En lille leg, måske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2013

L&V

Tanja. skriver:

åh på den måde når jeg har datet lidt oprydning må jeg prøve og deltage!

ih tusind tak du skriver bare så ofte hvad jeg lige tænker, så elsker den nye synes godt om knap

He he go date..

Det er os en tosset fin knap

Så lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

Laulund87

La´chrissen skriver:

Du virker sød, med gode holdninger. Og meget med i forskellige samtaler her inde.

Tak skal du have!

Jeg kan ikke som sådan sætte noget på dit brugernavn (). Tror ikke vi har "snakket" sammen herinde, men ja jeg er lidt over det hele

Anmeld

25. april 2013

Moma

Muhmi skriver:

Tja, nu må vi se hvor godt i tager imod idéen hehe

Men synes måske det kunne være sjovt hvis man sådan gav sig til kende her i tråden hvis man havde lyst til at vide hvad de andre dejlige damer bag skærmene egentlig tænker om én..

Der skal selvfølgelig være plads til ris såvel som ros, men det skal selvfølgelig ikke være en tråd hvor man bare kan skrive "Du er en dum kælling"! Absolut ikke, alt det der må du sidde og boble med der hjemme...

Det kunne jo også være at vi kunne gå hen og få et helt andet syn på hinanden og måske tage til os at andre kommer med nogle kvaliteter om en person som man måske er røget uklar med i en debat og derfor har været lidt "muggen" på efterfølgende.. Det kan jo ske i et hormonfyldt forum som dette

Hvad synes I? Kunne det ikke være lidt sjovt?

Jeg tænker lidt at man bare skriver i debatten hvis man gerne vil have at folk at skal skrive om én, men ellers kan man i sit indlæg, hvor man besvare om en anden bruger så skrive til sidst at man ikke ønsker at nogle skal skrive hvad de mener om én

Jeg håber lidt det ville lykkes for det kunne da være lidt sjovt at se hvordan i f.eks. opfatter mig derude også selvom det er kritik, for så kan der jo være noget jeg kunne tænke over

Synes du lyder til at være vild sjov. Du har go' humor. Og så har du dine meningers mod - fedt! 

Anmeld

26. april 2013

M (:

kriknu skriver:

Hmmm, jeg mindes ikke rigtigt at vi har fået skrevet ret meget sammen. Men jeg læser da tit hvad du skriver, og at bedømme ud fra det så synes jeg du virker som et fantastisk menneske med en super personlighed og tror sagtens vi ville kunne finde ud af det sammen IRL.

Du minder mig lidt om mange af mine veninder, det kan jeg godt lide 

Tusind tak for de meget pæne ord!

Jeg tror ikke rigtig vi har skrevet sammen, men det kunne jeg da godt få lyst til! du virker rigtig sød og til at have mange sunde holdninger..

Anmeld

26. april 2013

morethanperfect

Muhmi skriver:

Tja, nu må vi se hvor godt i tager imod idéen hehe

Men synes måske det kunne være sjovt hvis man sådan gav sig til kende her i tråden hvis man havde lyst til at vide hvad de andre dejlige damer bag skærmene egentlig tænker om én..

Der skal selvfølgelig være plads til ris såvel som ros, men det skal selvfølgelig ikke være en tråd hvor man bare kan skrive "Du er en dum kælling"! Absolut ikke, alt det der må du sidde og boble med der hjemme...

Det kunne jo også være at vi kunne gå hen og få et helt andet syn på hinanden og måske tage til os at andre kommer med nogle kvaliteter om en person som man måske er røget uklar med i en debat og derfor har været lidt "muggen" på efterfølgende.. Det kan jo ske i et hormonfyldt forum som dette

Hvad synes I? Kunne det ikke være lidt sjovt?

Jeg tænker lidt at man bare skriver i debatten hvis man gerne vil have at folk at skal skrive om én, men ellers kan man i sit indlæg, hvor man besvare om en anden bruger så skrive til sidst at man ikke ønsker at nogle skal skrive hvad de mener om én

Jeg håber lidt det ville lykkes for det kunne da være lidt sjovt at se hvordan i f.eks. opfatter mig derude også selvom det er kritik, for så kan der jo være noget jeg kunne tænke over

Du skide sød og sjov !  

ku godt tænke mig at møde dig , for tror vi ville ha det rigtig skægt  

du er altid i godt humør , og jar virkelig god humor

Anmeld

26. april 2013

kriknu

M (: skriver:

Tusind tak for de meget pæne ord!

Jeg tror ikke rigtig vi har skrevet sammen, men det kunne jeg da godt få lyst til! du virker rigtig sød og til at have mange sunde holdninger..

Mange tak 

- det er nu rart med sådan en tråd som denne 

Anmeld

26. april 2013

FrkZier

kriknu skriver:

DIG! 

Du var vist en af de første jeg nogensinde skrev med herinde (altså ikke privat ... det har vi vist aldrig gjort), men jeg mener du var en af dem der bød mig velkommen! 

Du er også en af dem jeg kun tænker positivt om, jeg mindes ikke nogensinde at have været uenig med dig i noget af det du har skrevet, og tror faktisk at vi ville fungere super godt sammen ude i den virkelige verden med vores to supermænd 

Tak hvor du bare sød! 

jeg mindes heller ikke at have været uenig med dig, så mon ikke du har ret hhihi

Anmeld

26. april 2013

FrkZier

Månsson skriver:

Du er bare et dejligt og betænksomt menneske, elsker når du lige smider en "hvordan går det"

Mange tak

jeg tænker jo sådan på dig og håber altid du/i har det godt!!

Anmeld

26. april 2013

L&V

FrkZier skriver:

Mange tak

jeg tænker jo sådan på dig og håber altid du/i har det godt!!

Og det er bare det der er så dejligt.. Det er lidt sjovt som man ka knytte bånd uden at ha mødtes

Anmeld

27. april 2013

Muhmi

Total kollektiv undskyldning og takker

Der har lige været lidt run på her de sidste par dage, så derfor har jeg ikke haft den store tid til at svare jer alle sammen, men TUSIND tak for de smukke ord, det havde jeg slet ikke forventet og hvor gør det mig bare helt utrolig glad at i har det syn på mig som i har... Meeen, det var nu ikke sådan at man kun måtte deltage i tråden hvis man havde noget sødt at sige om mig, sådan var det slet ikke ment og det kan jeg egentlig læse mig lidt frem til at det måske kan misforståes som... Jeg er altså ikke ude på at høste "likes" eller "Du er sød" 'er.. Det var mere en tråd hvor vi alle sammen kunne komme hinanden lidt ved og pille lidt på hinanden, hvis i forstår? Hihihi

Jeg håber ikke at der er nogle der har forstået tråden på den måde, for sådan var den i hvert fald ikke ment

Men i hvert fald, tusind tak for orderne, de betyder meget for mig.. Jeg skal nok prøve at tage mig tid til at svare jer enkeltvis, men ja, der er stadig lidt run på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.