En lille leg, måske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2013

Muhmi

kriknu skriver:

Bum bum - hvor skal man næsten starte, har jo kun godt at sige om dig - men hvor skal jeg dog starte! 

Du virker til at være et super positivt menneske, som altid er glad og smilende - en som bestemt ikke er bange for at sige sin mening og får den altid formuleret på en helt perfekt måde, hvor det ikke bliver misforstået..

Du virker samtidig som en der ikke er bange for bare at kaste sig ud i noget - ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men var det ikke dig der klippede dig super kort håret på et tidspunkt sådan ud af det blå?  I så fald, så tusind tak - for få uger efter sprang jeg ud i det samme 

Du er en af dem herinde jeg altid er ivrig efter at se hvad skriver, når du laver en ny debat, eller bare svare på noget 

Samtidig så føder du jo bare de sødeste børn 

(Skal lige være helt sikker på at det er mig der bliver skrevet til den her gang) 

Jo det virker vist meget rigtigt hihihi 

Tusind tak skal du have for de søde ord!  Jo det var mig der pludselig klippede mig korthåret hehe Ej gjorde du? Fedt, hvor langt hår havde du før?

For den sidste bemærkning, jeg er jo naturligvis MEGET enig i den udtalelse  

Jeg synes det er super rart at folk har fået den opfattelse af mig herinde som det lyder til der er lidt enighed om, det er bare vildt lækkert, for jeg vil jo gerne fremstå sådan, både herinde men også ude i den store vide virkelighed

Jeg har ikke skrevet så super meget sammen med dig, men jeg husker MEGET tydeligt dit profil-billede og jeg forbinder altid de små sko med noget positivt   Du gemmer dig lidt synes jeg, men når du er her, så er jeg i hvert fald næsten altid, hvis ikke altid, meget enig i det der bliver skrevet fra din side af  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

MyLove E

Maja88 skriver:

Hvad mon folket herinde synes om mig

Du er et skønt menneske som altid er klar på et godt råd, og et knus.
Du er god til at støtte:-)

Anmeld

25. april 2013

_-Kathrine-_

M (: skriver:

Nej, det var jeg desværre ikke.. 

Ok! Så var det godt jeg ikke gik over og sagde Hej :-)

Anmeld

25. april 2013

M (:

_-Kathrine-_ skriver:

Ok! Så var det godt jeg ikke gik over og sagde Hej :-)

Hihi det kunne være blevet pinligt

Anmeld

25. april 2013

Krussedulle

Muhmi skriver:

Tja, nu må vi se hvor godt i tager imod idéen hehe

Men synes måske det kunne være sjovt hvis man sådan gav sig til kende her i tråden hvis man havde lyst til at vide hvad de andre dejlige damer bag skærmene egentlig tænker om én..

Der skal selvfølgelig være plads til ris såvel som ros, men det skal selvfølgelig ikke være en tråd hvor man bare kan skrive "Du er en dum kælling"! Absolut ikke, alt det der må du sidde og boble med der hjemme...

Det kunne jo også være at vi kunne gå hen og få et helt andet syn på hinanden og måske tage til os at andre kommer med nogle kvaliteter om en person som man måske er røget uklar med i en debat og derfor har været lidt "muggen" på efterfølgende.. Det kan jo ske i et hormonfyldt forum som dette

Hvad synes I? Kunne det ikke være lidt sjovt?

Jeg tænker lidt at man bare skriver i debatten hvis man gerne vil have at folk at skal skrive om én, men ellers kan man i sit indlæg, hvor man besvare om en anden bruger så skrive til sidst at man ikke ønsker at nogle skal skrive hvad de mener om én

Jeg håber lidt det ville lykkes for det kunne da være lidt sjovt at se hvordan i f.eks. opfatter mig derude også selvom det er kritik, for så kan der jo være noget jeg kunne tænke over

Magter ikke lige at læse alle 10 sider igennem

Men sjov ide

Min opfattelse af dig, er at du er vellidt herinde
Sød og rar. Og du lader til (i dine tråde) at du også er en der er god tii at lytte, en man kan stole på!

Det er meget sjældent, at jeg har bemærket, at du har "dårlige dage". Men du er aldrig bleg for at sige din mening!!
Du virker meget positiv og optimistisk!

Bum

Anmeld

25. april 2013

Koen.

dumpappen her fatter vist ikke helt legen

Hvem skal jeg skrive om?

Jeg vil gerne høre hvad folk synes om mig

Anmeld

25. april 2013

JustMe

Jeg synes, det er en frisk ide. Både underholdende og praktisk Jeg færdes dog ikke så meget herinde, så kan ikke genkende så mange, og tvivler på at særligt mange kan genkende mig. Men kan i, så fyr da bare løs

Anmeld

25. april 2013

L&V

Tanja. skriver:

dumpappen her fatter vist ikke helt legen

Hvem skal jeg skrive om?

Jeg vil gerne høre hvad folk synes om mig

Ha ha der er en masse i tråden der har tilkendegivet at de gerne vil høre folks mening så en af dem ka du vælge Jeg er selv en af dem

Jamen så kan jeg da starte jeg oplever vi tit har samme holdning til tingene og at du er et venligt menneske der ikke gør sig bemærket i negativ sammenhæng men ofte er meget saglig

Anmeld

25. april 2013

La´chrissen

Nettemor skriver:

Jeg Ej en sjov tråd

Jeg vil gerne være med. Men jeg har været meget fraværende på det sidste så ikke sikkert der overhovedet er nogle der kan huske mig

Men søde Sanne: Jeg tænker om dig at du er en god og kærlig mor, god debattør og fantastisk hyggelig at være sammen med

Jeg kan godt huske dig

Du virker som en fantastisk, sød og kærlig pige. Med en masse nyttig viden og et godt ord med på vejen

Anmeld

25. april 2013

La´chrissen

Muhmi skriver:

Tja, nu må vi se hvor godt i tager imod idéen hehe

Men synes måske det kunne være sjovt hvis man sådan gav sig til kende her i tråden hvis man havde lyst til at vide hvad de andre dejlige damer bag skærmene egentlig tænker om én..

Der skal selvfølgelig være plads til ris såvel som ros, men det skal selvfølgelig ikke være en tråd hvor man bare kan skrive "Du er en dum kælling"! Absolut ikke, alt det der må du sidde og boble med der hjemme...

Det kunne jo også være at vi kunne gå hen og få et helt andet syn på hinanden og måske tage til os at andre kommer med nogle kvaliteter om en person som man måske er røget uklar med i en debat og derfor har været lidt "muggen" på efterfølgende.. Det kan jo ske i et hormonfyldt forum som dette

Hvad synes I? Kunne det ikke være lidt sjovt?

Jeg tænker lidt at man bare skriver i debatten hvis man gerne vil have at folk at skal skrive om én, men ellers kan man i sit indlæg, hvor man besvare om en anden bruger så skrive til sidst at man ikke ønsker at nogle skal skrive hvad de mener om én

Jeg håber lidt det ville lykkes for det kunne da være lidt sjovt at se hvordan i f.eks. opfatter mig derude også selvom det er kritik, for så kan der jo være noget jeg kunne tænke over

Du virker som en frisk pige, med en mening om det meste. Du et god til at formulere dig og komme med en opmuntring på vejen.
Du er sød og sjov og med i de fleste samtaler jeg ser. Du er nok en af dem der er mest "kendt" her inde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.