En lille leg, måske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2013

La´chrissen

Månsson skriver:

Kender ikke så meget til dig udover at jeg ka se i har svært ved at blive gravid og det lyder super hårdt

Ja hun ligner en rigtig charmetrold

Ja de fleste af mine indlæg har også kun været om behandling. Ikke en særlig sjov verden. Men sådan skal det nu en gang være.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

kriknu

Muhmi skriver:

(Skal lige være helt sikker på at det er mig der bliver skrevet til den her gang) 

Jo det virker vist meget rigtigt hihihi 

Tusind tak skal du have for de søde ord!  Jo det var mig der pludselig klippede mig korthåret hehe Ej gjorde du? Fedt, hvor langt hår havde du før?

For den sidste bemærkning, jeg er jo naturligvis MEGET enig i den udtalelse  

Jeg synes det er super rart at folk har fået den opfattelse af mig herinde som det lyder til der er lidt enighed om, det er bare vildt lækkert, for jeg vil jo gerne fremstå sådan, både herinde men også ude i den store vide virkelighed

Jeg har ikke skrevet så super meget sammen med dig, men jeg husker MEGET tydeligt dit profil-billede og jeg forbinder altid de små sko med noget positivt   Du gemmer dig lidt synes jeg, men når du er her, så er jeg i hvert fald næsten altid, hvis ikke altid, meget enig i det der bliver skrevet fra din side af  

Gemmeleg er min yndlingsleg 

- hmmm, ja de søde små sko... jeg ved slet ikke om jeg tør skifte billede en dag, jeg tror slet ikke selv jeg ville kunne finde ud af det haha 

Anmeld

25. april 2013

L&V

La´chrissen skriver:

Ja hun ligner en rigtig charmetrold

Ja de fleste af mine indlæg har også kun været om behandling. Ikke en særlig sjov verden. Men sådan skal det nu en gang være.

Det er hun os en værre dit(bandit) som hun selv siger..

Nej det ku jeg godt forestille mig ud fra de ting jeg læser herinde.. Håber snart heldet vil tilsmile jer

Anmeld

25. april 2013

kriknu

M (: skriver:

Uha, spændende tråd - og modigt, at du tør få sandheden af vide!! 

Knus M, som er vildt nysgerrig, men ikke er sikker på hun tør høre sandheden! 

Hmmm, jeg mindes ikke rigtigt at vi har fået skrevet ret meget sammen. Men jeg læser da tit hvad du skriver, og at bedømme ud fra det så synes jeg du virker som et fantastisk menneske med en super personlighed og tror sagtens vi ville kunne finde ud af det sammen IRL.

Du minder mig lidt om mange af mine veninder, det kan jeg godt lide 

Anmeld

25. april 2013

La´chrissen

Månsson skriver:

Hehe

Det er hun os en værre dit(bandit) som hun selv siger..

Nej det ku jeg godt forestille mig ud fra de ting jeg læser herinde.. Håber snart heldet vil tilsmile jer

Hehe dit

Tak håber at jeg kommer til at kalde mig mor i 2014

Anmeld

25. april 2013

kriknu

FrkZier skriver:

Jeg synes du er en dum kælling!!! 

Eeoeeiiij det bare skæg - du er simpelthen bare SÅ godt et menneske og jeg er baby.dk evigt taknemmelig for at give mig muligheden for at have fået dit i mit liv 

Tror ikke du skal være nervøs for at nogen har noget dårligt at sige om dig 

..

jeg er også nysgerrig (og håber folk er søde)

DIG! 

Du var vist en af de første jeg nogensinde skrev med herinde (altså ikke privat ... det har vi vist aldrig gjort), men jeg mener du var en af dem der bød mig velkommen! 

Du er også en af dem jeg kun tænker positivt om, jeg mindes ikke nogensinde at have været uenig med dig i noget af det du har skrevet, og tror faktisk at vi ville fungere super godt sammen ude i den virkelige verden med vores to supermænd 

Anmeld

25. april 2013

Juliekp

Nu bliver jeg da også helt nysgerrig om hvad i andre synes om mig hehe

Anmeld

25. april 2013

L&V

La´chrissen skriver:

Hehe dit

Tak håber at jeg kommer til at kalde mig mor i 2014

Jeg krydser alt hva der krydses kan for jer

Anmeld

25. april 2013

L&V

FrkZier skriver:

du har lovet mig han kommer på fredag! jeg bliver lidt skuffet på dig hvis det ikke passer

Du er bare et dejligt og betænksomt menneske, elsker når du lige smider en "hvordan går det"

Anmeld

25. april 2013

Koen.

Månsson skriver:

Ha ha der er en masse i tråden der har tilkendegivet at de gerne vil høre folks mening så en af dem ka du vælge Jeg er selv en af dem

Jamen så kan jeg da starte jeg oplever vi tit har samme holdning til tingene og at du er et venligt menneske der ikke gør sig bemærket i negativ sammenhæng men ofte er meget saglig

åh på den måde når jeg har datet lidt oprydning må jeg prøve og deltage!

ih tusind tak du skriver bare så ofte hvad jeg lige tænker, så elsker den nye synes godt om knap

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.