kriknu skriver:
Bum bum - hvor skal man næsten starte, har jo kun godt at sige om dig - men hvor skal jeg dog starte! 
Du virker til at være et super positivt menneske, som altid er glad og smilende - en som bestemt ikke er bange for at sige sin mening og får den altid formuleret på en helt perfekt måde, hvor det ikke bliver misforstået..
Du virker samtidig som en der ikke er bange for bare at kaste sig ud i noget - ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men var det ikke dig der klippede dig super kort håret på et tidspunkt sådan ud af det blå?
I så fald, så tusind tak - for få uger efter sprang jeg ud i det samme 
Du er en af dem herinde jeg altid er ivrig efter at se hvad skriver, når du laver en ny debat, eller bare svare på noget 
Samtidig så føder du jo bare de sødeste børn 
(Skal lige være helt sikker på at det er mig der bliver skrevet til den her gang) 
Jo det virker vist meget rigtigt
hihihi 
Tusind tak skal du have for de søde ord!
Jo det var mig der pludselig klippede mig korthåret hehe
Ej gjorde du? Fedt, hvor langt hår havde du før? 

For den sidste bemærkning, jeg er jo naturligvis MEGET enig i den udtalelse

Jeg synes det er super rart at folk har fået den opfattelse af mig herinde som det lyder til der er lidt enighed om, det er bare vildt lækkert, for jeg vil jo gerne fremstå sådan, både herinde men også ude i den store vide virkelighed 
Jeg har ikke skrevet så super meget sammen med dig, men jeg husker MEGET tydeligt dit profil-billede og jeg forbinder altid de små sko med noget positivt
Du gemmer dig lidt synes jeg, men når du er her, så er jeg i hvert fald næsten altid, hvis ikke altid, meget enig i det der bliver skrevet fra din side af