En lille leg, måske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2013

FrkZier

M (: skriver:

Uha, spændende tråd - og modigt, at du tør få sandheden af vide!! 

Knus M, som er vildt nysgerrig, men ikke er sikker på hun tør høre sandheden! 

Jeg synes du er en dum kælling!!! 

Eeoeeiiij det bare skæg - du er simpelthen bare SÅ godt et menneske og jeg er baby.dk evigt taknemmelig for at give mig muligheden for at have fået dit i mit liv 

Tror ikke du skal være nervøs for at nogen har noget dårligt at sige om dig 

..

jeg er også nysgerrig (og håber folk er søde)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

Laulund87

StineW79 skriver:

Tænker at du virker rigtig stærk, og er gode til at se sagen fra flere vinkler! Vh stine

Tak det var sødt sagt

Jeg lægger meget mærke til dig fordi du altid er god til at komme med kram og lytte i de forskellige tråde. Du virker også stærk, som en god og nærværende mor, og så har du de sødeste små piger

Anmeld

24. april 2013

L&V

StineW79 skriver:

Tænker at du virker rigtig stærk, og er gode til at se sagen fra flere vinkler! Vh stine

Du virker som et utrolig positivt og venligt mennesle med masser af overskud og gå på mod

Anmeld

24. april 2013

Muhmi

MortilElias2010 skriver:

Ja - jeg er godt nok også nysgerrig - så hvad er der at sige om mig? 

Jeg synes du er utrolig sød at skrive med, du pakker altid tingene pænt ind uden at det går ud over din klare mening til det du skriver. Du virker for mig som én jeg ville klinge rigtig godt med irl og jeg nyder at skrive med dig herinde, for jeg synes næsten altid jeg er meget enig i det du skriver

Anmeld

24. april 2013

Muhmi

jydeinden skriver:

hmm altså nu er jeg virkeligt elendig til at skille folk fra hinanden hvad udtalelser og brugernavne angår, men mindes da umiddelbart dig som en ganske fornuftig person der godt tør sige og stå ved sin mening :-) 

Og mange gange i lige måde Du virker for mig til at være en sympatisk person med ben i næsen!

Anmeld

24. april 2013

Muhmi

Tauf skriver:

Muhmi = TOSSET, meget TOSSET. Kærlig, Useriøs, seriøs:-):-):-):-)

Lidt ord fra mig til dig. Kom gerne med noget tilbage også gerne fra andre:-)

Haha okay Jamen tak for det

Du virker for mig som en person der er stille og rolig, nede på jorden og meget kærlig... 

Anmeld

24. april 2013

Muhmi

FrkZier skriver:

Jeg synes du er en dum kælling!!! 

Eeoeeiiij det bare skæg - du er simpelthen bare SÅ godt et menneske og jeg er baby.dk evigt taknemmelig for at give mig muligheden for at have fået dit i mit liv 

Tror ikke du skal være nervøs for at nogen har noget dårligt at sige om dig 

..

jeg er også nysgerrig (og håber folk er søde)

JEG VIDSTE DET!!! 

Hold da op nogle fine ord... 

Årh jeg er som sådan heller ikke nervøs, men det kunne da være lidt sjovt at høre om nogle faktisk synes jeg er en dum kælling, for ja det kan jo sagtens være at jeg har gået nogen på nerverne uden at jeg egentlig vidste det Så kunne jeg evt. prøve at fixe det, for jeg vil jo helst gerne fremstå som værende sød og artig, men jeg VED jo at det ikke er altid sådan jeg fremstår fordi jeg desværre kan formulere mig ret dårligt nogle gange hehe

Jeg synes du er helt igennem sød, jeg ved ikke hvad der lige pludselig skete, men lige pludselig så var vi to bare lige perleveninder, virkelig underligt, men det er bare super, for jeg bliver altid i så godt humør af dine indlæg, du er sød, sympatisk, fjollet, nuttet (Som i jeg har lyst til at lave en farmor på dig, altså knibe din kind og sige "Nuuurh") og bare glad med glad på.. Det kan jeg rigtig godt lide

Anmeld

24. april 2013

Maja88

Hvad mon folket herinde synes om mig

Anmeld

24. april 2013

MyLove E

Muhmi skriver:

Haha okay Jamen tak for det

Du virker for mig som en person der er stille og rolig, nede på jorden og meget kærlig... 

Tak tak:-) Stille og rolig er jeg nok ikke men ellers ha du ramt meget rigtig:-)

Anmeld

24. april 2013

MyLove E

Månsson skriver:

Du virker som et utrolig positivt og venligt mennesle med masser af overskud og gå på mod

Jeg ser dig som sød, sjov og ærlig person som jeg meget gerne vil ses med igen:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.