En lille leg, måske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2013

Muhmi

M (: skriver:

Tusind tak for pæne ord søde! Hvis alle er lige så søde som dig, så er der jo ingen grund til bekymring!

Ååååårh, SE det er jo derfor jeg synes du er sød!! 

Hihi, tak skal du have 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

Mettefpigen

Også blir jeg nysgerrig

Hvad har folk at sige om mig??

Anmeld

23. april 2013

MortilElias2010

Ja - jeg er godt nok også nysgerrig - så hvad er der at sige om mig? 

Anmeld

23. april 2013

kriknu

Uuuh - den her tråd må jeg kigge på i morgen, det tager nok alt alt for lang tid at skrive fra telefonen :-)

Anmeld

24. april 2013

jydeinden

hmm altså nu er jeg virkeligt elendig til at skille folk fra hinanden hvad udtalelser og brugernavne angår, men mindes da umiddelbart dig som en ganske fornuftig person der godt tør sige og stå ved sin mening :-) 

Anmeld

24. april 2013

MyLove E

Muhmi skriver:

Tja, nu må vi se hvor godt i tager imod idéen hehe

Men synes måske det kunne være sjovt hvis man sådan gav sig til kende her i tråden hvis man havde lyst til at vide hvad de andre dejlige damer bag skærmene egentlig tænker om én..

Der skal selvfølgelig være plads til ris såvel som ros, men det skal selvfølgelig ikke være en tråd hvor man bare kan skrive "Du er en dum kælling"! Absolut ikke, alt det der må du sidde og boble med der hjemme...

Det kunne jo også være at vi kunne gå hen og få et helt andet syn på hinanden og måske tage til os at andre kommer med nogle kvaliteter om en person som man måske er røget uklar med i en debat og derfor har været lidt "muggen" på efterfølgende.. Det kan jo ske i et hormonfyldt forum som dette

Hvad synes I? Kunne det ikke være lidt sjovt?

Jeg tænker lidt at man bare skriver i debatten hvis man gerne vil have at folk at skal skrive om én, men ellers kan man i sit indlæg, hvor man besvare om en anden bruger så skrive til sidst at man ikke ønsker at nogle skal skrive hvad de mener om én

Jeg håber lidt det ville lykkes for det kunne da være lidt sjovt at se hvordan i f.eks. opfatter mig derude også selvom det er kritik, for så kan der jo være noget jeg kunne tænke over

Muhmi = TOSSET, meget TOSSET. Kærlig, Useriøs, seriøs:-):-):-):-)

Lidt ord fra mig til dig. Kom gerne med noget tilbage også gerne fra andre:-)

Anmeld

24. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Muhmi = TOSSET, meget TOSSET. Kærlig, Useriøs, seriøs:-):-):-):-)

Lidt ord fra mig til dig. Kom gerne med noget tilbage også gerne fra andre:-)

Tauf!

Du virker som en person, jeg godt ku tænke mig at møde rigtigt, når engang tiden og overskudet er til det!  X

Anmeld

24. april 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Tauf!

Du virker som en person, jeg godt ku tænke mig at møde rigtigt, når engang tiden og overskudet er til det!  X

Mange det er også sådan jeg har det med dig:-):-)

Anmeld

24. april 2013

Maja88

Muhmi skriver:

Tja, nu må vi se hvor godt i tager imod idéen hehe

Men synes måske det kunne være sjovt hvis man sådan gav sig til kende her i tråden hvis man havde lyst til at vide hvad de andre dejlige damer bag skærmene egentlig tænker om én..

Der skal selvfølgelig være plads til ris såvel som ros, men det skal selvfølgelig ikke være en tråd hvor man bare kan skrive "Du er en dum kælling"! Absolut ikke, alt det der må du sidde og boble med der hjemme...

Det kunne jo også være at vi kunne gå hen og få et helt andet syn på hinanden og måske tage til os at andre kommer med nogle kvaliteter om en person som man måske er røget uklar med i en debat og derfor har været lidt "muggen" på efterfølgende.. Det kan jo ske i et hormonfyldt forum som dette

Hvad synes I? Kunne det ikke være lidt sjovt?

Jeg tænker lidt at man bare skriver i debatten hvis man gerne vil have at folk at skal skrive om én, men ellers kan man i sit indlæg, hvor man besvare om en anden bruger så skrive til sidst at man ikke ønsker at nogle skal skrive hvad de mener om én

Jeg håber lidt det ville lykkes for det kunne da være lidt sjovt at se hvordan i f.eks. opfatter mig derude også selvom det er kritik, for så kan der jo være noget jeg kunne tænke over

Du virker som en pige som står ved sine holdninger og meninger på den gode måde..

Du er et frisk pust her på siden og så har du selvironi som jeg synes er så fedt... 

En glad venlig og støttende person

Anmeld

24. april 2013

Maja88

Vil da også gerne vide hvad folk synes om mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.