Jeg føler mig sikker på, at heldagsskolen bliver en realitet når skolereformen skal vedtages

Og nej jeg er på ingen måde tilhænger af den ordning.

En begrundelserne er, at så laver børnene lektierne i skolen, men det er MIT barn, og MIT ansvar. Jeg skal sgu have en føling med, hvordan mit barn fungerer fagligt, og ikke kun når jeg er til en forældresamtale.
Jeg vil have muligheden for at hente MIT barn tidligt, de dage der er mulighed for dette. Det valg vil jeg blive frataget.
Jeg tror ikke på, at det gavner nogen positiv udvikling, at de bliver tvungen til at være sammen med så mange andre børn, så mange timer HVER dag. Christ jeg ville da få stress af det, hvis jeg blev tvungen til dette

Det er mit barn og ikke samfundets lille kasse, som skal formes efter at kunne præstere bedst fagligt, og skide da være med den personlige udvikling og trivsel
De snakker om at skrue nogle aktivitetstimer ind, jamen så kort dagen af, og lad dem kunne passe de fritidsinteresser nogle har, eller lad forældrene selv stå, for de aktiviteter, som deres barn har et behov for.
Jeg synes det er et kæmpe indgreb i mit personlige ansvar for mit barn, og hendes trivsel, og jeg synes det er et kæmpe indgreb i barndommen.
Anmeld