En lille leg, måske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Maja88 skriver:

Hvad mon folket herinde synes om mig

Er sikker på at du bliver en helt fantastisk pædagog! Thea snakker stadig om dig, nårhun danser zumba! X

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

dola

Muhmi skriver:

Tja, nu må vi se hvor godt i tager imod idéen hehe

Men synes måske det kunne være sjovt hvis man sådan gav sig til kende her i tråden hvis man havde lyst til at vide hvad de andre dejlige damer bag skærmene egentlig tænker om én..

Der skal selvfølgelig være plads til ris såvel som ros, men det skal selvfølgelig ikke være en tråd hvor man bare kan skrive "Du er en dum kælling"! Absolut ikke, alt det der må du sidde og boble med der hjemme...

Det kunne jo også være at vi kunne gå hen og få et helt andet syn på hinanden og måske tage til os at andre kommer med nogle kvaliteter om en person som man måske er røget uklar med i en debat og derfor har været lidt "muggen" på efterfølgende.. Det kan jo ske i et hormonfyldt forum som dette

Hvad synes I? Kunne det ikke være lidt sjovt?

Jeg tænker lidt at man bare skriver i debatten hvis man gerne vil have at folk at skal skrive om én, men ellers kan man i sit indlæg, hvor man besvare om en anden bruger så skrive til sidst at man ikke ønsker at nogle skal skrive hvad de mener om én

Jeg håber lidt det ville lykkes for det kunne da være lidt sjovt at se hvordan i f.eks. opfatter mig derude også selvom det er kritik, for så kan der jo være noget jeg kunne tænke over

Griner den er meget farlig, har gjort adskilligedamer herinde rimlig surer inden for de sidste 24 timer.

Synes at du er en meget venlig og tankefuld skriver. og ligner også en jeg ville spørge om vej hvis jeg var faret vild( skal læses som om du ser, sød, rar, tilforladelig og smuk ud). Og denne tråd og andre vidner jo også om en stor pulje humor...!

Kæmpe knus og solskin...!

Anmeld

24. april 2013

FrkZier

M (: skriver:

Det kræver jo lige at du popper ham ud

du har lovet mig han kommer på fredag! jeg bliver lidt skuffet på dig hvis det ikke passer

Anmeld

24. april 2013

M (:

FrkZier skriver:

du har lovet mig han kommer på fredag! jeg bliver lidt skuffet på dig hvis det ikke passer

Pyh, så må vi håbe han hører efter sin "moster" i jylland

Anmeld

24. april 2013

FrkZier

Pyh, så må vi håbe han hører efter sin "moster" i jylland

ja, det håber jeg virkelig han gør! :p

Anmeld

24. april 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

altså du har jo gjort dig ret opmærksom pga. de to tøser der

men udover det synes jeg du virker til at være utrolig rar og rigtig hyggelig at skrive lidt med her og der

Ja det må man sige  

Mange tak Kan kun sige det samme! Du virker til at være rigtig skøn og behagelig. Vi har jo fulgt hinanden en del i de sidste mange måneder

Anmeld

24. april 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Ja det må man sige  

Mange tak Kan kun sige det samme! Du virker til at være rigtig skøn og behagelig. Vi har jo fulgt hinanden en del i de sidste mange måneder

så lidt da, og tak

ja det har vi, og det har været rigtig hyggeligt, nu skal jeg også bare lige have min unge ud

Anmeld

24. april 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

så lidt da, og tak

ja det har vi, og det har været rigtig hyggeligt, nu skal jeg også bare lige have min unge ud

Ja! Nu må han da også snart komme!

Hvor langt er det du er nu?

Anmeld

24. april 2013

Juliekp

Tusind tak søde!  Prøver at være sød og imødekommende (og undgå at være alt for fordømmende!), og synes det er så hyggeligt, at du følger med i mine tråde omkring min lille guldklump! 

Du er altid sød til at smide en kommentar, og du virker som en moden og behagelig pige! 

Velbekommen   Håber da jeg kan blive ved med at følge med på sidelinjen flere måneder frem..

Og tusind tak for de fine ord! Er bestemt ikke dårligt at høre.. 

Anmeld

24. april 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Ja! Nu må han da også snart komme!

Hvor langt er det du er nu?

ja det synes jeg også!!

39+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.