Elgaard73 skriver:
Man tager sgu da ikke til vagtlægen for at få taget en HCG blodprøve!?! Seriøst... Vagtlægen bruger man hvis det er AKUT og absolut ikke kan vente til ens egen læge har åben.
I søndags sad jeg i kø hos vagtlægen i lidt over en time, med en lille dreng med vejrtrækningsproblemmer (astmatisk bronkitis) og havde der siddet et kvindemenneske og optaget plads i køen, for at få taget en HCG blodprøve, så havde jeg fandme rykket hovedet af hende!
Jeg håber godt nok ikke der sidder mange derude med din indstilling til vagtlægen og hvordan han/hun kan bruges.
Det gør man når man bor hvor jeg bor! Uanset hvilken læge man har her nede så hjælper vagtlægen ALTID mere! Længere er den ikke...
Min farmor har været ved at dø pga egen læge, vagtllægen sendte hende videre!
min farfar er blevet lam i hele højre side pga blodprop pga egen læge ikke ville undersøge ham,
min far har gået rundt med sukkersyge i 1 år, egen læge ville ikke engang tage en blodprøve på ham, vagtllægen konkluderede sukkersyge ved min far..
min venindes mormor har rendt i en uge med hjerne rystelse, egen læge sagde det var migræne, vagtllægen konkluderede dette
osv osv osv! DERFOR har jeg den holdning, inden du begynder at brokke dig, så tænk at det ikke er alle læger der er lige hjæsolme! Og så hjælper vagtllægen altså mere!!
Anmeld