Min datter hedder Felicia Olivia Munch-Petersen, hendes far havde drømt en drøm om at han fik en datter der hed Felicia, før vi lærte hinanden at kende, det navn kunne jeg ikke være andet end enig i, for det første ville jeg gerne have et specielt navn, hvilket Felicia er, har endnu ikke mødt nogen endnu der hedder det, for det andet er det svensk, og fint da min oldemor var svensker. Hendes mellemnavn er min tipoldemorsnavn, sammoderen for Munch-Petersen, som er et Bornholms familienavn. Felicia fik mit efternavn, da vi havde den aftale om at hvis det blev en dreng skulle han hedde Jørgensen som er Felicias far efternavn og hvis det blev en pige skulle hun have mit efternavn.
Min søn hedder Simon Bech Munch-Petersen, det var det eneste drenge navn hans far og jeg kunne blive enige om... Hans mellem navn er hans far familienavn og ja efternavnet er mit familienavn, han fik ikke hans fars efternavn, da jeg ønskede at han skulle have mit, da han og hans storesøster ikke har samme far og derfor ville de have den samhørrighed.
Min mands datter hedder Isabella Rasmussen, det var hendes far der valgte navnet da hans syntes pænt navn, hendes mor ville gerne have at hun skulle hedde Josefine Fredrikke Rasmussen, Men hun blev altså en Isabella, Rasmussen er hendes mors efternavn, min mand hed på det tidspunkt Jørgens efter hans far og det ønskede han ikke hun skulle hedde, da der intet godt komme fra det navn. I dag hedder han Sander, som han fik efter at hans stedfar adoteret ham i 2006.
Anmeld