En lille leg, måske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

ja det synes jeg også!!

39+0

Så lige din tråd  

Jeg tror at jeg har gættet rigtigt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

Juliekp

Muhmi skriver:

Du virker altid utroligt venlig i dine indlæg synes jeg, jeg tror ikke jeg har læst et ord fra dig som jeg har set værende meget negativt.. Det kan jo selvfølgelig være at du prøver at undgå de meget ophedede debatter der kan være herinde og det er derfor, men udfra det, så virker du som en rigtig venlig, velskrivende og super sød pige

Og tusind tak

Sikke nogle fine positive ord, tusind tak! Puha prøver nemlig så vidt muligt at undgå hede debatter, så det er rigtig gættet Men dejligt du har den opfattelse af mig.. 

Anmeld

24. april 2013

M (:

Juliekp skriver:

Velbekommen   Håber da jeg kan blive ved med at følge med på sidelinjen flere måneder frem..

Og tusind tak for de fine ord! Er bestemt ikke dårligt at høre.. 

Det skal du være -lig velkommen til.. Regner da med at spamme mindst én gang månedligt, når vi får taget fotografbilleder af min lille mand! 

Men jeg mener hvert og et! 

Anmeld

24. april 2013

Maja88

StineW79 skriver:

Er sikker på at du bliver en helt fantastisk pædagog! Thea snakker stadig om dig, nårhun danser zumba! X

Hehe tak.. var en skam hun ikke var der den dag jeg var på besøg

Anmeld

24. april 2013

jydeinden

Muhmi skriver:

Og mange gange i lige måde Du virker for mig til at være en sympatisk person med ben i næsen!

hehe mange tak :-D prøver da hehe

Anmeld

24. april 2013

Nettemor

Ej en sjov tråd

Jeg vil gerne være med. Men jeg har været meget fraværende på det sidste så ikke sikkert der overhovedet er nogle der kan huske mig

Men søde Sanne: Jeg tænker om dig at du er en god og kærlig mor, god debattør og fantastisk hyggelig at være sammen med

Anmeld

24. april 2013

_-Kathrine-_

M (: skriver:

Ja, der er jo ikke andre der gør det - vi må komme på barselsvisit (og så slæber jeg Sara med )..

Iha, ungdommen nu tildags! 

Blir lige nødt til at spørge...
Var du til Smallstuff lagersalg idag?? Der var en der lignede dig helt vildt nemlig

Anmeld

24. april 2013

grinny

Vil da gerne vide hvad folk tænker om mig? 

Muhmi: Du virker som en glad og dejlig person med en masse spræl i. Du siger din mening lige meget om det er negativt eller positivt, men aldrig på en sårende måde og så virker du som en der gerne vil tage dig af alle hvis det var muligt 

Anmeld

24. april 2013

kriknu

Muhmi skriver:

Tja, nu må vi se hvor godt i tager imod idéen hehe

Men synes måske det kunne være sjovt hvis man sådan gav sig til kende her i tråden hvis man havde lyst til at vide hvad de andre dejlige damer bag skærmene egentlig tænker om én..

Der skal selvfølgelig være plads til ris såvel som ros, men det skal selvfølgelig ikke være en tråd hvor man bare kan skrive "Du er en dum kælling"! Absolut ikke, alt det der må du sidde og boble med der hjemme...

Det kunne jo også være at vi kunne gå hen og få et helt andet syn på hinanden og måske tage til os at andre kommer med nogle kvaliteter om en person som man måske er røget uklar med i en debat og derfor har været lidt "muggen" på efterfølgende.. Det kan jo ske i et hormonfyldt forum som dette

Hvad synes I? Kunne det ikke være lidt sjovt?

Jeg tænker lidt at man bare skriver i debatten hvis man gerne vil have at folk at skal skrive om én, men ellers kan man i sit indlæg, hvor man besvare om en anden bruger så skrive til sidst at man ikke ønsker at nogle skal skrive hvad de mener om én

Jeg håber lidt det ville lykkes for det kunne da være lidt sjovt at se hvordan i f.eks. opfatter mig derude også selvom det er kritik, for så kan der jo være noget jeg kunne tænke over

Bum bum - hvor skal man næsten starte, har jo kun godt at sige om dig - men hvor skal jeg dog starte! 

Du virker til at være et super positivt menneske, som altid er glad og smilende - en som bestemt ikke er bange for at sige sin mening og får den altid formuleret på en helt perfekt måde, hvor det ikke bliver misforstået..

Du virker samtidig som en der ikke er bange for bare at kaste sig ud i noget - ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men var det ikke dig der klippede dig super kort håret på et tidspunkt sådan ud af det blå?  I så fald, så tusind tak - for få uger efter sprang jeg ud i det samme 

Du er en af dem herinde jeg altid er ivrig efter at se hvad skriver, når du laver en ny debat, eller bare svare på noget 

Samtidig så føder du jo bare de sødeste børn 

Anmeld

25. april 2013

M (:

_-Kathrine-_ skriver:

Blir lige nødt til at spørge...
Var du til Smallstuff lagersalg idag?? Der var en der lignede dig helt vildt nemlig

Nej, det var jeg desværre ikke.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.