Hvad hedder jeres børn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2009

Moar'en

Diana... skriver:

Min søn heder LUCAS BAKKEBO SKOVSENDE 

Lucas fordi min mand hedder Claus og hvis du bytter rund på bogstaverne har du Lucas. hvis vi får en pige skal hun hedde Nadia fordi jeg hedder Diana og igen bytte bytte om.

Claus = Lucas 
Diana = Nadia

Bakkebo er fra min mands side af og er deres mellem navn på moderens side.

Skovsende er mit efter navn og er et familie navn og der er kun 2 familier i verden som hedder dette. 

Knus Diana

Ej hvor en cool idé, det har jeg aldrig set før. jeg tror ikke vi kan "stjæle" din idé, der kommer vist ikke et rigtig navn ud ag rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

Valle81

TbCp skriver:

Min datter hedder Liva Anika Blum Rasmussen.

Vi havde rigtig mange navne oppe at vende. Da vi omkring uge 32 fandt ud af at vi ventede en pige  hjalp det da lidt på det

Jeg havde navnet Olivia i den øverste del af min navneliste, men min mand var ikke så vild med det. Til gengæld var han helt vild med navnet Liva så jeg gik lidt på kompromis.

Anika hedder hun for at mindes min afdøde lillesøster.

Blum er mit mellemnavn

og Rasmussen hedder vi alle tre til efternavn

Åhh Liva:0)

Jeg har altid villet have at mit næste barn, hvis det skulle blive en pige skulle hedde Liva. Elsker det navn og det vil bare passe så godt til Asta som jeg har i forvejen:0)

Men min kæreste vil ikke have Liva, så snøft snøft, måtte finde et andet:0) Det bliver så Johanna:0) Hvilket jeg også er tilfreds med, men Liva sidder i mig, men har accepteret at det bliver det snøft ikke:0)

Anmeld

1. juli 2009

Moar'en

Vores søn hedder Viktor Strømkjær Lindskjold

Viktor - fordi vi synes han skulle have et "stærkt" navn efter vi fandt ud af han var syg. Og Viktor betyder jo sejer eller sejerherre.

Strømkjær - er hans mormors pigenavn (og også mit mellemnavn)

Lindskjold - Er fra min mands familie.

Anmeld

1. juli 2009

sandra-t

min/vores søn hedder Valdemar Thorup Melchior Rasmussen

navnet valdemar var et navn hans far kom frem til dagen efter jeg havde født, han havde været hjemme og sove og skulle op og hente os på sygehuset da han kom ind og sagde ''han skal hedde valdemar han er jo en lille konge og så var der ik meget at rafle om

thorup er mit efternavn og melchior rasmussen hans fars efternavn

Anmeld

1. juli 2009

Pia.

Mine tre guldklumper hedder i mine øjne ganske alm. danske navne jeg er ikke til anderledes navne som folk ikke kan stave til eller udtale...

Mikkel Emil

Mille Mathilde

Mads Frederik

Anmeld

1. juli 2009

Ox.

tass21 skriver:

Ja da jeg var gravid brugte jeg oseaner a tid på a kigge navne til den lille, og der jo flere tusind a vælge imellem... Så tænkte hvad hedder jeres bárn/børn og hvorfor lige det...

Min pige hedder

Feluca Papaya Werum Nilsson

valgt fordi jeg ville have noget specielt som ikke mange hed og noget jeg selvfølgelig syntes er smukt.  Har desværre ikke kunne finde nogen betydning a navnet Feluca, men det italiensk....

Min datter kommer til at hedde Lilje Eva Oxholm Vittrup, Mange har kigget underligt på mig da jeg fortalte hun skulle hedde Lilje, men jeg synes det er ufatteligt smukt

Anmeld

1. juli 2009

Mor til Frederic og Freya

Vores knægt hedder Frederic Sonntag Toft Biinfeldt

Det var bestemt inden vi tog hjem fra syghus. Fordi han var og er en skøn og køn knægt. Og vi syntes at navnet Frederic passed perfekt, da han både kan være en artig og en bølle... Sonntag er fra min mor - Toft fra min far og Biinfeldt er vores fælles efternavn. Så kan han selv vælge fra når han bliver større..

Anmeld

1. juli 2009

Mca<3

Michelle Clausen .

Casper Clausen.

Alexander Mortensen .

Anmeld

1. juli 2009

frk Jensen

Min søn hedder Marcus Mørk Pedersen.

Vi havde skrevet en masse navne op som vi begge kunne lidt og var til sidst enige om Marcus. Vi var dog ikke helt sikre på om han lignede en marcus når han kom ud, men det gjorde han.

Jeg hedder Mørk til efternavn og hans far Hedder Pedersen.

Synes at selvom at vi ikke kunne sammen skulle marcus have noget at hans fars efternavn.

Knus.

Anmeld

1. juli 2009

Mimic

vores datter hedder Jessica a Adamczyk (udtales adamsjyk) jessica ville hendes biologiske far ha hun sku hedde fordi han var/er helt vild med jessica alba og a har jeg valgt at tilføje senere da jeg synes det passer så godt til min lille mus

dog bliver efternavnet nok ændret i løbet af det næste år da min kæreste og jeg skal giftes Jessica har altid anset min kæreste som far så derfor bliver hendes nye navn nok Jessica a Andersen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.