Hvad skal der til for at få en blodprøve??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.497 visninger
63 svar
103 synes godt om
22. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg har nu ømme bryster, periodisk kvalme, noget der minder om ligamentsmerter når jeg nyser og hoster..

Det er 7 uger siden jeg sidst har haft mens, og testene både hjemme og ved lægen er negative, men kan jeg godt snart forlange en blodprøve?? Min læge bliver ved at sige vi bare ksla se tiden an, men det kan vi vel ikke blive ved med??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2013

Maja88

Anonym skriver:

Jeg har nu ømme bryster, periodisk kvalme, noget der minder om ligamentsmerter når jeg nyser og hoster..

Det er 7 uger siden jeg sidst har haft mens, og testene både hjemme og ved lægen er negative, men kan jeg godt snart forlange en blodprøve?? Min læge bliver ved at sige vi bare ksla se tiden an, men det kan vi vel ikke blive ved med??

Ved min læge kan man bare møde op mellem 8-10 og så få taget blodprøver. Sagde bare til sygeplej. Jeg skulle have taget en for graviditet

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Ved min læge kan man bare møde op mellem 8-10 og så få taget blodprøver. Sagde bare til sygeplej. Jeg skulle have taget en for graviditet

det kan man desværre ikke ved os, det hele skal gå igennem lægen..

Anmeld

22. april 2013

Maja88

Anonym skriver:

det kan man desværre ikke ved os, det hele skal gå igennem lægen..

Nå for den.. men altså da jeg var gået 15 dage over tid og tistestene sagde negativ sagde hun bare jeg skulle få en blodprøve

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Nå for den.. men altså da jeg var gået 15 dage over tid og tistestene sagde negativ sagde hun bare jeg skulle få en blodprøve

må lige forsøge at ringe til lægen igen her over middag, har ikke snakket med ham siden i torsdags..

Anmeld

22. april 2013

FrkZier

Anonym skriver:

nu ved jeg ikke hvordan det fungere der hvor du har læge, men jeg tænker at du vel egentlig bare kan ringe ned og få tid til at få  taget blodprøve?
altså ring og sig du gerne vil have taget blodprøve for graviditet ?

Anmeld

22. april 2013

L&V

Jeg bad bare om det.. Ik så meget dikkedar der

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

nu ved jeg ikke hvordan det fungere der hvor du har læge, men jeg tænker at du vel egentlig bare kan ringe ned og få tid til at få  taget blodprøve?
altså ring og sig du gerne vil have taget blodprøve for graviditet ?

Ja det kan jeg godt, og så sender de mig videre ind til min egen læge som så siger vi skal se tiden an.. Det er derfor jeg spørger ind til m jeg godt kan kræve at det bliver gjort nu..

Anmeld

22. april 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Jeg bad bare om det.. Ik så meget dikkedar der

Jeg må forsøge igen.. Ville bare høre om jeg kunne kræve det eller om jeg bare skal acceptere hvis han siger vi ser tiden an igen..

Anmeld

22. april 2013

L&V

Anonym skriver:

Jeg må forsøge igen.. Ville bare høre om jeg kunne kræve det eller om jeg bare skal acceptere hvis han siger vi ser tiden an igen..

Jeg tror ik man får meget ud af at kræve noget men jeg ville da være lidt insisterende hvis der ik er sket noget om et par uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.