En lille leg, måske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2013

Gittemor09

rikkeregnbue skriver:

Der er ikke en eneste i denne tråd som jeg ikke bryder mig om! Så har jeg svaret jer allesammen 

hahaha fedt svar  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

FrkZier

M (: skriver:

Unge dame, jeg har sagt det før, men siger det gerne igen; du trænger vist til at få vasket din mund med sæbe! 

Meeeeen også meget sød og tusind tak for de MEGET pæne ord..

Jeg synes du er en meget sød og smilende pige, men også lidt naiv på den bedårende måde (tsk Rold skov tsk).. Du er aldrig bleg for at sige din mening, også selvom den sommetider er lidt skrap :p 

jeg gør det kun i håb om du kommer herover og vasker den

taaak, og det var så lidt

haha du kan da ikke forvente at jeg ved hvad Rold skov er, det jo noget med natur - det ikke min stærke side, det ved du godt

Anmeld

24. april 2013

Mettefpigen

FrkZier skriver:

D

Jeg synes du er en dum kælling!!! 

Eeoeeiiij det bare skæg - du er simpelthen bare SÅ godt et menneske og jeg er baby.dk evigt taknemmelig for at give mig muligheden for at have fået dit i mit liv 

Tror ikke du skal være nervøs for at nogen har noget dårligt at sige om dig 

..

jeg er også nysgerrig (og håber folk er søde)

Du virker som en rigtig sød og ærlig person :-) skriver altid positivt til folk.... :-)

Anmeld

24. april 2013

Juliekp

FrkZier skriver:

Jeg synes du er en dum kælling!!! 

Eeoeeiiij det bare skæg - du er simpelthen bare SÅ godt et menneske og jeg er baby.dk evigt taknemmelig for at give mig muligheden for at have fået dit i mit liv 

Tror ikke du skal være nervøs for at nogen har noget dårligt at sige om dig 

..

jeg er også nysgerrig (og håber folk er søde)

Jeg synes du virker som en rigtig sød og sjov pige, og ikke mindst nuttet (på den gode måde) Bliver så glad når jeg læser dine indlæg, for du er bare så glad og positiv Og elsker at følge dig på sidelinjen.

Anmeld

24. april 2013

Juliekp

M (: skriver:

Uha, spændende tråd - og modigt, at du tør få sandheden af vide!! 

Knus M, som er vildt nysgerrig, men ikke er sikker på hun tør høre sandheden! 

Synes simpelthen du virker så sød og en pige med ben i næsen! Og så har du da bare den skønneste lille basse Det er så spændende og hyggeligt at følge med på sidelinjen.

Anmeld

24. april 2013

FrkZier

Muhmi skriver:

JEG VIDSTE DET!!! 

Hold da op nogle fine ord... 

Årh jeg er som sådan heller ikke nervøs, men det kunne da være lidt sjovt at høre om nogle faktisk synes jeg er en dum kælling, for ja det kan jo sagtens være at jeg har gået nogen på nerverne uden at jeg egentlig vidste det Så kunne jeg evt. prøve at fixe det, for jeg vil jo helst gerne fremstå som værende sød og artig, men jeg VED jo at det ikke er altid sådan jeg fremstår fordi jeg desværre kan formulere mig ret dårligt nogle gange hehe

Jeg synes du er helt igennem sød, jeg ved ikke hvad der lige pludselig skete, men lige pludselig så var vi to bare lige perleveninder, virkelig underligt, men det er bare super, for jeg bliver altid i så godt humør af dine indlæg, du er sød, sympatisk, fjollet, nuttet (Som i jeg har lyst til at lave en farmor på dig, altså knibe din kind og sige "Nuuurh") og bare glad med glad på.. Det kan jeg rigtig godt lide

jeg tror bare jeg satser (naivt) på der ikke er nogen der synes jeg en dum kælling

men der er med sikkerhed nogle der synes vi er dumme kællinger, selvom jeg nu altså synes vi begge er ret søde

jeg prøver da ihvertfald altid at være sød, selvom jeg måske godt  nogengange kan have liiidt svært ved at styre temperamentet

Anmeld

24. april 2013

FrkZier

Juliekp skriver:

Jeg synes du virker som en rigtig sød og sjov pige, og ikke mindst nuttet (på den gode måde) Bliver så glad når jeg læser dine indlæg, for du er bare så glad og positiv Og elsker at følge dig på sidelinjen.

hehe tak det da sjovt som det er en generel opfattelse jeg er nuttet - det da ikke det væreste!

Anmeld

24. april 2013

Juliekp

hehe tak det da sjovt som det er en generel opfattelse jeg er nuttet - det da ikke det væreste!

Nej er det bestemt ikke  Den titel skal du da bare tage glad til dig

Anmeld

24. april 2013

FrkZier

Mettefpigen skriver:

Du virker som en rigtig sød og ærlig person :-) skriver altid positivt til folk.... :-)

ih tak - jeg prøver også ret ihærdigt at være positiv

Anmeld

24. april 2013

FrkZier

Juliekp skriver:

Nej er det bestemt ikke  Den titel skal du da bare tage glad til dig

af alt jeg er blevet kaldt i gennem mit liv - er fjollet vidst i toppen af gode ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.