Hvad skal der til for at få en blodprøve??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2013

Anonym trådstarter

dola skriver:

Hvad er forskellen om du ved det nu eller om 14 dage??

Har set en tv-program en gang om en engelsk dronning der bildte sig selv ind hun var gravid, hun fik alle de samme symptomer og fik endda tyk mave. Men en lang næse da hun skulle "føde" for Veerne kom bare aldrig! tøhø

Jeg er på P-piller og kan til tider mærke " baby sparker" og jeg har altså både taget test OG lige haft mit menses...

tror godt man kan få kvlame af stressen.. !

Men pøj pøj med det hele knus herfra...

Når man har forsøgt i over et år på en baby nu så vil man bare gerne vide besked så man enten kan komme op på hesten igen eller kan gå og glæde sig.. Plus jeg har haft mange problemer med mit underliv så bliver jo nervøs når min mens sådan udebliver på den måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

Anonym trådstarter

Trinebaby skriver:

Hvornår får du svar dejligt de fik taget sig sammen

Jeg skulle prøve at ringe derop torsdag, men hvis de ikke har dem der får jeg først svar på mandag

Anmeld

23. april 2013

Trinebaby

Anonym skriver:

Jeg skulle prøve at ringe derop torsdag, men hvis de ikke har dem der får jeg først svar på mandag

Okay

Anmeld

23. april 2013

dola

Anonym skriver:

Når man har forsøgt i over et år på en baby nu så vil man bare gerne vide besked så man enten kan komme op på hesten igen eller kan gå og glæde sig.. Plus jeg har haft mange problemer med mit underliv så bliver jo nervøs når min mens sådan udebliver på den måde

men 14 dage fra eller til det er ikke en evighed! Og hvis lægen ikke anser det for værende alarmerende så er det måske for mig lidt over kill at ville have blodprøver og alt muligt... ?!?

Nu er du ano så selvfølgelig aner jeg intet om din baggrund, men stress er i hvertfald ikke godt for processen...

Håber du får en lidt mere afslappet dag nu da de er taget..

Hygge D

Anmeld

23. april 2013

Anonym trådstarter

dola skriver:

men 14 dage fra eller til det er ikke en evighed! Og hvis lægen ikke anser det for værende alarmerende så er det måske for mig lidt over kill at ville have blodprøver og alt muligt... ?!?

Nu er du ano så selvfølgelig aner jeg intet om din baggrund, men stress er i hvertfald ikke godt for processen...

Håber du får en lidt mere afslappet dag nu da de er taget..

Hygge D

Jeg ringede op imorges og gav ham en Update som jeg havde lovet i sidste uge og nævnte slet ikke blodprøver.. Og det kan godt være du synes det er overkill men man når bare en grænse på et tidspunkt og den har jeg snart nået.. Det er ikke sjovt at forsøge så længe og så kan det godt være du ikke synes 14 dage er lang tid men det er tid der tages fra os i vores forsøg på at få barn nr 2.. Og da vi har fået en ved naturlig undfangelse indenfor rimelig tid så er det bare frustrerende..

Anmeld

23. april 2013

Trinebaby

Anonym skriver:

ForståR godt du vil have svar , det så trist og ikk vide besked , håber den er der for jer 

Anmeld

23. april 2013

dola

Anonym skriver:

Jeg ringede op imorges og gav ham en Update som jeg havde lovet i sidste uge og nævnte slet ikke blodprøver.. Og det kan godt være du synes det er overkill men man når bare en grænse på et tidspunkt og den har jeg snart nået.. Det er ikke sjovt at forsøge så længe og så kan det godt være du ikke synes 14 dage er lang tid men det er tid der tages fra os i vores forsøg på at få barn nr 2.. Og da vi har fået en ved naturlig undfangelse indenfor rimelig tid så er det bare frustrerende..

Hvorfor ikke bare glæde sig over hvad man har så? jo mere du slapper af jo mere modtageligt er din krop...?!

Anmeld

23. april 2013

Miss Kat

Hvorfor ikke bare glæde sig over hvad man har så? jo mere du slapper af jo mere modtageligt er din krop...?!

Har du nogensinde arbejdet benhårdt på at opnå noget, som mislykkes gang på gang? I så fald ville du kende til den medfølgende frustration og umuligheden i at "bare glæde sig over hvad man har". At det er nemmere at opnå graviditet, hvis man slapper af, er jeg da helt enig i, men jeg ved også, hvor kropumuligt det kan være i situationen, og det virker både empatiløst og faktisk, beklager, lidt dumt at antage, at andre bare kan vende på en tallerken og sige "Nå ja, du har ret, jamen så slapper jeg da bare af og bliver gravid."

Anmeld

23. april 2013

Laulund87

Miss Kat skriver:

Har du nogensinde arbejdet benhårdt på at opnå noget, som mislykkes gang på gang? I så fald ville du kende til den medfølgende frustration og umuligheden i at "bare glæde sig over hvad man har". At det er nemmere at opnå graviditet, hvis man slapper af, er jeg da helt enig i, men jeg ved også, hvor kropumuligt det kan være, og det virker både empatiløst og faktisk, beklager, lidt dumt at antage, at andre bare kan vende på en tallerken og sige "Nå ja, du har ret, jamen så slapper jeg da bare af og bliver gravid."

Anmeld

23. april 2013

dola

Miss Kat skriver:

Har du nogensinde arbejdet benhårdt på at opnå noget, som mislykkes gang på gang? I så fald ville du kende til den medfølgende frustration og umuligheden i at "bare glæde sig over hvad man har". At det er nemmere at opnå graviditet, hvis man slapper af, er jeg da helt enig i, men jeg ved også, hvor kropumuligt det kan være, og det virker både empatiløst og faktisk, beklager, lidt dumt at antage, at andre bare kan vende på en tallerken og sige "Nå ja, du har ret, jamen så slapper jeg da bare af og bliver gravid."

Tjo det kender jeg da til, men ved også at nogle ting er man ikke herre over, jeg prøver jo heller ikke at løbe en marathon eller stresser over det er noget jeg ikke kan nå... Jeg har selv oplevet at knokle røven ud af bukserne sammen med  mine forældre for at kunne beholde vores gård, men det gik ikke. og så var det bare tid til plan B.
Og hvordan arbejder man "benhårdt" på at skulle få børn...?

Men har ikke EN gang mødt en barnløs der ikke over stresser fordi hun ikke kunne få barn nummer 1 eller 2 og som de siger bare "kæmper for det".

Vi havde inden vi overhovede prøvede at få børn snakket om at fertilitets behandling ikke var noget for os, vi ville hellere adoptere hvis vi ikke lykkedes inden for få år. Der er SÅ mange børn der trænger til kærlige forældre, ja det koster penge at adoptere men det er altså heller ikke gratis at adoptere men det er altså heller ikke gratis at få børn.

Nogen gange synes jeg også det går ud over de "ældre" søskende at forældrene stresser så meget over det!

Hvorfor ikke bare glæde sig over den første og elske den dobbelt så meget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.