Hvad hedder jeres børn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2009

Cris

tass21 skriver:

Jeg havde aldrig hørt navnet før..men så kom jeg forbi en side hvor der stod de 10 nyeste godkendte navne man kunne hedde..og syntes bare det lød så godt, dog var det lige mærkeligt nok til a hedde som fornavn syntes jeg...

Nå ok... Jeg vidste ikke, at Papaya var godkendt, men så vidt jeg ved, Paprika er også godkendt. Men jeg tror ikke, at de er brugt så tit, så din pige har et meget especielt navn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

Lone Jakobsen

jeg har en datter der hedder Emma.... meget brugt, men det viste jeg ikke da jeg valgte det for 10 år siden.
derudover har jeg 2 sønner. den ene hedder Isac, et grønlandsk navn som betyder latter.
den anden hedder Elian.... et navn jeg bare faldt for, fik godkendt, og senere fandt betydningen af. det er et gammel klan navn der betyder jerusalem.
de har alle 3 mellemnavne, men generelt er jeg faldet for navne som er lidt specielle.
ved den sidste her har jeg så fået kam til stregen af min mand som er mest vild med de alm. navne.
så min søn skal (når han engang kommer ud) hedde Rasmus....som er et store kompromis....da jeg ønskede noget som Lucca eller Evan
Lone

Anmeld

2. juli 2009

Mira0911

TbCp skriver:

Aj jeg er også helt vild med Mira.

Vil gerne have det til næste barn hvis det bliver en pige....

Også fordi jeg synes det kunne være lidt sjovt at jeg hedder Tina og min datter Liva og den sidste Mira.... så har vi alle navne på 4 bogstaver med i og a på samme plads

Jeg er os helt vild med det navn... Det er et rigtig flot navn...

Anmeld

2. juli 2009

Henri84

Min søn hedder Elias, for det var det eneste navn vi begge kunne blive enige om Får vi en pige næste gang skal hun hedde Sophie efter min mormor, og en dreng så skal det være en w, Alexander eller Valdemar
Kan godt lide de lidt ældre navne

Anmeld

2. juli 2009

Jules

Min søn hedder Viktor Tøttrup Obenholt
Valget stod mellem Alexander og Viktor... Og ja vi mente at Viktor var det rigtige valg Allerde fra 16 uge...smiler
Tøttrup er mit mellemnavn.
Obenholt er hans fars efternavn (Tidligere mellemnavn,men han fik fjernet sit efternavn Thomsen for at Viktor kunne få Obenholt som efternavn da Obenholt er et beskyttet navn)

Så han har sit helt eget mellem og efternavn indtil Kristian og jeg blir gift... Så kommer vi alle til at hedde det

Anmeld

5. juli 2009

louisepigen23

Min søn hedder Marcus Høgild Mortensen

Marcus betyder den stridbare... valgte det egentlig bare fordi vi sys det er pænt

Høgild hedder jeg til mellemnavn (familienavn)

Mortensen hedder min kæreste til efternavn så det var jo oplagt

Anmeld

5. juli 2009

TbCp

Siber skriver:

Vores tøser hedder Alma og Johanna

Alma, jeg hørte et svensk par tale til deres datter Alma, og det faldt i vores smag. på spansk betyder det sjæl
( der er mange der hedder det, men i Faxe Ladeplads hvor vi boede før, og her i Norge er der ingen der hedder det)
Johanna, har jeg altid godt kunne lide, også er det et bibels navn
(troede jeg ikke der var så mange der hed, men det er der her i Norge, også Johanne)

Knus Siber

Rigtig flotte navne!!!

Anmeld

5. juli 2009

starsofheaven

Min datter hedder Josephine e Brandi Sørensen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.