Hvad skal der til for at få en blodprøve??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Jeg tror ik man får meget ud af at kræve noget men jeg ville da være lidt insisterende hvis der ik er sket noget om et par uger

Men jeg er jo allerede 3 uger over tid, synes et par uger virker uoverskueligt lige nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

L&V

Anonym skriver:

Men jeg er jo allerede 3 uger over tid, synes et par uger virker uoverskueligt lige nu..

Ka jeg godt forstå men hvis du efter 3uger tester negstiv er sansynlugheden jo nok for at det er fordi den er nagativ. Og din krop stresser så jeg ville gi det tid

Anmeld

22. april 2013

Muffinmor

Anonym skriver:

Der er jo også nogle som ikke kan teste positiv på urin tests. jeg ville være meget insisterende på en blodprøve, det er jo vigtigt at du holder dig fra alkohol og den slags, så det ville da være rart at vide, plus vitaminpiller og alt det der.

Han vil nok at i skal vente til næste mens, for at se om den kommer, så måske en uge endnu. Er du lige stoppet på P-piller? eller andet der kan have indflydelse på din cyklus?

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Muffinmor skriver:

Der er jo også nogle som ikke kan teste positiv på urin tests. jeg ville være meget insisterende på en blodprøve, det er jo vigtigt at du holder dig fra alkohol og den slags, så det ville da være rart at vide, plus vitaminpiller og alt det der.

Han vil nok at i skal vente til næste mens, for at se om den kommer, så måske en uge endnu. Er du lige stoppet på P-piller? eller andet der kan have indflydelse på din cyklus?

Jeg rører slet ikke alkohol så det er intet problem..
P-piller har jeg ikke taget i 4 år og heller ikke anden form for prævention som kan påvirke noget..

Jeg ringer derind imorgen tidlig og insisterer på en blodprøve, for kvalmen er slem her om aftenen og det giver nogle jag i underlivet hvis jeg rejser mig for hurtigt eller nyser og hoster.. Plus jeg har meget ømme bryster og en masse luft i maven

Anmeld

23. april 2013

CH2012

Anonym skriver:

P-piller har jeg ikke taget i 4 år og heller ikke anden form for prævention som kan påvirke noget..

Jeg ringer derind imorgen tidlig og insisterer på en blodprøve, for kvalmen er slem her om aftenen og det giver nogle jag i underlivet hvis jeg rejser mig for hurtigt eller nyser og hoster.. Plus jeg har meget ømme bryster og en masse luft i maven

Har du fået fat i lægen? 

Anmeld

23. april 2013

Miss Kat

Jeg læser det nu også mere som at Muffinmor kommer med forslag til, hvad du kan bruge som plausible argumenter overfor lægen for at få taget den blodprøve hurtigst muligt. Det er jo fuldstændig rigtigt at det er godt at få bekræftet, hvis du er gravid, så du kan tage ordentligt vare på dig selv og straks komme i gang med de rette vitaminer osv. (Og nej, antyder ikke at du ikke tager ordentligt vare på dig selv nu.) 

Har du snakket med lægen endnu?

Anmeld

23. april 2013

dola

Anonym skriver:

Hvad er forskellen om du ved det nu eller om 14 dage??

Har set en tv-program en gang om en engelsk dronning der bildte sig selv ind hun var gravid, hun fik alle de samme symptomer og fik endda tyk mave. Men en lang næse da hun skulle "føde" for Veerne kom bare aldrig! tøhø

Jeg er på P-piller og kan til tider mærke " baby sparker" og jeg har altså både taget test OG lige haft mit menses...

tror godt man kan få kvlame af stressen.. !

Men pøj pøj med det hele knus herfra...

Anmeld

23. april 2013

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Jeg læser det nu også mere som at Muffinmor kommer med forslag til, hvad du kan bruge som plausible argumenter overfor lægen for at få taget den blodprøve hurtigst muligt. Det er jo fuldstændig rigtigt at det er godt at få bekræftet, hvis du er gravid, så du kan tage ordentligt vare på dig selv og straks komme i gang med de rette vitaminer osv. (Og nej, antyder ikke at du ikke tager ordentligt vare på dig selv nu.) 

Har du snakket med lægen endnu?

Ja jeg fik fat på ham imorges og der er nu taget en del forskellige blodprøver..

Der bliver målt HCG, blodsukker halløj, infektionstal og noget mere jeg ikke fik fat på, så han skal da have udelukket mange ting åbenbart

Anmeld

23. april 2013

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Har du fået fat i lægen? 

Ja jeg har lige fået taget en masse prøver

Anmeld

23. april 2013

Trinebaby

Anonym skriver:

Ja jeg fik fat på ham imorges og der er nu taget en del forskellige blodprøver..

Der bliver målt HCG, blodsukker halløj, infektionstal og noget mere jeg ikke fik fat på, så han skal da have udelukket mange ting åbenbart

Hvornår får du svar dejligt de fik taget sig sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.