Hvad hedder jeres børn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2009

lion

Min datter hedder Cassandra Kjær Jørgensen
Jeg så navnet og var vild med det, vi vidste længe hvad hun skulle hedde.
Jeg hedder kjær til mellemnavn og efternavnet er farmands.

AN på hvad vi får skal den lille nye hedder Julius Kjær Jørgensen eller Catharina Kjær Jørgensen.
Jeg er hel vild med Julius og Jacob med Catharina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

Karo

Min dreng hedder Marcus Hauge Lindegaard. Marcus fordi vi syndes at det var et pænt navn, Hauge er mit mellemnavn og Lindegaard er Martins efternavn. Vi har valgt Martins efernavn da jeg skifter mit når vi gifter os.

Anmeld

1. juli 2009

Nanna1985

Vores datter hedder Fia og det valgte vi fordi vi synes det er rigtig Pænt og specielt navn  

Vores lille nye kommer til at hedde: Pige (Malou El. Celina)
                                                                Dreng: (Tino El. Bastian)

Anmeld

1. juli 2009

Siber

Vores tøser hedder Alma og Johanna

Alma, jeg hørte et svensk par tale til deres datter Alma, og det faldt i vores smag. på spansk betyder det sjæl
( der er mange der hedder det, men i Faxe Ladeplads hvor vi boede før, og her i Norge er der ingen der hedder det)
Johanna, har jeg altid godt kunne lide, også er det et bibels navn
(troede jeg ikke der var så mange der hed, men det er der her i Norge, også Johanne)

Knus Siber

Anmeld

1. juli 2009

Pige2009

Diana... skriver:

Min søn heder LUCAS BAKKEBO SKOVSENDE 

Lucas fordi min mand hedder Claus og hvis du bytter rund på bogstaverne har du Lucas. hvis vi får en pige skal hun hedde Nadia fordi jeg hedder Diana og igen bytte bytte om.

Claus = Lucas 
Diana = Nadia

Bakkebo er fra min mands side af og er deres mellem navn på moderens side.

Skovsende er mit efter navn og er et familie navn og der er kun 2 familier i verden som hedder dette. 

Knus Diana

Det må jeg sige er originalt og godt fundet på Min kommende søn kommer til at hedde Noah eller Luka og hvis det bliver en pige Laura

Anmeld

1. juli 2009

TbCp

Dutte84 skriver:

Her skal hun hedde Julie Mira Nygaard Nielsen (Døbes 26. Juli)

Nielsen er farens efternavn
Nygaard er Morens mellemnavn...

Vi valgte navnet Julie fordi det er pænt og Mira Er et navn jeg er fuldstændig forelsket i...

Aj jeg er også helt vild med Mira.

Vil gerne have det til næste barn hvis det bliver en pige....

Også fordi jeg synes det kunne være lidt sjovt at jeg hedder Tina og min datter Liva og den sidste Mira.... så har vi alle navne på 4 bogstaver med i og a på samme plads

Anmeld

1. juli 2009

Ni-ko-li-ne

vores datter hedder:

Nikoline Emilie Anna Grønbech

Nikoline fordi det kan vi godt lide :0)
Emilie efter Martin´s mormor og oldemor
Anna after min mormor og oldemor
Grønbech efter Martin, kunne nemli godt tænke os at blive gift og så tager jeg Martin´s navn :0)

Anmeld

1. juli 2009

Tina2

Min datter på 5 år hedder det samme som din, bare stavet Filuca.

Inden vi fik hende så jeg Jason Watt og Majbritt Wingsøe i Go'aften Dk hvor de fortalte om deres babytwins og hvordan det var at ha dem når han var handicappet......
Tvillingerne hedder jo Noah og Filuca og jeg tænkte med det samme at det da var det mest fantastiske pigenavn jeg havde hørt:-))))) Og fik jeg nogensinde en datter sku hun i hvert fald hedde det:-)

Det fik vi så og min mand var heldigvis enig, så vi havde slet ikke andre navne i overvejelserne:-)

Vores søn på 2 år hedder Milas.... Ved ikke lige hvorfor, synes bare det er et dejligt navn:-) Fandt det faktisk på navngivningssiden på Netbaby.....

Jeg kan godt li specielle navne som dog stadig skal være nemme at udtale:-)

Anmeld

2. juli 2009

Ida.

Mine døtre hedder

ANNIKA STENILD COLTAU (310807)

ANNIKA kom sig af, at vi sad og så det danske MGP 2007, hvor en af deltagerne hed Annika - da det tonede frem på skærmen, kiggede Pelle på mig og sagde Annika? Og det føltes bare helt rigtigt...

LINA STENILD COLTAU (160509)

LINA kom til mig en dag, hvor jeg var ude at trille med Annika i barnevognen - hun var vel 6-7 mdr gammel og Lina var ikke som sådan tænkt på endnu...men jeg tænkte, at hvis vi fik en pige mere, skulle hun hedde Lina. Pelle afviste det i vores nærmest endeløse navnesnak - han holdt på Katrine og jeg på Aviaja (synes stadig det er et sindssygt smukt navn)...men det endte alligevel med at vi en sen aften blev enige om, at Mini i maven skulle hedde Lina.

Begge pigerne er blevet kaldt ved deres navn fra fødslen

At begge navne er svensk-klingende er rent tilfældigt

/Ida

Anmeld

2. juli 2009

Mor.sander

Min datter hedder Felicia Olivia Munch-Petersen, hendes far havde drømt en drøm om at han fik en datter der hed Felicia, før vi lærte hinanden at kende, det navn kunne jeg ikke være andet end enig i, for det første ville jeg gerne have et specielt navn, hvilket Felicia er, har endnu ikke mødt nogen endnu der hedder det, for det andet er det svensk, og fint da min oldemor var svensker. Hendes mellemnavn er min tipoldemorsnavn, sammoderen for Munch-Petersen, som er et Bornholms familienavn. Felicia fik mit efternavn, da vi havde den aftale om at hvis det blev en dreng skulle han hedde Jørgensen som er Felicias far efternavn og hvis det blev en pige skulle hun have mit efternavn.

Min søn hedder Simon Bech Munch-Petersen, det var det eneste drenge navn hans far og jeg kunne blive enige om... Hans mellem navn er hans far familienavn og ja efternavnet er mit familienavn, han fik ikke hans fars efternavn, da jeg ønskede at han skulle have mit, da han og hans storesøster ikke har samme far og derfor ville de have den samhørrighed.

Min mands datter hedder Isabella Rasmussen, det var hendes far der valgte navnet da hans syntes pænt navn, hendes mor ville gerne have at hun skulle hedde Josefine Fredrikke Rasmussen, Men hun blev altså en Isabella, Rasmussen er hendes mors efternavn, min mand hed på det tidspunkt Jørgens efter hans far og det ønskede han ikke hun skulle hedde, da der intet godt komme fra det navn. I dag hedder han Sander, som han fik efter at hans stedfar adoteret ham i 2006.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.