Muhmi skriver:
Tja, nu må vi se hvor godt i tager imod idéen hehe 
Men synes måske det kunne være sjovt hvis man sådan gav sig til kende her i tråden hvis man havde lyst til at vide hvad de andre dejlige damer bag skærmene egentlig tænker om én..
Der skal selvfølgelig være plads til ris såvel som ros, men det skal selvfølgelig ikke være en tråd hvor man bare kan skrive "Du er en dum kælling"! Absolut ikke, alt det der må du sidde og boble med der hjemme...
Det kunne jo også være at vi kunne gå hen og få et helt andet syn på hinanden og måske tage til os at andre kommer med nogle kvaliteter om en person som man måske er røget uklar med i en debat og derfor har været lidt "muggen" på efterfølgende..
Det kan jo ske i et hormonfyldt forum som dette

Hvad synes I? Kunne det ikke være lidt sjovt? 
Jeg tænker lidt at man bare skriver i debatten hvis man gerne vil have at folk at skal skrive om én, men ellers kan man i sit indlæg, hvor man besvare om en anden bruger så skrive til sidst at man ikke ønsker at nogle skal skrive hvad de mener om én 
Jeg håber lidt det ville lykkes for det kunne da være lidt sjovt at se hvordan i f.eks. opfatter mig derude også selvom det er kritik, for så kan der jo være noget jeg kunne tænke over 
Muhmi = TOSSET, meget TOSSET. Kærlig, Useriøs, seriøs:-):-):-):-)
Lidt ord fra mig til dig. Kom gerne med noget tilbage også gerne fra andre:-)