En lille leg, måske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2013

Juliekp

FrkZier skriver:

af alt jeg er blevet kaldt i gennem mit liv - er fjollet vidst i toppen af gode ting

Den tror jeg også passer rigtig godt til dig  Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Ej hvor sjovt  

Hvordan gør jeg mig bemærket? Hvad synes i om mig? 

altså du har jo gjort dig ret opmærksom pga. de to tøser der

men udover det synes jeg du virker til at være utrolig rar og rigtig hyggelig at skrive lidt med her og der

Anmeld

24. april 2013

Muhmi

Jeg synes du er en dum kælling!!! 

Eeoeeiiij det bare skæg - du er simpelthen bare SÅ godt et menneske og jeg er baby.dk evigt taknemmelig for at give mig muligheden for at have fået dit i mit liv 

Tror ikke du skal være nervøs for at nogen har noget dårligt at sige om dig 

..

jeg er også nysgerrig (og håber folk er søde)

Arrrrrrrrrrrrrj hvor pinligt!!! 

Har lige opdaget at det jo slet ikke var til mig du skrev det til hahaha 

Sanne, ej altså hehehe

Ja, sådan går det når jeg også får en notafikation når du citerer en anden i tråden haha

Ej, men jeg mener nu stadig hvert et ord jeg skrev til dig hahahah  

Anmeld

24. april 2013

M (:

FrkZier skriver:

jeg gør det kun i håb om du kommer herover og vasker den

taaak, og det var så lidt

haha du kan da ikke forvente at jeg ved hvad Rold skov er, det jo noget med natur - det ikke min stærke side, det ved du godt

Ja, der er jo ikke andre der gør det - vi må komme på barselsvisit (og så slæber jeg Sara med )..

Iha, ungdommen nu tildags! 

Anmeld

24. april 2013

FrkZier

Muhmi skriver:

Arrrrrrrrrrrrrj hvor pinligt!!! 

Har lige opdaget at det jo slet ikke var til mig du skrev det til hahaha 

Sanne, ej altså hehehe

Ja, sådan går det når jeg også får en notafikation når du citerer en anden i tråden haha

Ej, men jeg mener nu stadig hvert et ord jeg skrev til dig hahahah  

hihi vi kan vel alle være lidt hurtige i læsningen engang imellem - det jo ikke jordens undergang

men du er uden tvivl OGSÅ et rigtig godt menneske! du er altid så positiv og kan virkelig bringe et smil frem på læberne

Anmeld

24. april 2013

FrkZier

M (: skriver:

Ja, der er jo ikke andre der gør det - vi må komme på barselsvisit (og så slæber jeg Sara med )..

Iha, ungdommen nu tildags! 

kan jeg lokke jer med kage??? - jeg har ellers sagt jeg ikke gad bruge tid på at bage kage til barsels gæster, men hvis i kommer så skal i nok få kage!

hehe ja i know, sorry

Anmeld

24. april 2013

M (:

Juliekp skriver:

Synes simpelthen du virker så sød og en pige med ben i næsen! Og så har du da bare den skønneste lille basse Det er så spændende og hyggeligt at følge med på sidelinjen.

Tusind tak søde!  Prøver at være sød og imødekommende (og undgå at være alt for fordømmende!), og synes det er så hyggeligt, at du følger med i mine tråde omkring min lille guldklump! 

Du er altid sød til at smide en kommentar, og du virker som en moden og behagelig pige! 

Anmeld

24. april 2013

M (:

FrkZier skriver:

kan jeg lokke jer med kage??? - jeg har ellers sagt jeg ikke gad bruge tid på at bage kage til barsels gæster, men hvis i kommer så skal i nok få kage!

hehe ja i know, sorry

Uuuuh, kage er godt! Og du bager jo meget (og praler med det), så måske det var på tide jeg fik dem smagt? (Venter stadig på brevduen med det stykke chokoladekage! )

Anmeld

24. april 2013

FrkZier

M (: skriver:

Uuuuh, kage er godt! Og du bager jo meget (og praler med det), så måske det var på tide jeg fik dem smagt? (Venter stadig på brevduen med det stykke chokoladekage! )

haha det er vidst også det eneste jeg har at prale med lige pt

jeg skal nok bage chokolade kage til dig og maaaassere af det hvis i kommer og besøger mig og supermanden

Anmeld

24. april 2013

M (:

FrkZier skriver:

haha det er vidst også det eneste jeg har at prale med lige pt

jeg skal nok bage chokolade kage til dig og maaaassere af det hvis i kommer og besøger mig og supermanden

Det kræver jo lige at du popper ham ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.