo en frugt, men er det fordi du har hørt navnet før eller hvordan? Jeg er lidt nysgerrig...

Anmeld

1. juli 2009

Rillo

Mine 3 børn Hedder :

Gry
Frederik
Hannah

Anmeld

1. juli 2009

Betina88

Vores søn ska' hedde Phillip Enrico Jensen ..

Anmeld

1. juli 2009

Mutti2

Min datter hedder Milla-Victoria Vad Jensen (MED BINDESTREG). Hun er den eneste i lille DK der hedder det. Og jeg er super stolt af hendes navn. Hun bliver kaldt begge navne, hvilket familie og nogle "venner" har lidt svært ved at forstå og benytte....

Milla betyder flittig, og er en kort from af Camilla
Victoria betyder Vinder/sejrsherre/erobrer

Så hun er mors lille flittige sejrsherre
Hun er jo yderst uventet og lavet på p-piller.... så det passer super godt til hende

Knus

Anmeld

1. juli 2009

Honningblomst

Jeppe fik sit navn da jeg så et program med Jeppe søe og syntes det navn var fint...sjovt nok fik Jeppe søe googlet hans navn og se jeg havde skrevet herinde og nu er vi blevet rigtig gode venner,...lidt skægt.
Bertram kom jeg på efter få uger med ham i maven og hans far var vild med dete..Konrad blev vi først enige om da han var 4-5 mdr.han hedder sylvester til mellemnavn da jeppe ville have Bertram skulle hedde det men det kom han ikke til, så ville Bertram have Konrad skulle hedde det og det blev mellemnavn.
bertram ville jeg gerne havde hed Virgil til mellemnavn, men det bliver nok stær ham og storebror kommer til at hedde, ligesom mig...

Anmeld

1. juli 2009

NaFe

Cris skriver:

Må jeg lige spørge dig, hvor kommer der navnet Papaya fra? Jeg har aldrig hørt fra et barn, som hedder Papaya... det er jo en frugt, men er det fordi du har hørt navnet før eller hvordan? Jeg er lidt nysgerrig...

Jeg havde aldrig hørt navnet før..men så kom jeg forbi en side hvor der stod de 10 nyeste godkendte navne man kunne hedde..og syntes bare det lød så godt, dog var det lige mærkeligt nok til a hedde som fornavn syntes jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.