Muhmi skriver:
JEG VIDSTE DET!!! 

Hold da op nogle fine ord... 

Årh jeg er som sådan heller ikke nervøs, men det kunne da være lidt sjovt at høre om nogle faktisk synes jeg er en dum kælling, for ja det kan jo sagtens være at jeg har gået nogen på nerverne uden at jeg egentlig vidste det
Så kunne jeg evt. prøve at fixe det, for jeg vil jo helst gerne fremstå som værende sød og artig, men jeg VED jo at det ikke er altid sådan jeg fremstår fordi jeg desværre kan formulere mig ret dårligt nogle gange hehe 
Jeg synes du er helt igennem sød, jeg ved ikke hvad der lige pludselig skete, men lige pludselig så var vi to bare lige perleveninder, virkelig underligt, men det er bare super, for jeg bliver altid i så godt humør af dine indlæg, du er sød, sympatisk, fjollet, nuttet (Som i jeg har lyst til at lave en farmor på dig, altså knibe din kind og sige "Nuuurh") og bare glad med glad på.. Det kan jeg rigtig godt lide 
jeg tror bare jeg satser (naivt) på der ikke er nogen der synes jeg en dum kælling 

men der er med sikkerhed nogle der synes vi er dumme kællinger, selvom jeg nu altså synes vi begge er ret søde 
jeg prøver da ihvertfald altid at være sød, selvom jeg måske godt nogengange kan have liiidt svært ved at styre temperamentet 

Anmeld