Hvad hedder jeres børn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2009

xx

Henriette72 skriver:

Øv det er jeg så gået glip af

Det eneste jeg kan høre er  "Svenne Banan"

Kan man andet end at elske den sang       

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

Diana...

Min søn heder LUCAS BAKKEBO SKOVSENDE 

Lucas fordi min mand hedder Claus og hvis du bytter rund på bogstaverne har du Lucas. hvis vi får en pige skal hun hedde Nadia fordi jeg hedder Diana og igen bytte bytte om.

Claus = Lucas 
Diana = Nadia

Bakkebo er fra min mands side af og er deres mellem navn på moderens side.

Skovsende er mit efter navn og er et familie navn og der er kun 2 familier i verden som hedder dette. 

Knus Diana

Anmeld

1. juli 2009

Henriette72

c skriver:

Kan man andet end at elske den sang       

Den sidder i hvert fald fast i hovedet flere dage efter

Anmeld

1. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Henriette72 skriver:

Øv det er jeg så gået glip af

Det eneste jeg kan høre er  "Svenne Banan"

Mon ikke der kommer et podcast? Han kom endda for sent, fordi han havde sovet over sig

Han spillede 2 numre han har lavet som re-make, 'jeg vil ha en rapper' og 'Kun for mig'

Det var ret fedt

Anmeld

1. juli 2009

Henriette72

Diana... skriver:

Lucas fordi min mand hedder Claus og hvis du bytter rund på bogstaverne har du Lucas. hvis vi får en pige skal hun hedde Nadia fordi jeg hedder Diana og igen bytte bytte om.

Claus = Lucas 
Diana = Nadia

Skovsende er mit efter navn og er et familie navn og der er kun 2 familier i verden som hedder dette. 

Knus Diana

Ej hvor cool med jeres navne. Tror desværre ikk man kan få et fedt navn ud af Henriette

Anmeld

1. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

Claus = Lucas 
Diana = Nadia

Knus Diana

HAHA hvor sjovt Tænk at I begge har navne, man kan genbruge alle bogstaverne fra!!! 

Det ville være rimelig kedeligt i vores familie... Tom og Zafir - der er ikke meget bytten rundt, så det bliver noget godt... :-S

Anmeld

1. juli 2009

Camilla_a

Mine drenge hedder Frey og Loke. Har altid godt kunne li de nordiske navne, har altid gerne villle ha en dreng som skulle tjalfe men det var min kæreste ikke så vild med. Er også glad for de ikke hedder noget alle hedder, selvom der er mange som tror Frey er et pigenavn

Anmeld

1. juli 2009

Diana...

Henriette72 skriver:

Ej hvor cool med jeres navne. Tror desværre ikk man kan få et fedt navn ud af Henriette

JA det kan godt blive lidt svært 

Anmeld

1. juli 2009

Diana...

Zafir skriver:

HAHA hvor sjovt Tænk at I begge har navne, man kan genbruge alle bogstaverne fra!!! 

Det ville være rimelig kedeligt i vores familie... Tom og Zafir - der er ikke meget bytten rundt, så det bliver noget godt... :-S

Hi hi ja det ville blive nogen sjove navne så 

Det var faktisk Claus der fandt ud af det med at bytte rundt på det, inden vi planlage Lucas spurgte jeg hvad hans børn skulle hedde når han skulle havet et børn engang, og han tænkte ikke engang 2 sek. før han sagde Lucas, så tænkte jeg at det var da hurtigt han kunne svare på det det er sgu sjældent at at mænd ligepræcis ved hvad deres barn skal hedde hvis det blev en dreng, så forklaret han hvorfor. Så tog jeg på arbejde og hele vejen til hillerød sad jeg og tænkte over hvad mit navn kunne blive til og det var så Nadia. og 3 måneder efter blev jeg gravid med en Lucas griner.

Anmeld

1. juli 2009

Mira0911

Her skal hun hedde Julie Mira Nygaard Nielsen (Døbes 26. Juli)

Nielsen er farens efternavn
Nygaard er Morens mellemnavn...

Vi valgte navnet Julie fordi det er pænt og Mira Er et navn jeg er fuldstændig forelsket i...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.